Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk på meg bunaden min, jeg og, selv om den ikke akkurat er romslig. Litt stolt poserte jeg for mannen min, - og han uttrykte det slik:

"Jenta mi! Du er den vakreste i verden! Jeg simpelthen ELSKER å se deg i den sexy bunaden!"

"Synes du ikke den ser litt trang ut, da?" sa jeg. "!?!?!? Trang!? Det er jo det som er så fint! Endelig ser jeg formene dine på ordentlig, du ser bare SÅ kvinnelig og deilig ut! Disse modellene som poserer i bunad i ukebladene ser bare teite ut, de fyller jo ikke ut noen steder! Nei, jenta mi, DU er best! både med og uten..." Og så sier vi ikke mer om hva dette førte til...

Puttelull med MANN AV GULL! :-)

Han der må du ta godt vare på :-)))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...