Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen komme med et konkret kjøpetips som sammenfaller med disse kravene til et hårstylingprodukt:

Skal være mykt og gi helt mykt hår (ikke noe som overhodet kan minne om gele eller voks eller noe slikt som stiver håret), gi glans/skinn, gi soft tekstur og definerte tupper, gi litt 'småfett' hår, ikke style håret (men gi det glatt og fin glød), skal brukes i nokså langt og farget hår.

Jeg dauer snart av alle de bortkastede pengene jeg har brukt på produkter jeg bare er misfornøyd med.

Skrevet

Prøv noe som heter

"Frizz-Ease" Secret Agent Styling Creme.

Fordeles i tørt hår, demper statisk elektrisitet og gir "fukt".

Ertestor mengde gnis ut i hendene og fordeles.

Jeg har brukt denne i flere år, den er rimelig og drøy (de har den på Cubus, 84,-).

Nå har jeg halvlangt, veldig krøllete hår som jeg jevnlig glatter ut - og den er i alle fall super til mitt bruk :)

Skrevet

Prøv noe som heter

"Frizz-Ease" Secret Agent Styling Creme.

Fordeles i tørt hår, demper statisk elektrisitet og gir "fukt".

Ertestor mengde gnis ut i hendene og fordeles.

Jeg har brukt denne i flere år, den er rimelig og drøy (de har den på Cubus, 84,-).

Nå har jeg halvlangt, veldig krøllete hår som jeg jevnlig glatter ut - og den er i alle fall super til mitt bruk :)

Takk for tipset, skal sjekke det ut.

Men det høres mistenkelig billig ut. Bra likevel, altså?

Skrevet

Takk for tipset, skal sjekke det ut.

Men det høres mistenkelig billig ut. Bra likevel, altså?

Ja - jeg har prøvd MYE rart, til alle slags priser.

Frisører er som kjent gode selgere, - men jeg er etter hvert blitt en vanskelig kunde ;)

Tipset om Frizz Ease fikk jeg fra en venninne i USA. (Merket er JohnFrieda)

Skrevet

Ja - jeg har prøvd MYE rart, til alle slags priser.

Frisører er som kjent gode selgere, - men jeg er etter hvert blitt en vanskelig kunde ;)

Tipset om Frizz Ease fikk jeg fra en venninne i USA. (Merket er JohnFrieda)

Du er sånn som meg altså... prøver og prøver og blir litt surere for hver gang man konstaterer at man liksågodt kunne brukt fyrstikker på hundrelappene...

Har skrevet opp merket og stikker innom Cubus ved første høve. Ingenting er bedre enn å le av de dyre frisørgreiene - selv om jeg må si at frisørshampoo er nødvendig for mitt hår, alt annet blir totalfiasko for hår og hodebunn.

Takk igjen!

:-)

Mrs. Wallace
Skrevet

Da skal du prøve et produkt fra Mop som heter Glisten light hold gel.

Fungerer veldig bra for meg, i hvert fall - og jeg liker ikke å bruke vanlige hårgeleprodukter.

Skrevet

Jeg vil sterkt anbefale oleo relax serien fra kerastase.

De har en pakke for tykt hår og en for vanlig hår.

Tykt: http://www.lookfantastic.com/cgi-bin/lf.storefront/4287529a002de1ce2740c0a8010a0676/Product/View/2598

Vanlig: http://www.lookfantastic.com/cgi-bin/lf.storefront/4287529a002de1ce2740c0a8010a0676/Product/View/1869

Jeg bruker den for tykt hår og er kjempefornøyd. Håret mitt får med butikkshampo (og en del frisørshampo) utrolig stort hår. Får en sånn løvemanke med litt krøll og litt slett hår. Ser helt forferdelig ut. Ser ut som håret til en heks.

Men den serien så blir håret i vanlig størrelse etter vask. Frizzen er faktisk nesten ikke-eksisterende. Balsamen/kuren gjør håret kjempemykt og serumet på slutten gjør det veldig glasfult og litt fett uten at det blir tungt.

Jeg bruker å ta en liten finish med rettetang for å få ut bølgene mine og da ser håret kjempefint ut. Glatt og mykt. Jeg vil aldri gå tilbake til noen annen hårpleie igjen.

Skrevet

Da skal du prøve et produkt fra Mop som heter Glisten light hold gel.

Fungerer veldig bra for meg, i hvert fall - og jeg liker ikke å bruke vanlige hårgeleprodukter.

Men blir det stivt? Det jeg vil ha, er et eller annet som gjør at håret er like mykt som vanlig, bare blankt og litt 'fettete'.

Skrevet

Jeg vil sterkt anbefale oleo relax serien fra kerastase.

De har en pakke for tykt hår og en for vanlig hår.

Tykt: http://www.lookfantastic.com/cgi-bin/lf.storefront/4287529a002de1ce2740c0a8010a0676/Product/View/2598

Vanlig: http://www.lookfantastic.com/cgi-bin/lf.storefront/4287529a002de1ce2740c0a8010a0676/Product/View/1869

Jeg bruker den for tykt hår og er kjempefornøyd. Håret mitt får med butikkshampo (og en del frisørshampo) utrolig stort hår. Får en sånn løvemanke med litt krøll og litt slett hår. Ser helt forferdelig ut. Ser ut som håret til en heks.

Men den serien så blir håret i vanlig størrelse etter vask. Frizzen er faktisk nesten ikke-eksisterende. Balsamen/kuren gjør håret kjempemykt og serumet på slutten gjør det veldig glasfult og litt fett uten at det blir tungt.

Jeg bruker å ta en liten finish med rettetang for å få ut bølgene mine og da ser håret kjempefint ut. Glatt og mykt. Jeg vil aldri gå tilbake til noen annen hårpleie igjen.

Takk for tips!

Gjest Shrekk 78
Skrevet

Men blir det stivt? Det jeg vil ha, er et eller annet som gjør at håret er like mykt som vanlig, bare blankt og litt 'fettete'.

Define hårkurvoks. Glimrende! Har du tykkt eller tynnt hår? Alt virker forskjellig, det er sjansespill spør du meg.

Skrevet

Define hårkurvoks. Glimrende! Har du tykkt eller tynnt hår? Alt virker forskjellig, det er sjansespill spør du meg.

Mange og tykke strå.

Gjest Shrekk 78
Skrevet

Mange og tykke strå.

Ok, samme her. Skulle tro Define hårvokskur er det rette da. Fall / krøll i håret?

Skrevet

Ok, samme her. Skulle tro Define hårvokskur er det rette da. Fall / krøll i håret?

Nei, overhodet ikke. Så dette handler ikke om å rette ut hår, bare få det slik som feks Jennifer Aston, glatt og blankt og rett ned.

Det vil si, nå har jeg en utrolig bra klipp, og dermed ble det litt fall og form nederst. Men det gjør ingen forskjell, jeg vil ha 'fett' hår :-)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg kjøper en sånn gul sprayboks Wella som heter "shine on"

Den gjør håret mykt og silkete og dessuten blankt..

Billig er den og.

Jeg tror jeg skjønner nøyaktig hva du mener, motsatt av mye volum hva?

Jeg gør for det samme selv, rett, mykt og blankt hår..

Jeg liker den i hvertfall og du ruinerer deg ikke på å prøve, og den finnes overalt..(hvertfall på vita o.l)

Skrevet

Takk for tips!

Ser du skriver lengre nede at du har tykt hår og vil gjerne ha det litt fett. Da må jeg bare si en gang til at den pakken for tykt hår er genial. http://www.lookfantastic.com/cgi-bin/lf.storefront/4287be4d000fe05e2742c0a8010a064d/Product/View/2598

Shampooen er litt udrøy, men er veldig god og verdt hver en krone. Balsamen/kuren gjør håret kjempemykt og får ned frizzen veldig. Serumet på slutten gir glans i håret samtidig som det fetter det. Jo mer du har oppi, jo mer glans/fett blir det.

Jeg har prøvd veldig mange produkt for tykt og frizzy hår før jeg fant en som fungrer. Jeg sverger til kerastase oleo relax serien fordi den gir nok fuktighet og fett til håret. Andre merker er liksom litt gnien på det området.

Som alternativ har redken en god pakke også http://www.lookfantastic.com/cgi-bin/lf.storefront/4287be4d000fe05e2742c0a8010a064d/Product/View/3096

Den er grei og bra den også, men jeg synst kerastase sin er litt fetere og dermed bedre for mitt hår. Redken er mer eksperter på mykhet. Kerastase sin gir kjempemykt hår den og, men redken er desidert best på det. Det er som sagt en smakssak :)

Mrs. Wallace
Skrevet

Nei, det blir ikke stivt. Det er mykt og blankt. Men mitt blir ikke så veldig "fettete" av det, kanskje fordi jeg bruker veldig lite. Mulig det blir annerledes med større mengde.

Mop har for øvrig et krem/pomadelignende stylingprodukt også, som kanskje er enda riktigere i forhold til hva du vil ha. Det bruker mannen min, og han er veldig fornøyd med det.

Skrevet

Jeg kjøper en sånn gul sprayboks Wella som heter "shine on"

Den gjør håret mykt og silkete og dessuten blankt..

Billig er den og.

Jeg tror jeg skjønner nøyaktig hva du mener, motsatt av mye volum hva?

Jeg gør for det samme selv, rett, mykt og blankt hår..

Jeg liker den i hvertfall og du ruinerer deg ikke på å prøve, og den finnes overalt..(hvertfall på vita o.l)

Ja, riktig. Ikke volum.

Den Wella-glanssprayen har jeg, men er ikke helt fornøyd.

Skrevet

Har du prøvd Tigi Girl Toys ?

Nei, det har jeg ikke.

Notert. Takk.

Skrevet

Ser du skriver lengre nede at du har tykt hår og vil gjerne ha det litt fett. Da må jeg bare si en gang til at den pakken for tykt hår er genial. http://www.lookfantastic.com/cgi-bin/lf.storefront/4287be4d000fe05e2742c0a8010a064d/Product/View/2598

Shampooen er litt udrøy, men er veldig god og verdt hver en krone. Balsamen/kuren gjør håret kjempemykt og får ned frizzen veldig. Serumet på slutten gir glans i håret samtidig som det fetter det. Jo mer du har oppi, jo mer glans/fett blir det.

Jeg har prøvd veldig mange produkt for tykt og frizzy hår før jeg fant en som fungrer. Jeg sverger til kerastase oleo relax serien fordi den gir nok fuktighet og fett til håret. Andre merker er liksom litt gnien på det området.

Som alternativ har redken en god pakke også http://www.lookfantastic.com/cgi-bin/lf.storefront/4287be4d000fe05e2742c0a8010a064d/Product/View/3096

Den er grei og bra den også, men jeg synst kerastase sin er litt fetere og dermed bedre for mitt hår. Redken er mer eksperter på mykhet. Kerastase sin gir kjempemykt hår den og, men redken er desidert best på det. Det er som sagt en smakssak :)

Hør, hør - du er visst ekspert på området, jeg bøyer meg i støvet. Takk igjen. Nå har jeg akkurat blitt kunde på lookfantastic, så det er kjempefint å få kjøpetips derfra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...