Gå til innhold

Støvsugd ølkork!

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Hvordan i h***** får jeg den ut igjen av røret?

Jeg ser den, men det hjelper jo ikke.

Prøvd å pirke med penn og med enden på en kam, men den sitter som spikra, og jeg får ikke støvsugd..Grr!

Noen som har et tips? Jeg må få fjernet den..

Det er vel ikke meningen støvsugerjævelen skal pensjoneres helt grunnet en skarve kork?

Kjempe glad hvis noen har et mirakeltips..:-)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Jeg ville ha brukt en streng.

Det finnes da vel hesjestreng der du bor:-)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg ville ha brukt en streng.

Det finnes da vel hesjestreng der du bor:-)

Nei det har jeg ikke..Og nå klarte jeg jaggu å sette fast pennen også..!

Faen!

Er det mulig? :-o

laguna1365380434
Skrevet

Slutt med den stygge øldrikkingen! ;)

Det er ikke engang min..Ølkork av merke jeg ikke drikker..

Jævla kompis av meg, som sitter og knipser korkene sine under sofaen!;)

Skrevet

Strikkepinne eller tynt skrujern? Det er bare å jobbe med saken - du får den ut før eller senere:-)

laguna1365380434
Skrevet

Strikkepinne eller tynt skrujern? Det er bare å jobbe med saken - du får den ut før eller senere:-)

Tynt skrujern er sikkert ikke dumt..Prøver det:-)

(strikkepinne har jeg ikke)

Bare jeg ikke får satt fast det og..Nå har jeg nemlig klart å miste pennen inni der og..Bom fast..

Er det mulig?;)

Skrevet

Tynt skrujern er sikkert ikke dumt..Prøver det:-)

(strikkepinne har jeg ikke)

Bare jeg ikke får satt fast det og..Nå har jeg nemlig klart å miste pennen inni der og..Bom fast..

Er det mulig?;)

Har du prøvd å riste den løs? Evt. dunke munnstykket (opp ned) mot noe hardt?

laguna1365380434
Skrevet

Har du prøvd å riste den løs? Evt. dunke munnstykket (opp ned) mot noe hardt?

Jepp! Og det funket!:-)

Korken er fjernet! Hurra!

Pennen, derimot, er putt borte, forsvunnet et eller annet sted i støvsugerens mystiske indre..(Men ikke i posen!)

Men det gir jeg egentlig ganske f i, for nå funker det i allefall som det skal, uansett hvor den ble av.

:-)

Skrevet

Du må dunke den-røret mot noe hardt til korken er ute! Ikke gi deg! Lykke til!:)

Skrevet

Jepp! Og det funket!:-)

Korken er fjernet! Hurra!

Pennen, derimot, er putt borte, forsvunnet et eller annet sted i støvsugerens mystiske indre..(Men ikke i posen!)

Men det gir jeg egentlig ganske f i, for nå funker det i allefall som det skal, uansett hvor den ble av.

Du må riste og dunke løs pennen også, den sitter sannsynligvis fast i røret og kommer til å lage trøbbel om litt. Men først kan du jo støvsuge opp restene etter gårsdagens fest...*s*

Skrevet

Det er ikke engang min..Ølkork av merke jeg ikke drikker..

Jævla kompis av meg, som sitter og knipser korkene sine under sofaen!;)

Da må du slutte å holde deg med sånne dårlige venner. ;)

laguna1365380434
Skrevet

Du må riste og dunke løs pennen også, den sitter sannsynligvis fast i røret og kommer til å lage trøbbel om litt. Men først kan du jo støvsuge opp restene etter gårsdagens fest...*s*

Næh..Det kan egentlig typen gjøre..

Jeg vasker hus, da kan han reparere støvsuger..;)

Den funker nå, det funker for meg..

Takk for hjelp!:-)

Skrevet

Er støvsugeren din liten og tynn? Støvsuger ølkorker støtt og stadig jeg, de lager sånn artig lyd når de fyker opp gjennom røret.

laguna1365380434
Skrevet

Da må du slutte å holde deg med sånne dårlige venner. ;)

Jeg skal stramme dem opp!

Faktisk, jeg synes det er en uting å knipse kork..OG å sitte å smuldre opp etiketten og!

Men den blodigste synden er å aske i blomsterpotten!:-o Da blir jeg vred!

*vanskelig*

laguna1365380434
Skrevet

Du må dunke den-røret mot noe hardt til korken er ute! Ikke gi deg! Lykke til!:)

Den er vekk! Hurra!:-)

Til gjengjeld har pennen jeg pirket med forsvunnet inn i støvsugerens dunkle indre ett sted, men det får typen fikse..(minste han kan gjøre;))

Den suger, og da funker det for meg.

laguna1365380434
Skrevet

Er støvsugeren din liten og tynn? Støvsuger ølkorker støtt og stadig jeg, de lager sånn artig lyd når de fyker opp gjennom røret.

Ja, den har tynn hals, og en sånn latterlig bøy som må være MENT for at saker og ting skal sette seg fast..!

Sikker på at Miele har lagd den sånn kun for å plage magesår på meg..;)

Men jeg fikk ut korken! (dunket masse&pirket med penn)Hurra!

Skrevet

Jeg skal stramme dem opp!

Faktisk, jeg synes det er en uting å knipse kork..OG å sitte å smuldre opp etiketten og!

Men den blodigste synden er å aske i blomsterpotten!:-o Da blir jeg vred!

*vanskelig*

Jo takk, det er en uting å knipse ølkorker rundt. En gang havnet en kork under lenestolen med sånn svingplate under, og det merket vi selvsagt ikke før noen satte seg i den og flyttet på stolen samtidig. Gjett om parketten ble fin under da! Grrr...

laguna1365380434
Skrevet

Jo takk, det er en uting å knipse ølkorker rundt. En gang havnet en kork under lenestolen med sånn svingplate under, og det merket vi selvsagt ikke før noen satte seg i den og flyttet på stolen samtidig. Gjett om parketten ble fin under da! Grrr...

Ooops! Ja det må ha vært surt!

Ingen ølkorker på aveie har lagd så mye skandale her, men jeg synes folk kan la være for det.

Skrevet

Ooops! Ja det må ha vært surt!

Ingen ølkorker på aveie har lagd så mye skandale her, men jeg synes folk kan la være for det.

Ja, blir noe annet hvis man sitter utendørs/på verandaen. Det med aske i plantene slipper vi heldigvis, alle må gå ut og røyke her! (Og vi røyker selv, samboeren røyker daglig, jeg er festrøyker.)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...