Gå til innhold

Er det kjipt..

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

..av meg å kaste ut samboeren når jeg driver og vasker?:-o

Jeg gjorde nemlig akkurat det, for jeg blir så antrert av at han står rundt og eter, slumser rundt med kopp, trår i vaskehaugen og forteller meg hvor unødvendig alt jeg gjør er og at jeg heller burde underholde ham og sitte rolig i sofa..;)

Vaske selv vil han ikke(om han ikke får gjøre det på SIN måte, som i all enkelhet består i å stappe alt inn i et skap, eller legge en våt klut på gulvet og å si at det er bra nok når den har ligget ett halvt minutt..;))

Han ble litt piff&misfornøyd når jeg sendte ham ut..(han får komme inn igjen om ca en time..)

Er jeg fæl?

*streng*

• Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

20

• amber sun

10

• Dorthe

8

• Elbereth

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

hehe høres mer ut som en unge enn en mann du måtte sende ut ;)

*erte*

Nei syns ikke du var streng. Han burde da forstå såpass, syns jeg.

Jeg har også vasket og støvsugd og vasket klær og stått på idag, og hadde blitt grisegærn hvis noen hadde tråkka oppi det jeg holdt på med.

:-p

Skrevet

He - he - det er sånn jeg gjør med ungene. De blir like sur som mannen din. LOL

laguna1365380434
Skrevet

hehe høres mer ut som en unge enn en mann du måtte sende ut ;)

*erte*

Nei syns ikke du var streng. Han burde da forstå såpass, syns jeg.

Jeg har også vasket og støvsugd og vasket klær og stått på idag, og hadde blitt grisegærn hvis noen hadde tråkka oppi det jeg holdt på med.

:-p

Ja, det er kjipt med utidig tråkking!

Men det er i grunn enda kjipere med den masingen om at jeg bør sette meg ned å drikke kaffe og slarve med ham..:-I

Han tror at kåken blir like fin om jeg bruker tre minutter på hele greia..;)

Myyye viktigere at han har selskap 24/7! Givende, ikke masete selskap og!

:-)

laguna1365380434
Skrevet

He - he - det er sånn jeg gjør med ungene. De blir like sur som mannen din. LOL

Jeg tror kanskje det var litt deja-vu for ham..;)

Han mente på at denslags har ikke skjedd ham siden han bodde hos mor..

Men jeg mener at det må jo bli en konsekvens av å være så til de grader i veien..

laguna1365380434
Skrevet

Det er deg væl unt! :)

Takk!;)

Nå bruker jeg ikke akkurat den tilmålte timen min så vel her jeg sitter og skravler..Men jeg er snart ferdig og jeg ble jævlig gal av å ha ham hengende over meg..:-o

Skrevet

Takk!;)

Nå bruker jeg ikke akkurat den tilmålte timen min så vel her jeg sitter og skravler..Men jeg er snart ferdig og jeg ble jævlig gal av å ha ham hengende over meg..:-o

Alle som vasker blir litt gale og det er best å holde seg på god avstand ja .)

laguna1365380434
Skrevet

Alle som vasker blir litt gale og det er best å holde seg på god avstand ja .)

Jepp..! Jeg blir litt ilsk..Særlig når det er ca 35 grader her oppe, og jeg ikke kan sette vinduene på full luft, grunnet at pus er nærmere åndsvak noen ganger, og da vil falle ned fra fjerde i forsøk påå gå ut..:-I

Skrevet

Ja, det er kjipt med utidig tråkking!

Men det er i grunn enda kjipere med den masingen om at jeg bør sette meg ned å drikke kaffe og slarve med ham..:-I

Han tror at kåken blir like fin om jeg bruker tre minutter på hele greia..;)

Myyye viktigere at han har selskap 24/7! Givende, ikke masete selskap og!

Her i huset har de skjønt forlengst at jeg blir mye hyggeligere selskap når jeg er ferdig med vaskinga. Så de holder klokelig avstand, og kryper fram igjen etterpå - og da er jeg blid også.

Så det er en bra løsning for alle parter ;) hehe

Skrevet

Helt riktig. Hvis han ikke hadde noe mer vettugt å bidra med enn å være i veien, så var det lurt å skyfle ham ut. :o)

Jeg benytta forresten "stillheten" når mann og barn var på sykkeltur tidligere i dag og fikk vaska vindu og strøket ørten skjorter.

Gjest Shrekk 78
Skrevet

Nei, du er ikke fæl, hadde nok gjort det samme i din situasjon. Allerhelst synes jeg at han må ta sin del av husarbeidet, på best mulig måte. Om det er din eller hans måte som er best må dere jo bli enige om.

Skrevet

Nei, i hvert fall ikke hvis han har penger til å ta seg en utepils i det fine været ;o)

laguna1365380434
Skrevet

Nei, i hvert fall ikke hvis han har penger til å ta seg en utepils i det fine været ;o)

Næh, men han hadde til kaffe..Han er forresten vel inne igjen nå, uten furt..;)

Skrevet

Hadde ikke takla å bo sammen med noen som ikke verken _kan_ eller _vil_ vaske.

Aldri i livet.

:)

Skrevet

Mannen min ville i hvertfall satt pris på å bli jagd ut. Jeg gjør aldri det, jeg setter ham i sving istedet :)

Hater å gjøre all jobben alene!

Skrevet

Du er drit-kjip, du burde helle underholdt han i sofaen:-D

laguna1365380434
Skrevet

Hadde ikke takla å bo sammen med noen som ikke verken _kan_ eller _vil_ vaske.

Aldri i livet.

:)

Men ellers er han veldig grei;)

At han ikke KAN vaske tviler jeg egentlig litt på, men jeg har nok tapt deen kampen der for mange år siden..Det plager meg egentlig ikke så veldig, men det plager meg at han er i veien..:-I

Skrevet

Næh, men han hadde til kaffe..Han er forresten vel inne igjen nå, uten furt..;)

Jeg er på kaffedrikker'n jeg da, hver dag nesten, og det er jo veldig koselig så han har ingen grunn til å være sur :o)

laguna1365380434
Skrevet

Mannen min ville i hvertfall satt pris på å bli jagd ut. Jeg gjør aldri det, jeg setter ham i sving istedet :)

Hater å gjøre all jobben alene!

Min vil helst både være til stede og skravle og slippe å gjøre noe OG rote..:-I

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...