Gå til innhold

Er det kjipt..

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Du er drit-kjip, du burde helle underholdt han i sofaen:-D

Det synes han og!;-) Jeg tror han bryr seg zipp om hvorvidt det er støvete bak TVbordet og sånn.. (og det verste er at det har han sikkert litt rett i og)

• Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

20

• amber sun

10

• Dorthe

8

• Elbereth

6

Mest aktive i denne tråden

laguna1365380434
Skrevet

Jeg er på kaffedrikker'n jeg da, hver dag nesten, og det er jo veldig koselig så han har ingen grunn til å være sur :o)

Ja, det er jo så fint ute nå!

Skulle fint bytta med ham jeg..Sitte å drikke kaffe og sole meg mens han spitshainet kåken og lagde istand tonnevis med grillmat og ting til i morgen til meg..;)

Skrevet

Det synes han og!;-) Jeg tror han bryr seg zipp om hvorvidt det er støvete bak TVbordet og sånn.. (og det verste er at det har han sikkert litt rett i og)

...da skulle du sett ansiktet mitt når jeg hadde en fyr her som skulle innstallere kabel-tv. Det er ikke ofte jeg rødmer, men jeg tror jeg var dyp rød når vi trillet frem tv`n gitt...:-)

Skrevet

Skulle fint bytta med ham jeg..Sitte å drikke kaffe og sole meg mens han spitshainet kåken og lagde istand tonnevis med grillmat og ting til i morgen til meg..;)

Det blåser kaldt *trøster*

Skrevet

...da skulle du sett ansiktet mitt når jeg hadde en fyr her som skulle innstallere kabel-tv. Det er ikke ofte jeg rødmer, men jeg tror jeg var dyp rød når vi trillet frem tv`n gitt...:-)

Sikkert ingenting mot hva som åpenbarte seg under vaskemaskinen her en gang... :-(

Skrevet

Den eneste du kanskje er kjip mot er vel deg selv. Ved at du hiver ham ut så erklærer du jo på en måte at vasking er ditt område og at han ikke engang behøver å bry seg med å føle ansvar for det. :o)

Skrevet

Klart det ikke er. Han burde i det miste hatt vett til å pelle seg vekk sjøl. Hvor er det dere jenter på Dol finner alle disse håpløse mennene hen??? Ekte mannfolk tar sin del av drittjobbene!

Gjest Shrekk 78
Skrevet

Er mannen din virkelig såå sløv? Hvordan holder du i safall ut? Skjønner ikke meg på slike forhold jeg, mannen skal ta sin del hjemme.

OT : hvorfor kaller du deg laguna? Pga manneduften laguna?

Hilsen en nysgjerrig Shrekk

laguna1365380434
Skrevet

Er mannen din virkelig såå sløv? Hvordan holder du i safall ut? Skjønner ikke meg på slike forhold jeg, mannen skal ta sin del hjemme.

OT : hvorfor kaller du deg laguna? Pga manneduften laguna?

Hilsen en nysgjerrig Shrekk

Han er egentlig veldig grei..:) Bare jævlig lat på hus-ting..

laguna er anagram på navnet mitt, verre er det ikke..;)

Har foresten aldri luktet på laguna, håper den er god..!

:-)

laguna1365380434
Skrevet

Klart det ikke er. Han burde i det miste hatt vett til å pelle seg vekk sjøl. Hvor er det dere jenter på Dol finner alle disse håpløse mennene hen??? Ekte mannfolk tar sin del av drittjobbene!

Det synes jeg også..Slipper en unna, bør en i det minste finne på noe å gjøre på sjøl..:-I

Han er supergrei ellers, men den rydde dingsen tapte jeg for leeenge siden. Tror man fort ødelegger for seg selv, da en skal være så supergrei først i forholdet, så blir man regnet som kjip og bitchete når den overnaturlige tålmodigheten&goodwillen tar slutt..;)

Nå plager det ikke meg så mye å vaske alene, jeg er fryktelig sær, men da vil jeg ikke bli tråkket i!

laguna1365380434
Skrevet

Den eneste du kanskje er kjip mot er vel deg selv. Ved at du hiver ham ut så erklærer du jo på en måte at vasking er ditt område og at han ikke engang behøver å bry seg med å føle ansvar for det. :o)

Det er ikke så fælt for meg å ha tapt den kampen..Det gjorde jeg for lenge siden..

Men han burde pokker meg vite at han har en grei deal, og gå frivillig, uten sutring, synes jeg..

Det får være litt måte på! En kan ikke få alt;)

Skrevet

Dæven så kult!:-)

Egen drink for alterego!

Den må jeg jo bare prøve!

:-)

Dårlig med drinker som heter Dorthe altså :o)

Jeg burde ha funnet et kulere nick....

laguna1365380434
Skrevet

Du kan jo finne opp dorthe-drinken?

Ha i alt du liker best? :-)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Rødsprit&cola?:)

Skrevet

Jeg tok søk på amber sun.

Og se hva jeg fant:

http://www.beatmaka.com/nightshiver

Dette er Melodic trance with a summer sound, chilly melodies and a driving beat. Akkurat som meg ;) hehe

Selvbruningskrem er jeg også:

http://www.sunless.com/review/BodyInvest_Amber_Sun_Sunless_Dark_Tanning_Lotion/147/

For ikke å snakke om diverse smykker:

http://www.otwa.com/ocm/index.php?page=out&id=4420

hehe

Skrevet

Du kan jo finne opp dorthe-drinken?

Ha i alt du liker best? :-)

Det var en god ide :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...