Gå til innhold

Er det kjipt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare ikke vift ned snøfillene til oss lenger sør på vestlandet!

*husj*

Vil ha opphold og litt varmt på tirsdag, jeg.

*S*

Her blir det vel ski og skinntruse...

;D

• Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

20

• amber sun

10

• Dorthe

8

• Elbereth

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Her blir det vel ski og skinntruse...

;D

Skinntruse? *ler høyt*

Det skulle jeg likt å se, hahaha. Høres litt sånn lederhosenaktig ut, hehe.

Her _skal_ det bli fint. Jeg har bestilt fint vær, og jeg nekter å tro at det vil komme verken regn eller sludd eller noe annet som fucker opp det vi skal gjøre.

Jepp.

*sender værbestillingen enda en gang, for sikkerhets skyld*

Skrevet

Nei! Jeg sender ut alt som kan krype og gå når jeg skal vaske og rydde jeg og, helst i fem-seks timer i slengen.

Skrevet

Mmmnja..Nei! Han må nok være ute..Jeg orker ikke å snuble i ham hele tiden når allerede amper..;)

Dessuten har han ikke vondt av litt luft.

Sant nok :-)

Gjest ryster på hodet
Skrevet

Hadde jeg vært deg, ville jeg enten forlangt at han gjorde halvparten, eller forlangt han betalte deg timelønn (feks kr.100 pr time) for halve jobben (hans halvdel).

Jeg mener det. Sånn mennesker må bare møte konsekvenser av sin bedritne atferd.

Skrevet

Hadde jeg vært deg, ville jeg enten forlangt at han gjorde halvparten, eller forlangt han betalte deg timelønn (feks kr.100 pr time) for halve jobben (hans halvdel).

Jeg mener det. Sånn mennesker må bare møte konsekvenser av sin bedritne atferd.

Hvorfor det? Kan hende han svinger seg med noe annet?

Skrevet

Sikkert ingenting mot hva som åpenbarte seg under vaskemaskinen her en gang... :-(

en hårete sokk? :-)

Skrevet

en hårete sokk? :-)

Uten at jeg orker å grave for mye i hukommelsen etter detaljer, vil jeg si at området skrek etter rengjøring.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...