Elbereth Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 Bare ikke vift ned snøfillene til oss lenger sør på vestlandet! *husj* Vil ha opphold og litt varmt på tirsdag, jeg. *S* Her blir det vel ski og skinntruse... ;D 0 Siter
amber sun Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 Her blir det vel ski og skinntruse... ;D Skinntruse? *ler høyt* Det skulle jeg likt å se, hahaha. Høres litt sånn lederhosenaktig ut, hehe. Her _skal_ det bli fint. Jeg har bestilt fint vær, og jeg nekter å tro at det vil komme verken regn eller sludd eller noe annet som fucker opp det vi skal gjøre. Jepp. *sender værbestillingen enda en gang, for sikkerhets skyld* 0 Siter
Line Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 Nei! Jeg sender ut alt som kan krype og gå når jeg skal vaske og rydde jeg og, helst i fem-seks timer i slengen. 0 Siter
Gemini Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 Mmmnja..Nei! Han må nok være ute..Jeg orker ikke å snuble i ham hele tiden når allerede amper.. Dessuten har han ikke vondt av litt luft. Sant nok :-) 0 Siter
Gjest ryster på hodet Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 Hadde jeg vært deg, ville jeg enten forlangt at han gjorde halvparten, eller forlangt han betalte deg timelønn (feks kr.100 pr time) for halve jobben (hans halvdel). Jeg mener det. Sånn mennesker må bare møte konsekvenser av sin bedritne atferd. 0 Siter
flisa Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 Hadde jeg vært deg, ville jeg enten forlangt at han gjorde halvparten, eller forlangt han betalte deg timelønn (feks kr.100 pr time) for halve jobben (hans halvdel). Jeg mener det. Sånn mennesker må bare møte konsekvenser av sin bedritne atferd. Hvorfor det? Kan hende han svinger seg med noe annet? 0 Siter
flisa Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 Sikkert ingenting mot hva som åpenbarte seg under vaskemaskinen her en gang... :-( en hårete sokk? :-) 0 Siter
favn Skrevet 16. mai 2005 Skrevet 16. mai 2005 en hårete sokk? :-) Uten at jeg orker å grave for mye i hukommelsen etter detaljer, vil jeg si at området skrek etter rengjøring. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.