Gå til innhold

Søndagsåpne butikker i Trondheim?

Anbefalte innlegg

Gjest Calóni
Skrevet

Har de søndagsåpne butikkene (Bunnpris etc) åpent idag, selv om det er 1. pinsedag?

Hilsen en godtesjuk

Gjest Calóni
Skrevet

Åh..nå først tok jeg jo en titt nedover siden og så alle disse lange trådene om emnet *lese*

Gjest Calóni
Skrevet

Åh..nå først tok jeg jo en titt nedover siden og så alle disse lange trådene om emnet *lese*

Det -var- oppe! Bare sånn i tilfelle noen andre enn meg skulle lese denne tråden. Egentlig har jeg det ganske bra når jeg prater med meg selv også :D

Skrevet

Det -var- oppe! Bare sånn i tilfelle noen andre enn meg skulle lese denne tråden. Egentlig har jeg det ganske bra når jeg prater med meg selv også :D

Samme her... Andre folk må tro jeg er smågal hvis de kommer over meg når jeg tror jeg er alene. Jeg fører lange samtaler, både spør og svarer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...