Gjest Calóni Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 Har de søndagsåpne butikkene (Bunnpris etc) åpent idag, selv om det er 1. pinsedag? Hilsen en godtesjuk 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 Åh..nå først tok jeg jo en titt nedover siden og så alle disse lange trådene om emnet *lese* 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 Åh..nå først tok jeg jo en titt nedover siden og så alle disse lange trådene om emnet *lese* Det -var- oppe! Bare sånn i tilfelle noen andre enn meg skulle lese denne tråden. Egentlig har jeg det ganske bra når jeg prater med meg selv også 0 Siter
org Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 Det -var- oppe! Bare sånn i tilfelle noen andre enn meg skulle lese denne tråden. Egentlig har jeg det ganske bra når jeg prater med meg selv også Samme her... Andre folk må tro jeg er smågal hvis de kommer over meg når jeg tror jeg er alene. Jeg fører lange samtaler, både spør og svarer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.