Gå til innhold

Så mye som er nicket mitt! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe der var det jo mange! Til og med en barbiedukke, jo.

La merke til at det ikke var mange blondiner der, passer det på deg eller?

Du får kose deg med middagen da. Her er vi akkurat ferdige.

Så jeg doler litt før jeg drar til søsteren min og skravler litt ikveld :)

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

15

• Freya

4

• Lips1365380508

4

• TrineE

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

hehe der var det jo mange! Til og med en barbiedukke, jo.

La merke til at det ikke var mange blondiner der, passer det på deg eller?

Du får kose deg med middagen da. Her er vi akkurat ferdige.

Så jeg doler litt før jeg drar til søsteren min og skravler litt ikveld :)

"La merke til at det ikke var mange blondiner der, passer det på deg eller?"

Jeg er blondine, men jeg kan vel ligne noe med en annen hårfage forde :)

Jeg har faktisk sendt inn bilder av meg til en nettside (3D bilder blir det) Der får man prøvd 170 frisyrer med sitt eget ansikt både forante og fra siden. Bildet snurrer rundt. Måtte jo selvsagt betale for det - kostet ca.250 kr, og da kan man bruke siden i et år.

Har planer om å klippe av meg litt av det lange håret, også kan det være artig å se om det kan være andre farger som kan kle meg. Tviler på at jeg kommer til å farge det, men det blir jo gøy å kunne se hvordan det ville blitt :-)

"Du får kose deg med middagen da. Her er vi akkurat ferdige."

Det har vi gjort, og det ble virkelig godt. Lagde wok med karri, også brukte jeg for første gang ekte saker - ja noe man ikke får tak i som jeg vet om i butikkene her.

Fikk krydderet av ei dame fra malaysia (var det vel) som driver en butikk. Hun gikk å hentet fra sitt eget kjøkken :-) så jeg skulle få prøve det. Skikkelige saker, og nydelig smak. Hun hadde fått tilsendt dette fra hjemlandet sitt, men kun til privat bruk.

Husker neimen ikke hva det het heller, men jeg skal spørre henne neste gang, og høre med henne om det går an for meg også å få bestillt dette.

"Så jeg doler litt før jeg drar til søsteren min og skravler litt ikveld :)"

Gjør det, godt og komme seg ut litt :-)

Skrevet

Den første siden som kom opp var faktisk denne: http://www.harekrishna.com/.... Men den passer ikke! Så jeg endret søket til kun Norge. http://fuv.hivolda.no/prosjekt/skalbli/hare.htm samt enda flere sider om hare krishna... Jaha.. Ikke så mange spennende sider, men nicket er ikke valgt pga dyret eller hare krishna.

hehe det var jo litt av et resultat.

Jeg trodde vel heller ikke at HareKrishna var bakgrunnen for nicket ditt ,da. :)

Skrevet

"What you need - when you need it"! tja, kommer vel _litt_ an på men..... :o)

http://mij.com/

wow - det var jo litt av en nettside du hadde der ;)

Skrevet

wow - det var jo litt av en nettside du hadde der ;)

Jepp - Spør meg om alt fra Slot machines til Penis enlargement! :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...