Gå til innhold

Dragonfly

Anbefalte innlegg

Lips1365380508
Skrevet

Er den noe bra? Lurer på om jeg har sett den, men er ikke sikker. Digger jo Kevin Costner da. Elsker Waterworld filmen hans =)

Skrevet

Jeg synes i hvert fall den er bra :o)

Når og hvilken?

Lips1365380508
Skrevet

Når og hvilken?

Går på tv2 i kveld, 21.45 tror jeg det var.

Lips1365380508
Skrevet

Er det den som begynner på tv3 nå?

Nei, tv2 viser den.

Gjest Baaaad movie
Skrevet

Oh my god... satte meg ned for å se denne da jeg kanskje trodde den ville være severdig. Jadda... formen var forsåvidt bra men historien var jo så borti staur og vegg at en bare ble sittende og glippe med øya etterpå...

Skrevet

Oh my god... satte meg ned for å se denne da jeg kanskje trodde den ville være severdig. Jadda... formen var forsåvidt bra men historien var jo så borti staur og vegg at en bare ble sittende og glippe med øya etterpå...

Jeg så den jeg også. Typisk amerikansk oppkok.

Lips1365380508
Skrevet

Hehe..ble visst sittendes å se Behind enemy lines istedenfor.. den var bra,men tyyypisk amerikansk ;) men hvilken film er ikke det? (amerikansk altså ;p)

Skrevet

Er glad i Kevin Costner, altså, men i går kveld sovne jeg fra'n.

Skrevet

Synst filmen var bra jeg, men så er det noen år siden jeg såg den..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...