org Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 Hmmm - spesielt. Lurer på hvorfor. (Nei, jeg har ikke noe med det. Men nysgjerrig er jeg likevel) 0 Siter
Gjest tror jeg ville likt det samme Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 Hvordan fant du ut det da? Har ikke lest om det jeg. Ellers så tror jeg ikke det er helt uvanlig da, med mennesker som har levd sammen i årevis. 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 Han snorker sikkert noe jævli'! Ikke nå lenger, de har jo tatt blæra! 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 16. mai 2005 Skrevet 16. mai 2005 Hmmm - spesielt. Lurer på hvorfor. (Nei, jeg har ikke noe med det. Men nysgjerrig er jeg likevel) Bare så det er sagt: det er ikke noe spesielt å ha hvert sitt soverom. Særlig når ungene har flyttet ut og en har mer plass. En vil høre tidlig morgenradio, en annen lytte til jazz utover natta. En liker å sove for åpent vindu, en annen med skalkede luker. Og så er det jo veldig hyggelig å gå på besøk, da! Og å få besøk. Det har nok noe med alder å gjøre, også. Det å ligge tett sammenfiltret har liksom mista sjarmen sin når en begynner å bli godt voksen. Hvilket ikke betyr at en har mistet sansen for den elskede. Det overasker meg at du er overasket. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.