org Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 Hjelpes meg - jeg er dårlig i engelsk, jeg. Nå tenkte jeg at jeg skulle laste ned noe musikk, men jeg skjønner ikke et kvidder! Nei, takke meg til norsk. Finnes det nedlasting av musikk på norsk? Håper det, for ellers er jeg fortapt *S* 0 Siter
Gjest forslag Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 Kaza er dansk. (Skrives kanskje kaaza?) 0 Siter
Lips1365380508 Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 Kaza er dansk. (Skrives kanskje kaaza?) Men kazaa suger maks!Bare ødelagte filer og juks. Dc ++ er best, og den kan du stille på hvilken som helst språk du vil 0 Siter
org Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Skrevet 16. mai 2005 Men kazaa suger maks!Bare ødelagte filer og juks. Dc ++ er best, og den kan du stille på hvilken som helst språk du vil Oi!!! Så bra! Nå er spørsmålet om jeg skjønner nok engelsk til å få stilt den om til norsk... Og jeg skal bli lærer... uff! 0 Siter
Ade|ina Skrevet 16. mai 2005 Skrevet 16. mai 2005 Oi!!! Så bra! Nå er spørsmålet om jeg skjønner nok engelsk til å få stilt den om til norsk... Og jeg skal bli lærer... uff! Ikke for å være frekk, men måtte du ikke ha studiekompetanse i engelsk for å komme inn på høyskolen. Hvordan klarte du det? 0 Siter
org Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Skrevet 16. mai 2005 Ikke for å være frekk, men måtte du ikke ha studiekompetanse i engelsk for å komme inn på høyskolen. Hvordan klarte du det? Neida, det var ikke frekt. Og joda, jeg gikk språklinja på gymnaset. Har kompetanse i både engelsk, tysk og fransk. Men, du vet, det er ikke hver dag at jeg praktiserer disse språkene, og da går de i glemmeboka. Og glemmeboka mi er ei temmelig tykk, velfylt bok, skal jeg si deg! Jeg var russ i det herrens år 1991, og har gjort mye annet enn å snakke engelsk i mellomtida... *S* 0 Siter
Ade|ina Skrevet 16. mai 2005 Skrevet 16. mai 2005 Neida, det var ikke frekt. Og joda, jeg gikk språklinja på gymnaset. Har kompetanse i både engelsk, tysk og fransk. Men, du vet, det er ikke hver dag at jeg praktiserer disse språkene, og da går de i glemmeboka. Og glemmeboka mi er ei temmelig tykk, velfylt bok, skal jeg si deg! Jeg var russ i det herrens år 1991, og har gjort mye annet enn å snakke engelsk i mellomtida... *S* Ok, sånn er det når åra røyner på Neida, bare tøyser. Jeg har studiekompetanse i engelsk jeg også, men må nok innrømme at jeg stusser endel når jeg skal skrive engelsk NÅ. Snakke går greit, og lese også for den del. Det går selvsagt ikke like fort som å lese norsk, men jeg forstår da hva som står der :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.