Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelpes meg - jeg er dårlig i engelsk, jeg.

Nå tenkte jeg at jeg skulle laste ned noe musikk, men jeg skjønner ikke et kvidder! Nei, takke meg til norsk.

Finnes det nedlasting av musikk på norsk? Håper det, for ellers er jeg fortapt *S*

Gjest forslag
Skrevet

Kaza er dansk. (Skrives kanskje kaaza?)

Lips1365380508
Skrevet

Kaza er dansk. (Skrives kanskje kaaza?)

Men kazaa suger maks!Bare ødelagte filer og juks. Dc ++ er best, og den kan du stille på hvilken som helst språk du vil ;)

Skrevet

Men kazaa suger maks!Bare ødelagte filer og juks. Dc ++ er best, og den kan du stille på hvilken som helst språk du vil ;)

Oi!!! Så bra!

Nå er spørsmålet om jeg skjønner nok engelsk til å få stilt den om til norsk...

Og jeg skal bli lærer... uff!

Skrevet

Oi!!! Så bra!

Nå er spørsmålet om jeg skjønner nok engelsk til å få stilt den om til norsk...

Og jeg skal bli lærer... uff!

Ikke for å være frekk, men måtte du ikke ha studiekompetanse i engelsk for å komme inn på høyskolen.

Hvordan klarte du det?

Skrevet

Ikke for å være frekk, men måtte du ikke ha studiekompetanse i engelsk for å komme inn på høyskolen.

Hvordan klarte du det?

Neida, det var ikke frekt.

Og joda, jeg gikk språklinja på gymnaset. Har kompetanse i både engelsk, tysk og fransk. Men, du vet, det er ikke hver dag at jeg praktiserer disse språkene, og da går de i glemmeboka. Og glemmeboka mi er ei temmelig tykk, velfylt bok, skal jeg si deg!

Jeg var russ i det herrens år 1991, og har gjort mye annet enn å snakke engelsk i mellomtida... *S*

Skrevet

Neida, det var ikke frekt.

Og joda, jeg gikk språklinja på gymnaset. Har kompetanse i både engelsk, tysk og fransk. Men, du vet, det er ikke hver dag at jeg praktiserer disse språkene, og da går de i glemmeboka. Og glemmeboka mi er ei temmelig tykk, velfylt bok, skal jeg si deg!

Jeg var russ i det herrens år 1991, og har gjort mye annet enn å snakke engelsk i mellomtida... *S*

Ok, sånn er det når åra røyner på ;)

Neida, bare tøyser. Jeg har studiekompetanse i engelsk jeg også, men må nok innrømme at jeg stusser endel når jeg skal skrive engelsk NÅ.

Snakke går greit, og lese også for den del. Det går selvsagt ikke like fort som å lese norsk, men jeg forstår da hva som står der :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...