Elbereth Skrevet 16. mai 2005 Skrevet 16. mai 2005 Tvilling. Gjør tusen ting samtidig. (alt blir ikke like grundig, men, men..) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 16. mai 2005 Skrevet 16. mai 2005 Jeg synes nå jeg har promotert ham voldsomt her inne, men tydeligvis ikke nok. ) Joda, vi storkoser oss i hverandres selskap og nyter nuet, hverandre og de stundene vi har sammen! Og alt er bare fryd og gammen for tiden! ) Åh, så deilig da :-) Kan ikke skjønne hvordan jeg kan ha gått glipp av dette!! *frekventerer DOL enda hyppigere heretter* ;-) 0 Siter
Gyda Skrevet 16. mai 2005 Skrevet 16. mai 2005 Eg er tyr og har bursdag idag :-)) Gratulerer så mye med dagen - håper den blir optimal! Vennlig hilsen 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 16. mai 2005 Skrevet 16. mai 2005 Eg er tyr og har bursdag idag :-)) GRATULERER med dagen!! Håper du får en fin fin dag! 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. mai 2005 Skrevet 16. mai 2005 Åh, så deilig da :-) Kan ikke skjønne hvordan jeg kan ha gått glipp av dette!! *frekventerer DOL enda hyppigere heretter* ;-) Det har nok vært mest promotert på Samliv og Seksualitet. ) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 16. mai 2005 Skrevet 16. mai 2005 Det har nok vært mest promotert på Samliv og Seksualitet. ) *lusker nysgjerrig inn på sex-forum* ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.