Gjest KariKruskakli. Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Det er jo en del som aldri blir lei av å diskutere, fitte, kuk, rævhøl, barbering, ikke barbering. Jeg tror de fleste har fått med seg hvem som liker barberte mus, og hvem som ikke minst har barberte mus. Det er de samme hver gang. Hvorfor har de samme guttene hver jævla gang så stort behov for å si at de foretrekker nybarbert, og hvorfor må de samme jentene hver eneste gang fortelle at de er så barbert og deilig så. Altså vi har et sexliv vi andre også. Mange av oss barberer oss til og med. Men må man på død og liv fortelle dette hver eneste gang? Jeg tror vi har fått det med oss nå. En annen ting jeg legger merke til er at når det kommer noen med litt høyere standard på innleggene sine, så er de idioter, drittunger, og får beskjed om å pelle seg vekk. Er dere klar over hvor primitive dere fremstår? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/184601-hvorfor-er-det-s%C3%A5-mange-primitive-folk-her-p%C3%A5-dette-forumet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
cecily Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Napper du nicket til KK? Har ikke sett det punktumet før. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/184601-hvorfor-er-det-s%C3%A5-mange-primitive-folk-her-p%C3%A5-dette-forumet/#findComment-1257745 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyda Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Napper du nicket til KK? Har ikke sett det punktumet før. Det ser jaggu slik ut. Bra observert, Cecily. Slikt er utrolig lavpanna! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/184601-hvorfor-er-det-s%C3%A5-mange-primitive-folk-her-p%C3%A5-dette-forumet/#findComment-1257752 Del på andre sider Flere delingsvalg…
cecily Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Det ser jaggu slik ut. Bra observert, Cecily. Slikt er utrolig lavpanna! Takker! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/184601-hvorfor-er-det-s%C3%A5-mange-primitive-folk-her-p%C3%A5-dette-forumet/#findComment-1257755 Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Napper du nicket til KK? Har ikke sett det punktumet før. Sannelig har du rett, cecily. Bra det er noen observante her! Hadde vært synd om den ekte KariKruskakli skulle fått dette idiotinnlegget på seg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/184601-hvorfor-er-det-s%C3%A5-mange-primitive-folk-her-p%C3%A5-dette-forumet/#findComment-1257818 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Napper du nicket til KK? Har ikke sett det punktumet før. Trodde hun noen ganger skrev med punktum og noen ganger uten? Men jeg tar kanskje feil? Håper hun kan komme å bekrefte at det ikke er henne. Men er det henne skal jeg svare, hvis ikke er det nok bare noen som er ute etter å provosere. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/184601-hvorfor-er-det-s%C3%A5-mange-primitive-folk-her-p%C3%A5-dette-forumet/#findComment-1257848 Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Trodde hun noen ganger skrev med punktum og noen ganger uten? Men jeg tar kanskje feil? Håper hun kan komme å bekrefte at det ikke er henne. Men er det henne skal jeg svare, hvis ikke er det nok bare noen som er ute etter å provosere. Hm, kan ikke tro det er henne.? Riktignok har jeg ikke alltid vært enig med henne, men sånn som dette har hun da aldri skrevet. Hovedinnlegget var jo skikkelig lavmål. Det er sikkert. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/184601-hvorfor-er-det-s%C3%A5-mange-primitive-folk-her-p%C3%A5-dette-forumet/#findComment-1257851 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KariKruskakli Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Napper du nicket til KK? Har ikke sett det punktumet før. Jeg kan bekrefte at det er meg. Jeg hadde tenkt å skrive under med et annet nick, men fant ut at det ble for feigt og at jeg vil stå for det jeg sier. Pepper det tåler jeg. Så da jeg skulle skrive nicket mitt igjen, kom jeg i skade for å sette til en punktum.Ellers kommer det jo auomatisk opp, så jeg slipper tenke på det. Jeg er fullt klar over at innlegget mitt vil bli kalt lavmål og det som verre er. Jeg forventer at "sjefene" her på sexforumet vil reagere. Jeg er utrolig lei av at de samme folkene gang på gang skal rotte seg sammen, og hudflette andre som prøver seg her med sine synspunkter. Når man får beskjed om å pelle seg ut herifra, da lurer jeg på hvem som er mest lavmål her. Det virker som det er noen som tror de har enerett på dette forumet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/184601-hvorfor-er-det-s%C3%A5-mange-primitive-folk-her-p%C3%A5-dette-forumet/#findComment-1257875 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KariKruskakli Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Hm, kan ikke tro det er henne.? Riktignok har jeg ikke alltid vært enig med henne, men sånn som dette har hun da aldri skrevet. Hovedinnlegget var jo skikkelig lavmål. Det er sikkert. Nei, sånn som dette har jeg nok aldri skrevet, men jeg reagerer når folk blir kalt idoter og beskjed om å pelle seg ut herifra. Det må være rom for andre synspunkter her også. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/184601-hvorfor-er-det-s%C3%A5-mange-primitive-folk-her-p%C3%A5-dette-forumet/#findComment-1257878 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Nei, sånn som dette har jeg nok aldri skrevet, men jeg reagerer når folk blir kalt idoter og beskjed om å pelle seg ut herifra. Det må være rom for andre synspunkter her også. Klart det er rom for andre synspunkter, men de som blir bedt om å gå er de som er fordomsfulle, som ikke har forståelse for andres seksualle lyster, som kun er ute etter å latterliggjøre andre osv. Jeg kan være enig at barbering har vært mye diskutert og noen ganger har det blitt svært overdrevet. Men der har vel begge parter (både de som er for og de som er imot) en viss skyld. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/184601-hvorfor-er-det-s%C3%A5-mange-primitive-folk-her-p%C3%A5-dette-forumet/#findComment-1257891 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KariKruskakli Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Klart det er rom for andre synspunkter, men de som blir bedt om å gå er de som er fordomsfulle, som ikke har forståelse for andres seksualle lyster, som kun er ute etter å latterliggjøre andre osv. Jeg kan være enig at barbering har vært mye diskutert og noen ganger har det blitt svært overdrevet. Men der har vel begge parter (både de som er for og de som er imot) en viss skyld. Men hvorfor skal det være tillatt å diskutere for og imot på dette punktet, men ikke på andre ting? Dette er et diskusjonforum, og da må ha lov til å diskutere for og imot uansett hva slags tema det måtte være. Noen av de som skriker høyest om latterliggjøring her, er de som er aller værst på nettopp det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/184601-hvorfor-er-det-s%C3%A5-mange-primitive-folk-her-p%C3%A5-dette-forumet/#findComment-1257896 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tusseline Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Nå er ikke jeg så veldig fast skribent her inne, men jeg har da skrevet noen innlegg, og leser mange uten nødvendigvis å svare. Så om jeg er en av de som aldri er lei av å diskutere, se det vet jeg ikke. Men - så til innlegget ditt. Du skriver at det er "jo en del som aldri blir lei av å diskutere, fitte, kuk, rævhøl, barbering, ikke barbering." Mulig jeg trenger korrigering her; men dette er da vitterlig et forum for seksualitet, er det ikke?? Da er det vel naturlig å diskutere emner som fitte, kuk, røvhøl, barbering (eller ikke)? Dette er jo - om man kan kalle det det - vitale deler når man snakker om seksualitet, er det ikke? Hvis ikke, så har jeg tydeligvis gått glipp av noe vesentlig. Hvis du er lei av å lese om de samme temaene, så er det jo bare å la være, eller poste et innlegg om noe som DU har lyst til å diskutere? Dessuten så kan det jo være at det er andre enn de faste brukerne som poster tråder her, og som ikke vet at dette er emner som har vært diskutert før. Hvis jeg f.eks. har lyst til å si at barbering av underlivet tenner meg, så må jeg jo være i min fulle rett til det. Det betyr jo ikke at det tenner deg mindre at du ikke gjøre det? Det virker som du også har vært her en stund. Da vet du sikkert at det er mange forskjellige mennesker her, med mange forskjellige synspunkter. Noen er ute etter seriøse diskusjoner, noen er det ikke. Sånn er det bare. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/184601-hvorfor-er-det-s%C3%A5-mange-primitive-folk-her-p%C3%A5-dette-forumet/#findComment-1257901 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Men hvorfor skal det være tillatt å diskutere for og imot på dette punktet, men ikke på andre ting? Dette er et diskusjonforum, og da må ha lov til å diskutere for og imot uansett hva slags tema det måtte være. Noen av de som skriker høyest om latterliggjøring her, er de som er aller værst på nettopp det. Jeg synes det diskuteres for og imot på mange sånne ting. Men det blir noe annet når det hele tiden skal kommer fordomsfulle eller nedverdigende kommenterer. F.eks når det dikuteres analsex, eller noen spør om noe ang dette tema er det ALLTID en eller annen person som må latterliggjøre dette. Hvorfor ikke bare holde kjeft? Vi andre gir jo råd! Og da kommer vi inn på noe annet tema som jeg synes er vesentlig å nevne. Og det er at mange av oss faktisk gir mye råd her inne, personlig føler jeg at det er det jeg gjør mest, og det er derfor jeg er her. Så klart noen ganger blander jeg meg inn i lange diskusjonstråder også, men i utgangspunktet er jeg her for jeg liker å gi andre råd. Disse andre som kommer med latterliggjøring av diverse sexting, er de til noen hjelp da? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/184601-hvorfor-er-det-s%C3%A5-mange-primitive-folk-her-p%C3%A5-dette-forumet/#findComment-1257909 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Nå er ikke jeg så veldig fast skribent her inne, men jeg har da skrevet noen innlegg, og leser mange uten nødvendigvis å svare. Så om jeg er en av de som aldri er lei av å diskutere, se det vet jeg ikke. Men - så til innlegget ditt. Du skriver at det er "jo en del som aldri blir lei av å diskutere, fitte, kuk, rævhøl, barbering, ikke barbering." Mulig jeg trenger korrigering her; men dette er da vitterlig et forum for seksualitet, er det ikke?? Da er det vel naturlig å diskutere emner som fitte, kuk, røvhøl, barbering (eller ikke)? Dette er jo - om man kan kalle det det - vitale deler når man snakker om seksualitet, er det ikke? Hvis ikke, så har jeg tydeligvis gått glipp av noe vesentlig. Hvis du er lei av å lese om de samme temaene, så er det jo bare å la være, eller poste et innlegg om noe som DU har lyst til å diskutere? Dessuten så kan det jo være at det er andre enn de faste brukerne som poster tråder her, og som ikke vet at dette er emner som har vært diskutert før. Hvis jeg f.eks. har lyst til å si at barbering av underlivet tenner meg, så må jeg jo være i min fulle rett til det. Det betyr jo ikke at det tenner deg mindre at du ikke gjøre det? Det virker som du også har vært her en stund. Da vet du sikkert at det er mange forskjellige mennesker her, med mange forskjellige synspunkter. Noen er ute etter seriøse diskusjoner, noen er det ikke. Sånn er det bare. Godt skrevet! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/184601-hvorfor-er-det-s%C3%A5-mange-primitive-folk-her-p%C3%A5-dette-forumet/#findComment-1257910 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KariKruskakli Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Jeg synes det diskuteres for og imot på mange sånne ting. Men det blir noe annet når det hele tiden skal kommer fordomsfulle eller nedverdigende kommenterer. F.eks når det dikuteres analsex, eller noen spør om noe ang dette tema er det ALLTID en eller annen person som må latterliggjøre dette. Hvorfor ikke bare holde kjeft? Vi andre gir jo råd! Og da kommer vi inn på noe annet tema som jeg synes er vesentlig å nevne. Og det er at mange av oss faktisk gir mye råd her inne, personlig føler jeg at det er det jeg gjør mest, og det er derfor jeg er her. Så klart noen ganger blander jeg meg inn i lange diskusjonstråder også, men i utgangspunktet er jeg her for jeg liker å gi andre råd. Disse andre som kommer med latterliggjøring av diverse sexting, er de til noen hjelp da? Det er mulig jeg ikke har vært her ofte nok til å legge merke til at noen har latterliggjort analsex. Det jeg har lagt merke til er at den faste "firebanden", er utrolig raske til å slå hardt ned på andre. Og da er det ikke måte på hvordan man får passet sitt påskrevet. Hvis dere er så redd for latterliggjøring som det dere sier dere er, så får dere tenke litt på hvordan dere selv kanskje påvirker unge usikre gutter og jenter også da. Det plopper jo opp med spørsmål om barbering etter slike tråder. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/184601-hvorfor-er-det-s%C3%A5-mange-primitive-folk-her-p%C3%A5-dette-forumet/#findComment-1257919 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KariKruskakli Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Nå er ikke jeg så veldig fast skribent her inne, men jeg har da skrevet noen innlegg, og leser mange uten nødvendigvis å svare. Så om jeg er en av de som aldri er lei av å diskutere, se det vet jeg ikke. Men - så til innlegget ditt. Du skriver at det er "jo en del som aldri blir lei av å diskutere, fitte, kuk, rævhøl, barbering, ikke barbering." Mulig jeg trenger korrigering her; men dette er da vitterlig et forum for seksualitet, er det ikke?? Da er det vel naturlig å diskutere emner som fitte, kuk, røvhøl, barbering (eller ikke)? Dette er jo - om man kan kalle det det - vitale deler når man snakker om seksualitet, er det ikke? Hvis ikke, så har jeg tydeligvis gått glipp av noe vesentlig. Hvis du er lei av å lese om de samme temaene, så er det jo bare å la være, eller poste et innlegg om noe som DU har lyst til å diskutere? Dessuten så kan det jo være at det er andre enn de faste brukerne som poster tråder her, og som ikke vet at dette er emner som har vært diskutert før. Hvis jeg f.eks. har lyst til å si at barbering av underlivet tenner meg, så må jeg jo være i min fulle rett til det. Det betyr jo ikke at det tenner deg mindre at du ikke gjøre det? Det virker som du også har vært her en stund. Da vet du sikkert at det er mange forskjellige mennesker her, med mange forskjellige synspunkter. Noen er ute etter seriøse diskusjoner, noen er det ikke. Sånn er det bare. Jeg har ikke sagt noe om det tenner meg eller ikke. For meg er dette en privatsak. Det jeg reagerer på, er forøket fra noen her og å forøke lage en mal, for hva andre skal like/ikke like. Noen har en tendens til å slå veldig hardt ned på andre som kommer med sine synspunkter, og det er et forferdelig primitivt språk som brukes. Overskriften ble i grunnen litt feil, for egentlig er det ikke så mange som herjer slik, men en fast gjeng. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/184601-hvorfor-er-det-s%C3%A5-mange-primitive-folk-her-p%C3%A5-dette-forumet/#findComment-1257923 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Det er mulig jeg ikke har vært her ofte nok til å legge merke til at noen har latterliggjort analsex. Det jeg har lagt merke til er at den faste "firebanden", er utrolig raske til å slå hardt ned på andre. Og da er det ikke måte på hvordan man får passet sitt påskrevet. Hvis dere er så redd for latterliggjøring som det dere sier dere er, så får dere tenke litt på hvordan dere selv kanskje påvirker unge usikre gutter og jenter også da. Det plopper jo opp med spørsmål om barbering etter slike tråder. "Det er mulig jeg ikke har vært her ofte nok til å legge merke til at noen har latterliggjort analsex." Hvis du ikke har lagt merke til det, så har du vært her såpass lite at jeg ikke skjønner hvordan du kan sitte der å kritisere oss andre. "Det jeg har lagt merke til er at den faste "firebanden", er utrolig raske til å slå hardt ned på andre. Og da er det ikke måte på hvordan man får passet sitt påskrevet." Vi reagerer på det når en ung jente eller gutt kommer her inne for å søke råd , og noen kommer med latterliggjøring. Og vet du, det skal jeg fortsette med. "Hvis dere er så redd for latterliggjøring som det dere sier dere er, så får dere tenke litt på hvordan dere selv kanskje påvirker unge usikre gutter og jenter også da." Unnskyld meg, men som jeg skrev istad er vi flinke til å gi råd. Og nei det er ikke råd som "du må barbere deg, du må ha analsex" osv. Så lenge det virker som et seriøst innlegg så gir vi konstruktive råd. Jeg har fått mange gode tilbakemeldinger på mange av rådene jeg har gitt her inne, jeg liker å hjelpe andre og vil gjerne fortsette med det. Jeg må faktisk si at det er helt absurd at du skriver et sånt innlegg der du kritiserer oss som prøver å hjelpe. Det eneste du fokuserer på er de lange diskusjonstrådene, og de er faktisk ikke noe verre en diskusjonstrådene inne på mange av de andre forumene. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/184601-hvorfor-er-det-s%C3%A5-mange-primitive-folk-her-p%C3%A5-dette-forumet/#findComment-1257927 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tusseline Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Jeg har ikke sagt noe om det tenner meg eller ikke. For meg er dette en privatsak. Det jeg reagerer på, er forøket fra noen her og å forøke lage en mal, for hva andre skal like/ikke like. Noen har en tendens til å slå veldig hardt ned på andre som kommer med sine synspunkter, og det er et forferdelig primitivt språk som brukes. Overskriften ble i grunnen litt feil, for egentlig er det ikke så mange som herjer slik, men en fast gjeng. Tok det som et eksempel, så det er jo greit. MEN - som alle oss andre her på DOL - så står jo også du fritt til å si hva du mener om "tingenes tilstand" :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/184601-hvorfor-er-det-s%C3%A5-mange-primitive-folk-her-p%C3%A5-dette-forumet/#findComment-1257941 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tusseline Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Godt skrevet! Tusen takk! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/184601-hvorfor-er-det-s%C3%A5-mange-primitive-folk-her-p%C3%A5-dette-forumet/#findComment-1257942 Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 "Det er mulig jeg ikke har vært her ofte nok til å legge merke til at noen har latterliggjort analsex." Hvis du ikke har lagt merke til det, så har du vært her såpass lite at jeg ikke skjønner hvordan du kan sitte der å kritisere oss andre. "Det jeg har lagt merke til er at den faste "firebanden", er utrolig raske til å slå hardt ned på andre. Og da er det ikke måte på hvordan man får passet sitt påskrevet." Vi reagerer på det når en ung jente eller gutt kommer her inne for å søke råd , og noen kommer med latterliggjøring. Og vet du, det skal jeg fortsette med. "Hvis dere er så redd for latterliggjøring som det dere sier dere er, så får dere tenke litt på hvordan dere selv kanskje påvirker unge usikre gutter og jenter også da." Unnskyld meg, men som jeg skrev istad er vi flinke til å gi råd. Og nei det er ikke råd som "du må barbere deg, du må ha analsex" osv. Så lenge det virker som et seriøst innlegg så gir vi konstruktive råd. Jeg har fått mange gode tilbakemeldinger på mange av rådene jeg har gitt her inne, jeg liker å hjelpe andre og vil gjerne fortsette med det. Jeg må faktisk si at det er helt absurd at du skriver et sånt innlegg der du kritiserer oss som prøver å hjelpe. Det eneste du fokuserer på er de lange diskusjonstrådene, og de er faktisk ikke noe verre en diskusjonstrådene inne på mange av de andre forumene. Bra og fint forklarende svar, MP. Jeg er enig og ville skrevet noe lignende, men det er jo ikke nødvendig å gjenta det samme. Så jeg signerer bare. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/184601-hvorfor-er-det-s%C3%A5-mange-primitive-folk-her-p%C3%A5-dette-forumet/#findComment-1257943 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.