Gå til innhold

Hvorfor er det så mange primitive folk her på dette forumet?

Anbefalte innlegg

Gjest KariKruskakli

Tydeligvis..(selvom mitt "holmganginnlegg" var flåsete og relativt blidt, tross alt.

Ditt innlegg og svarene dine i denne tråden, har, så vidt jeg kan se, ikke engang en ørliten antydning til en humoristisk snert..

I tillegg til at innlegget ditt faktisk bare bekrefter det budskapet i det innlegget mitt som du går og husker..;))

Men hva slags svar er det egentlig du gir meg?

Jeg prøvde å forklare deg hva jeg mener, og du glefser?

Jeg synes jeg forklarte ganske sakelig i min tilbakemelding på noe du valgte å skrive innlegg på..

Var det ikke meningen at en skulle svare om en ikke var hundre prosent enig med deg?

Hva ønsker du egentlig?

Hva slags temaer er det du synes en kan ta opp på dette forumet?

Jeg synes det virker relativt arrogant å antyde at du og andre har et mindre "primitivt" sexliv enn folk som f.eks barberer seg på musa..?

Ærlig talt, kan en ikke bare leve og la leve?

Mange har sikkert et rikt utbytte av å bedrive former for sex (og annet også) som jeg ikke har den ringeste forståelse for at kan være givende, uten at jeg synes de verken bør slutte med det eller å la være å snakke om det fordet.

Jeg skjønner deg ikke. Og jeg skjønner ikke at noen kan la seg provosere av at andre barberer/ikke barberer har analsex/ikke har anasex osv..

Dog har jeg observert at det er de med IKKE forann som helt åpenbart ser det som sin oppgave å misjonere sitt syn til de som eventuellt ikke har prinsippielt i mot eller bedriver nevnte aktiviteter.

Med VELDIG få unntak.

Du bare understreker alle mine tidligere observasjoner.

Jeg vet ikke hva slags observasjoner av meg du har.

Jeg har ikke en gang skjønt at jeg har svart deg frekt.

Jeg har ikke gang tenkt tanken på at jeg har et mindre primitivt sexualliv enn andre.

Jeg er i grunnen ikke ute etter å krangle med deg heller, så jeg sier meg ferdig nå.

Fortsetter under...

• Svar 201
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

46

• amber sun

14

• tusseline

11

• Mary Poppins

10

laguna1365380434

Jeg vet ikke hva slags observasjoner av meg du har.

Jeg har ikke en gang skjønt at jeg har svart deg frekt.

Jeg har ikke gang tenkt tanken på at jeg har et mindre primitivt sexualliv enn andre.

Jeg er i grunnen ikke ute etter å krangle med deg heller, så jeg sier meg ferdig nå.

Okidoki! Over og ut!:-)

ShitDiddelyDo

Du er en krigersk kvinne:0)

Jeg? Neida. Men jeg hallisunerer. Noen har Kødda med øl-en min

Jeg tåler litt. Men jeg tåler ikke spøkelser som løper rundt meg. Noen har kødda med meg. Han skal få gris.

Jeg tåler litt. Men jeg tåler ikke spøkelser som løper rundt meg. Noen har kødda med meg. Han skal få gris.

Trodde du hadde sluttet å skrive her etter noen øl jeg ;o)

Annonse

hehe har du begynt å drikke og dole du også, sdd?

;)

Gjest Orgieanne

Enig med deg. Men det er jo typisk at de som barberer seg eller liker barberte partnere tror de har så himla mye bedre sexliv enn andre fordi de (tror) de gjør noe som de fleste andre ikke gjør.

Særlig det med barbering har jo blitt mote, så der må man jo høyt og tydelig informere verden at man ikke er dårligere enn resten. (Sex er jo hett tema i media, og man vil jo ikke være sinke...)

Jeg barberer meg, har analsex, oralsex, har sex utendørs og ja,-jeg driver med rimming også. MEN det betyr ikke at jeg VET så mye mer om sex enn andre, eller at jeg er bedre i senga enn andre. (Og jeg har ikke så stort behov for å dra frem at jeg er barbert i hver tråd om temaet.)

Men, DOL er et sted for forskjellig typer mennesker, og godt er det. For om noen trenger tips på temaet barbering så har man jo flere selvoppnevnte proffer på området her! :D

De trådene som er mest interessante er de om mennesker som har problemer i samlivet rundt sex. Sex er så mye mer enn inn og ut :)

Men jeg liker inn og ut også, altså!!!

God sexuke til folket!

Gjest trivelige trøndelag

Det som irriterer meg mest her inne er alle som må gjøre om tråder til sin egen flørtetråd.

Greit at her er mange innlegg om barbering og whatever, men når tråden ender med svar som "når kommer du hit da, søta?" og neste svar er "kommer ikke til dine kanter før torsdag" (eksempel på lignende innlegg som har forekommet) så blir jeg lei.

Man leser jo her inne fordi temaet sex interesserer en, ikke fordi en vil lese hva gifte mannfolk flørter med gifte kvinnfolk på nett om. (Selv om det forøvrig kan komme under (i videste forstand) utroskap som også har med temaet sex å gjøre.)

Enig med deg. Men det er jo typisk at de som barberer seg eller liker barberte partnere tror de har så himla mye bedre sexliv enn andre fordi de (tror) de gjør noe som de fleste andre ikke gjør.

Særlig det med barbering har jo blitt mote, så der må man jo høyt og tydelig informere verden at man ikke er dårligere enn resten. (Sex er jo hett tema i media, og man vil jo ikke være sinke...)

Jeg barberer meg, har analsex, oralsex, har sex utendørs og ja,-jeg driver med rimming også. MEN det betyr ikke at jeg VET så mye mer om sex enn andre, eller at jeg er bedre i senga enn andre. (Og jeg har ikke så stort behov for å dra frem at jeg er barbert i hver tråd om temaet.)

Men, DOL er et sted for forskjellig typer mennesker, og godt er det. For om noen trenger tips på temaet barbering så har man jo flere selvoppnevnte proffer på området her! :D

De trådene som er mest interessante er de om mennesker som har problemer i samlivet rundt sex. Sex er så mye mer enn inn og ut :)

God sexuke til folket!

"Men det er jo typisk at de som barberer seg eller liker barberte partnere tror de har så himla mye bedre sexliv enn andre fordi de (tror) de gjør noe som de fleste andre ikke gjør."

Maken til tull. Hvor tar du/dere slikt fra?

"................................"

Det som irriterer meg mest her inne er alle som må gjøre om tråder til sin egen flørtetråd.

Greit at her er mange innlegg om barbering og whatever, men når tråden ender med svar som "når kommer du hit da, søta?" og neste svar er "kommer ikke til dine kanter før torsdag" (eksempel på lignende innlegg som har forekommet) så blir jeg lei.

Man leser jo her inne fordi temaet sex interesserer en, ikke fordi en vil lese hva gifte mannfolk flørter med gifte kvinnfolk på nett om. (Selv om det forøvrig kan komme under (i videste forstand) utroskap som også har med temaet sex å gjøre.)

Vel, nå er det jo tråder på andre emneområder her inne som ender på den måten også, ikke bare på sex-forumet..??

Du sier du ikke liker det. Ok. Hva med noen av oss andre som ikke liker innlegg av f.eks. den typen du skriver nå da? Du skriver jo tross alt på sexforumet du også - om andre ting?!!

God sexuke til folket!

Jepp, - og en deilig, nybarbert en også...!!! ;-)

Vel, nå er det jo tråder på andre emneområder her inne som ender på den måten også, ikke bare på sex-forumet..??

Du sier du ikke liker det. Ok. Hva med noen av oss andre som ikke liker innlegg av f.eks. den typen du skriver nå da? Du skriver jo tross alt på sexforumet du også - om andre ting?!!

Jeg skriver om "andre ting" i en tråd som startet om andre ting her inne på sexforumet. (Ja, her tar vi alt i en tråd! ;p)

Mente bare at dette (og alle de andre forumene) er diskusjonsforum. Man spør om noe man lurer på som i all hovedsak kan interessere andre. Jeg tror ikke at så mange er interesser i når x og y har tenkt å møtes (på tull, i en flørtetråd.)

Her er vel eget sted der man kan skrive personlige meldinger? Det var det i alle fall tidligere.

Annonse

Gjest Orgieanne

"Men det er jo typisk at de som barberer seg eller liker barberte partnere tror de har så himla mye bedre sexliv enn andre fordi de (tror) de gjør noe som de fleste andre ikke gjør."

Maken til tull. Hvor tar du/dere slikt fra?

"................................"

......man leser mellom linjene...

;)

Jeg skriver om "andre ting" i en tråd som startet om andre ting her inne på sexforumet. (Ja, her tar vi alt i en tråd! ;p)

Mente bare at dette (og alle de andre forumene) er diskusjonsforum. Man spør om noe man lurer på som i all hovedsak kan interessere andre. Jeg tror ikke at så mange er interesser i når x og y har tenkt å møtes (på tull, i en flørtetråd.)

Her er vel eget sted der man kan skrive personlige meldinger? Det var det i alle fall tidligere.

Joda, jeg skjønner hva du mener - og jeg tror det finnes et sted for personlige meldinger - jeg kunne bare ikke dy meg :-)

Joda, jeg skjønner hva du mener - og jeg tror det finnes et sted for personlige meldinger - jeg kunne bare ikke dy meg :-)

Helt greit det. Men det er jo sånne innlegg som ditt som kan skape misforståelse og dårlig stemning her inne (DOL generelt).

Tror mye av irritasjonen til KariKruskakli i hovedtråden over her gjelder de ulike "reglene" folk praktiserer på et forum som dette. Greit at folk skal gi råd, og kunne spørre om ting, men folk tar sarkasme og ironi på forskjellig måte. Ikke alle er gamle travere her inne som vet hvem som ofte svarer ironisk osv når de spør.

Og som i det virkelige liv blir det ofte "klikker" som det kan virke som overtar forumet og sådann "bestemmer "reglene. (Hva som er drittslening og hva som "bare" var ironi.)

serendipity

Nå har ikke jeg lest hele tråden her. Men mener du virkelig at man er primitiv om man snakker/skriver om dette langt mer enn en gang. Om dette er et tema som "opptar" en så er man ikke i stand til å diskutere andre ting. Hendelser/ting som for DEG fremstår som "ikke primitive" ???

Hva må man diskutere med deg for å fremstå som reflektert og "ikke-primitiv"?

Helt greit det. Men det er jo sånne innlegg som ditt som kan skape misforståelse og dårlig stemning her inne (DOL generelt).

Tror mye av irritasjonen til KariKruskakli i hovedtråden over her gjelder de ulike "reglene" folk praktiserer på et forum som dette. Greit at folk skal gi råd, og kunne spørre om ting, men folk tar sarkasme og ironi på forskjellig måte. Ikke alle er gamle travere her inne som vet hvem som ofte svarer ironisk osv når de spør.

Og som i det virkelige liv blir det ofte "klikker" som det kan virke som overtar forumet og sådann "bestemmer "reglene. (Hva som er drittslening og hva som "bare" var ironi.)

Nå tror jeg ikke svaret mitt var noe mer egnet til å skape utrivelig stemning her, enn det svaret du selv ga opprinnelig. Folk har ulike meninger og ulike terskler for ting her inne. Det er vel det som er hele poenget. Ingen kan "sette deg til doms" og bestemme hva som må være greit og ikke på de ulike foraene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...