Gå til innhold

Hvorfor er det så mange primitive folk her på dette forumet?

Anbefalte innlegg

Nei, sånn som dette har jeg nok aldri skrevet, men jeg reagerer når folk blir kalt idoter og beskjed om å pelle seg ut herifra.

Det må være rom for andre synspunkter her også.

Det er rom for andre synspunkter. Og du har nok vært her inne litt lite hvis du ikke har fått med deg at det alltid er noen som kommer med latterliggjøring og uttrykk som "tarmsex" osv når det er snakk om analsex her inne.

Se forøvrig det fine svaret Mary Poppins skriver litt lenger ned. Der sa hun det meste, og jeg sier meg bare enig.

Fortsetter under...

• Svar 201
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

46

• amber sun

14

• tusseline

11

• Mary Poppins

10

Jeg har ikke sagt noe om det tenner meg eller ikke.

For meg er dette en privatsak.

Det jeg reagerer på, er forøket fra noen her og å forøke lage en mal, for hva andre skal like/ikke like.

Noen har en tendens til å slå veldig hardt ned på andre som kommer med sine synspunkter, og det er et forferdelig primitivt språk som brukes.

Overskriften ble i grunnen litt feil, for egentlig er det ikke så mange som herjer slik, men en fast gjeng.

"Det jeg reagerer på, er forøket fra noen her og å forøke lage en mal, for hva andre skal like/ikke like."

Ikke på hva andre skal like eller ikke like. Men at en må akseptere at andre liker noe en selv ikke liker, uten å latterliggjøre det og si at det er unormalt og ekkelt.

"Det er mulig jeg ikke har vært her ofte nok til å legge merke til at noen har latterliggjort analsex."

Hvis du ikke har lagt merke til det, så har du vært her såpass lite at jeg ikke skjønner hvordan du kan sitte der å kritisere oss andre.

"Det jeg har lagt merke til er at den faste "firebanden", er utrolig raske til å slå hardt ned på andre. Og da er det ikke måte på hvordan man får passet sitt påskrevet."

Vi reagerer på det når en ung jente eller gutt kommer her inne for å søke råd , og noen kommer med latterliggjøring. Og vet du, det skal jeg fortsette med.

"Hvis dere er så redd for latterliggjøring som det dere sier dere er, så får dere tenke litt på hvordan dere selv kanskje påvirker unge usikre gutter og jenter også da."

Unnskyld meg, men som jeg skrev istad er vi flinke til å gi råd. Og nei det er ikke råd som "du må barbere deg, du må ha analsex" osv. Så lenge det virker som et seriøst innlegg så gir vi konstruktive råd.

Jeg har fått mange gode tilbakemeldinger på mange av rådene jeg har gitt her inne, jeg liker å hjelpe andre og vil gjerne fortsette med det. Jeg må faktisk si at det er helt absurd at du skriver et sånt innlegg der du kritiserer oss som prøver å hjelpe. Det eneste du fokuserer på er de lange diskusjonstrådene, og de er faktisk ikke noe verre en diskusjonstrådene inne på mange av de andre forumene.

Bra skrevet selv! Fortsett å gi råd til de som lurer på ting! Det er bra at man kan stille spørsmål her om ting man kanskje ikke tør å gjøre andre steder.

Det som kanskje kan være litt synd, er om en ung, uerfaren person stiller et spørsmål, - og så får svar fra noen som bare er ute etter å trykke vedkommende ned, eller latterliggjøre. Man vet jo aldri hvem som skriver, og om man er veldig "røff" i behandlingen av noen som lurer på noe som er uvanlig, annerledes etc., så kan man kanskje ødelegge mye for den personen.

Så det er bra at noen tør - og vil svare!

Jeg kan bekrefte at det er meg.

Jeg hadde tenkt å skrive under med et annet nick, men fant ut at det ble for feigt og at jeg vil stå for det jeg sier. Pepper det tåler jeg.

Så da jeg skulle skrive nicket mitt igjen, kom jeg i skade for å sette til en punktum.Ellers kommer det jo auomatisk opp, så jeg slipper tenke på det.

Jeg er fullt klar over at innlegget mitt vil bli kalt lavmål og det som verre er. Jeg forventer at "sjefene" her på sexforumet vil reagere.

Jeg er utrolig lei av at de samme folkene gang på gang skal rotte seg sammen, og hudflette andre som prøver seg her med sine synspunkter.

Når man får beskjed om å pelle seg ut herifra, da lurer jeg på hvem som er mest lavmål her.

Det virker som det er noen som tror de har enerett på dette forumet.

Jeg spanderer et klapp på skulderen, Kari. Vi må bare innse at gamle damer som oss bør holde oss vekk fra forum for '100 muligheter for anus med tilhørende, hittil ukjente fasiliteter samt kroppens skjulte volum', og holde oss til kakebaking og inntørket mimring om den gangen fikk (nesten) fikk oss et ligg.

Jeg kan bekrefte at det er meg.

Jeg hadde tenkt å skrive under med et annet nick, men fant ut at det ble for feigt og at jeg vil stå for det jeg sier. Pepper det tåler jeg.

Så da jeg skulle skrive nicket mitt igjen, kom jeg i skade for å sette til en punktum.Ellers kommer det jo auomatisk opp, så jeg slipper tenke på det.

Jeg er fullt klar over at innlegget mitt vil bli kalt lavmål og det som verre er. Jeg forventer at "sjefene" her på sexforumet vil reagere.

Jeg er utrolig lei av at de samme folkene gang på gang skal rotte seg sammen, og hudflette andre som prøver seg her med sine synspunkter.

Når man får beskjed om å pelle seg ut herifra, da lurer jeg på hvem som er mest lavmål her.

Det virker som det er noen som tror de har enerett på dette forumet.

'/.../ den gangen vi (nesten) fikk oss et ligg.'

Nei, sånn som dette har jeg nok aldri skrevet, men jeg reagerer når folk blir kalt idoter og beskjed om å pelle seg ut herifra.

Det må være rom for andre synspunkter her også.

Denne "idiot-og-pell-de-ut"-oppførselen er det vel bare Prozak som gjort til et varemerke. Har sett få andre.

Jeg tror vi skal la Seksualitet-diskusjonen også inneholde litt ironi og fleiping. Det er totalt ufarlig. Og i blant ganske morsomt.

Vi må ikke bli for hårsåre.

Annonse

Det er rom for andre synspunkter. Og du har nok vært her inne litt lite hvis du ikke har fått med deg at det alltid er noen som kommer med latterliggjøring og uttrykk som "tarmsex" osv når det er snakk om analsex her inne.

Se forøvrig det fine svaret Mary Poppins skriver litt lenger ned. Der sa hun det meste, og jeg sier meg bare enig.

At noen bruker begrepet tarmsex, syns jeg bare er komisk. Vi må da ikke havne i en kultur her inne hvor sex ikke får fleipes med? Vi kan da ikke besøke seksualitetsforumet i forsvarsposisjon, og med piggene ut hver gang? Så hårsåre er vi vel ikke?

Gjest Ninett

Det er sikket, som du sier, at her er brukt en del ord og måter å si ting på som kan være ufint og nedverdigende mot en innskriver.

Men det er ikke bare i sexforum, men over hele DOL.

Folk er uenige, det er et diskufjonsforum, og noen har behov for å få ut meninga si med noen sure kommentarer til.

Men det er svært få her inne som alltid svarer i en fin tone, og som hele tidne er åpen for at andre gjør ting anneledes uten å måtte bruke sterke ord.

Selv du Kari har din egen matte å feie, der du før i tråder har slaktet innskriver for noe og så i andre tråder ber om råd for egen svakhet på noe som er i samme sjanger.

Nevner ikke trådene.

Så jeg er enig med deg, at det regelrett er masse dritsvar til tider, men det er over det hele her på DOL og ikke bare under sexualitet.

Men jeg er også enig i at uinteressante innlegg bør være mulig å hoppe over, og at de aller fleste her inne bør sope for egen dør før de soper for andres.

Som sakt før, du inkludert.

Gjest KariKruskakli

Jeg spanderer et klapp på skulderen, Kari. Vi må bare innse at gamle damer som oss bør holde oss vekk fra forum for '100 muligheter for anus med tilhørende, hittil ukjente fasiliteter samt kroppens skjulte volum', og holde oss til kakebaking og inntørket mimring om den gangen fikk (nesten) fikk oss et ligg.

Ja, vi er sikkert gamle og sirompa.

Men, jeg går ikke helt med på det heller.

Vi har nok kanskje mer erfaring enn mange av de som utpeker seg selv til eksperter her :o)

Jeg synes det blir så flåsete at man på den ene siden skal ha lov til å utrykke hva man mener om jenter som ikke barberer seg f.eks. Da er de samme jentene kjappe til å si seg enig.

Det kommer fordomsfulle meninger til utrykk fra de samme folkene som hyler opp om at andre er fordomsfulle.

Gjest KariKruskakli

Det er sikket, som du sier, at her er brukt en del ord og måter å si ting på som kan være ufint og nedverdigende mot en innskriver.

Men det er ikke bare i sexforum, men over hele DOL.

Folk er uenige, det er et diskufjonsforum, og noen har behov for å få ut meninga si med noen sure kommentarer til.

Men det er svært få her inne som alltid svarer i en fin tone, og som hele tidne er åpen for at andre gjør ting anneledes uten å måtte bruke sterke ord.

Selv du Kari har din egen matte å feie, der du før i tråder har slaktet innskriver for noe og så i andre tråder ber om råd for egen svakhet på noe som er i samme sjanger.

Nevner ikke trådene.

Så jeg er enig med deg, at det regelrett er masse dritsvar til tider, men det er over det hele her på DOL og ikke bare under sexualitet.

Men jeg er også enig i at uinteressante innlegg bør være mulig å hoppe over, og at de aller fleste her inne bør sope for egen dør før de soper for andres.

Som sakt før, du inkludert.

Du kan godt nevne eksempler hvor jeg spør om råd på noe jeg har kritisert. Jeg ble veldig nysgjerrig nå.

Jada jeg kan være krass, men jeg har ikke forøkt å fremstå som noe spesialist på noe bestemt forum.

Ikke har jeg bedt noen pelle seg ut heller.

Vi har nok kanskje mer erfaring enn mange av de som utpeker seg selv til eksperter her :o)

Jeg synes det blir så flåsete at man på den ene siden skal ha lov til å utrykke hva man mener om jenter som ikke barberer seg f.eks. Da er de samme jentene kjappe til å si seg enig.

Det kommer fordomsfulle meninger til utrykk fra de samme folkene som hyler opp om at andre er fordomsfulle.

Javel?

Og etter den uttalelsen om mer erfaring, så høres det jo unektelig litt rart ut at du svarer dette i tråden nedenfor her:

"Det er mange skrytpaver på dette forumet.

Jeg rødmer når jeg en skjelden gang titter innom her."

Gjest Ninett

Du kan godt nevne eksempler hvor jeg spør om råd på noe jeg har kritisert. Jeg ble veldig nysgjerrig nå.

Jada jeg kan være krass, men jeg har ikke forøkt å fremstå som noe spesialist på noe bestemt forum.

Ikke har jeg bedt noen pelle seg ut heller.

Nei, du har ikke bedt noen pelle seg ut som jeg har sett, men du er jammen krass nok til tider, og ikke redd for å fremstå som mye bedre enn innskriver i satte situajoner.

Desverre kan jeg ikke opplyse deg om de forskjellige trådene, av egen interesse, desverre, for jeg skulle gjerne ha arrestert deg på det tidligere.

Poenget er dog, at vi er forskjellige alle, og at helt sikkert alle her inne har sine matter å feie.

Og det burde de fleste kanskje tenke litt over før de skriver direkte skitt og prøver å fremstå som perfekte mennesker, dem er det jammen mange av her inne.

Dessuten er det vel ikke noen konkurranse om hvem som har mest erfaring.

En skriver om de temaene en har en mening om, eller der en mener en har noe å bidra med. Eller kunne komme med råd, et tips, litt hjelp osv.

Hvis en ikke liker å skrive om temaene som blir diskutert her inne, så kan en jo bare la være.

Annonse

Gjest M.Angelica

"Det er jo en del som aldri blir lei av å diskutere, fitte, kuk, rævhøl, barbering, ikke barbering."

Å hva mener du et seksulitetsforum bør inneholde da?!?!

"Jeg tror de fleste har fått med seg hvem som liker barberte mus, og hvem som ikke minst har barberte mus. Det er de samme hver gang."

Å hva er galt med det? Det er vel bare å hoppe galant over hvis overskriften inneholder noe man ikke gidder å lese om...

"Hvorfor har de samme guttene hver jævla gang så stort behov for å si at de foretrekker nybarbert, og hvorfor må de samme jentene hver eneste gang fortelle at de er så barbert og deilig så."

Det er jo hver sin smak. Syns det er mange som skriver de ikke liker det og. Men det er som oftes noen her som faktisk tør å skrive under med sitt ordentlige nick hver gang, og da blir det jo lett at det er de som blir husket fra tråd til tråd.

"Altså vi har et sexliv vi andre også. Mange av oss barberer oss til og med. Men må man på død og liv fortelle dette hver eneste gang? Jeg tror vi har fått det med oss nå."

Igjen, hvorfor gidder du å lese disse trådene da, hvis de provoserer deg så fælt? Du får heller bidra med å legge inn innlegg som ikke handler om akkurat disse temaene hvis det irriterer deg så grenseløst.

"En annen ting jeg legger merke til er at når det kommer noen med litt høyere standard på innleggene sine, så er de idioter, drittunger, og får beskjed om å pelle seg vekk."

Når sånt skjer så syns jeg det blir for dumt. Men hvis feks Russel kommer med sine "smarte" innlegg, så syns jeg det ikke er merkelig at folk sier han kan pelle seg vekk.

"Er dere klar over hvor primitive dere fremstår?"

Du fremstår ganske så primtiv du og. De aller fleste her gir gode råd og diskuterer fram og tilbake. Gi meg et forum der det blir skrevet om ting som alle liker og er enig i.

Internett og DOL er for alle. Vi har alle forskjellige meninger. Noen oppfører seg selvfølelig mer barnslig enn andre, men det kan ikke unngås uansett på et sånt åpent forum som DOL. Ingen av oss brukere eier DOL å kan bestemme hva som skal skrives eller ikke.

Jeg trodde iallfall DOL var et diskusjonsforum der man kan diskutere meninger og holdninger, spør om råd og gi råd.

IngenLurerDenneGutten

En skriver om de temaene en har en mening om, eller der en mener en har noe å bidra med. Eller kunne komme med råd, et tips, litt hjelp osv.

Hvis en ikke liker å skrive om temaene som blir diskutert her inne, så kan en jo bare la være.

"Dessuten er det vel ikke noen konkurranse om hvem som har mest erfaring"

Jeg har pult (ganske) regelmessig siden 1969, teller det?

IngenLurerDenneGutten

Må nesten slenge på en :-)

Jeg orker ikke å svare her inne jeg.

Det jeg lurer mest på er hvorfor unge mennesker vet ting? Hvorfor spør de ikke hjemme hvis de lurer på noe. Og lærer ikke foreldrene ungene det mest primære f.eks vaske seg etter sex, ikke gå rett fra toer'n til ener'n uten å vaske seg eller skifte kondom og slike ting?

Dattera mi spurte og gravde på alt hun lurte på og jeg svarte etter beste evne.

"Det er jo en del som aldri blir lei av å diskutere, fitte, kuk, rævhøl, barbering, ikke barbering."

Å hva mener du et seksulitetsforum bør inneholde da?!?!

"Jeg tror de fleste har fått med seg hvem som liker barberte mus, og hvem som ikke minst har barberte mus. Det er de samme hver gang."

Å hva er galt med det? Det er vel bare å hoppe galant over hvis overskriften inneholder noe man ikke gidder å lese om...

"Hvorfor har de samme guttene hver jævla gang så stort behov for å si at de foretrekker nybarbert, og hvorfor må de samme jentene hver eneste gang fortelle at de er så barbert og deilig så."

Det er jo hver sin smak. Syns det er mange som skriver de ikke liker det og. Men det er som oftes noen her som faktisk tør å skrive under med sitt ordentlige nick hver gang, og da blir det jo lett at det er de som blir husket fra tråd til tråd.

"Altså vi har et sexliv vi andre også. Mange av oss barberer oss til og med. Men må man på død og liv fortelle dette hver eneste gang? Jeg tror vi har fått det med oss nå."

Igjen, hvorfor gidder du å lese disse trådene da, hvis de provoserer deg så fælt? Du får heller bidra med å legge inn innlegg som ikke handler om akkurat disse temaene hvis det irriterer deg så grenseløst.

"En annen ting jeg legger merke til er at når det kommer noen med litt høyere standard på innleggene sine, så er de idioter, drittunger, og får beskjed om å pelle seg vekk."

Når sånt skjer så syns jeg det blir for dumt. Men hvis feks Russel kommer med sine "smarte" innlegg, så syns jeg det ikke er merkelig at folk sier han kan pelle seg vekk.

"Er dere klar over hvor primitive dere fremstår?"

Du fremstår ganske så primtiv du og. De aller fleste her gir gode råd og diskuterer fram og tilbake. Gi meg et forum der det blir skrevet om ting som alle liker og er enig i.

Internett og DOL er for alle. Vi har alle forskjellige meninger. Noen oppfører seg selvfølelig mer barnslig enn andre, men det kan ikke unngås uansett på et sånt åpent forum som DOL. Ingen av oss brukere eier DOL å kan bestemme hva som skal skrives eller ikke.

Jeg trodde iallfall DOL var et diskusjonsforum der man kan diskutere meninger og holdninger, spør om råd og gi råd.

Bra svar, M.Angelica. :)

Ærlig talt, kruskakli. Dette er noe av det mest lavpannede jeg har lest på en stund, og derfor ganske underholdende. Men du driter deg totalt ut - selv om du sikkert aldri kommer til å forstå det.

"..............................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...