Gå til innhold

Hvorfor er det så mange primitive folk her på dette forumet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 201
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

46

• amber sun

14

• tusseline

11

• Mary Poppins

10

Gjest @riele

Jeg orker ikke å svare her inne jeg.

Det jeg lurer mest på er hvorfor unge mennesker vet ting? Hvorfor spør de ikke hjemme hvis de lurer på noe. Og lærer ikke foreldrene ungene det mest primære f.eks vaske seg etter sex, ikke gå rett fra toer'n til ener'n uten å vaske seg eller skifte kondom og slike ting?

Dattera mi spurte og gravde på alt hun lurte på og jeg svarte etter beste evne.

Nei, altså...

Mamma og pappa har prøvd de, det skal de ha, men gud så pinlig det blir. Det er greit å få informasjon om prevensjon og slikt, men jeg diskuterer ikke analsex med mora mi altså, og det kjenner jeg svært få som gjør. Hva er galt med å diskutere og spørre om ulike ting på nettet på forum som f.eks DOL?

laguna1365380434

Hvordan skulle innleggene ha vært da? Hvordan skulle en høynet standaren?

Er ikke sex ofte ganske primitivt og er ikke det helt greit?

Når det kommer til misjonering er det min soleklare overbevisning at anti-altmulig folk har sterkere trang til å misjonere sitt syn og ha løsningen enn folk som er mer liberale på ting.. Her som i RL..;)

Være seg sexpartnere, matvaner, katter, barbert mus(!), sigaretter, rødvin, russ, negre, countrymusikk og you name it;)

Folk som liker ett eller annet synes å mene at folk kan gjøre som de vil i større grad en folk som IKKE liker et eller annet fenomen.

Det er min erfaring, hvertfall.

Så jeg skjønner ikke helt den der, uten å ha lest vært eneste innlegg på forumet her med lupe.

Med mindre det er vulgaritet som sådann du er interessert i å luke ut, men det kan jo være vrient på et offentlig tilgjengelig seksualitetsforum;)

Jeg orker ikke å svare her inne jeg.

Det jeg lurer mest på er hvorfor unge mennesker vet ting? Hvorfor spør de ikke hjemme hvis de lurer på noe. Og lærer ikke foreldrene ungene det mest primære f.eks vaske seg etter sex, ikke gå rett fra toer'n til ener'n uten å vaske seg eller skifte kondom og slike ting?

Dattera mi spurte og gravde på alt hun lurte på og jeg svarte etter beste evne.

Lærte du dette av din mor også?

Jeg ville ha opplevd det som invaderende dersom moren min hadde drevet med så detaljert opplysningsvirksomhet. Dette har vel utrolig mye med hva slags forhold en har til moren sin å gjøre, og selv om jeg har et ok forhold til min mor ønsket jeg at hun skulle la meg få ha nysgjerrigheten min i fred:-)

"Det er jo en del som aldri blir lei av å diskutere, fitte, kuk, rævhøl, barbering, ikke barbering."

Å hva mener du et seksulitetsforum bør inneholde da?!?!

"Jeg tror de fleste har fått med seg hvem som liker barberte mus, og hvem som ikke minst har barberte mus. Det er de samme hver gang."

Å hva er galt med det? Det er vel bare å hoppe galant over hvis overskriften inneholder noe man ikke gidder å lese om...

"Hvorfor har de samme guttene hver jævla gang så stort behov for å si at de foretrekker nybarbert, og hvorfor må de samme jentene hver eneste gang fortelle at de er så barbert og deilig så."

Det er jo hver sin smak. Syns det er mange som skriver de ikke liker det og. Men det er som oftes noen her som faktisk tør å skrive under med sitt ordentlige nick hver gang, og da blir det jo lett at det er de som blir husket fra tråd til tråd.

"Altså vi har et sexliv vi andre også. Mange av oss barberer oss til og med. Men må man på død og liv fortelle dette hver eneste gang? Jeg tror vi har fått det med oss nå."

Igjen, hvorfor gidder du å lese disse trådene da, hvis de provoserer deg så fælt? Du får heller bidra med å legge inn innlegg som ikke handler om akkurat disse temaene hvis det irriterer deg så grenseløst.

"En annen ting jeg legger merke til er at når det kommer noen med litt høyere standard på innleggene sine, så er de idioter, drittunger, og får beskjed om å pelle seg vekk."

Når sånt skjer så syns jeg det blir for dumt. Men hvis feks Russel kommer med sine "smarte" innlegg, så syns jeg det ikke er merkelig at folk sier han kan pelle seg vekk.

"Er dere klar over hvor primitive dere fremstår?"

Du fremstår ganske så primtiv du og. De aller fleste her gir gode råd og diskuterer fram og tilbake. Gi meg et forum der det blir skrevet om ting som alle liker og er enig i.

Internett og DOL er for alle. Vi har alle forskjellige meninger. Noen oppfører seg selvfølelig mer barnslig enn andre, men det kan ikke unngås uansett på et sånt åpent forum som DOL. Ingen av oss brukere eier DOL å kan bestemme hva som skal skrives eller ikke.

Jeg trodde iallfall DOL var et diskusjonsforum der man kan diskutere meninger og holdninger, spør om råd og gi råd.

Bra innlegg!

Jeg har ikke sagt noe om det tenner meg eller ikke.

For meg er dette en privatsak.

Det jeg reagerer på, er forøket fra noen her og å forøke lage en mal, for hva andre skal like/ikke like.

Noen har en tendens til å slå veldig hardt ned på andre som kommer med sine synspunkter, og det er et forferdelig primitivt språk som brukes.

Overskriften ble i grunnen litt feil, for egentlig er det ikke så mange som herjer slik, men en fast gjeng.

"Noen har en tendens til å slå veldig hardt ned på andre som kommer med sine synspunkter, og det er et forferdelig primitivt språk som brukes."

Hvis du sier det der for å støtte din "sak", så lyver du rett og slett. Hvem er det som ikke evner å forstå andres synspunkter her inne? Jo, det er nesten utelukkende slike som deg, og andre som har en sykelig trang til å diktere hva som er riktig og galt av andres seksualliv. Akkurat nå er du en av de som dikterer hva andre skal diskutere, hvilket språk de skal bruke etc.

Så hvis jeg ber deg pelle deg ut herfra, så er det fordi det er i din egen interesse å begynne på skolen igjen. Dine selvmotsigelser og substansløse argumenter tyder på at du droppet ut før du var ferdig med ungdomsskolen.

"................................"

Annonse

Nei, altså...

Mamma og pappa har prøvd de, det skal de ha, men gud så pinlig det blir. Det er greit å få informasjon om prevensjon og slikt, men jeg diskuterer ikke analsex med mora mi altså, og det kjenner jeg svært få som gjør. Hva er galt med å diskutere og spørre om ulike ting på nettet på forum som f.eks DOL?

Jeg har aldri prøvd å fortelle noe særlig, jeg pådytter ikke opplysninger som de ikke er interessert i. Derimot har jeg svart på ting hun har lurt på. Men nå er hun av det åpne slaget så hun er ikke sjenert over å spørre meg om ting.

Når det kommer til misjonering er det min soleklare overbevisning at anti-altmulig folk har sterkere trang til å misjonere sitt syn og ha løsningen enn folk som er mer liberale på ting.. Her som i RL..;)

Være seg sexpartnere, matvaner, katter, barbert mus(!), sigaretter, rødvin, russ, negre, countrymusikk og you name it;)

Folk som liker ett eller annet synes å mene at folk kan gjøre som de vil i større grad en folk som IKKE liker et eller annet fenomen.

Så jeg skjønner ikke helt den der, uten å ha lest vært eneste innlegg på forumet her med lupe.

Med mindre det er vulgaritet som sådann du er interessert i å luke ut, men det kan jo være vrient på et offentlig tilgjengelig seksualitetsforum;)

"Folk som liker ett eller annet synes å mene at folk kan gjøre som de vil i større grad en folk som IKKE liker et eller annet fenomen."

Det er ikke bare din mening - det er slik det er :-) Det er bare å telle innlegg og innhold, så ser man det, svart på hvitt.

".............................."

Lærte du dette av din mor også?

Jeg ville ha opplevd det som invaderende dersom moren min hadde drevet med så detaljert opplysningsvirksomhet. Dette har vel utrolig mye med hva slags forhold en har til moren sin å gjøre, og selv om jeg har et ok forhold til min mor ønsket jeg at hun skulle la meg få ha nysgjerrigheten min i fred:-)

Ja, jeg kunne spørre mora mi om alt jeg ville. Men hun heller prøvde aldri å pådytte meg ting, det var vel heller jeg som spurte. Mye lettere å spørre mora mi enn noen fremmede.

"Når det kommer til misjonering er det min soleklare overbevisning at anti-altmulig folk har sterkere trang til å misjonere sitt syn og ha løsningen enn folk som er mer liberale på ting.. Her som i RL..;)"

*nikker*

"Folk som liker ett eller annet synes å mene at folk kan gjøre som de vil i større grad en folk som IKKE liker et eller annet fenomen."

Stemmer nok det, laguna. Det opplever jeg også, både i RL og på diskusjonsforum som dette.

laguna1365380434

Oj.."vært eneste innlegg" :-o

Her gikk det fort i svingene, gitt.

"hvert", mente jeg.

Jeg kan bekrefte at det er meg.

Jeg hadde tenkt å skrive under med et annet nick, men fant ut at det ble for feigt og at jeg vil stå for det jeg sier. Pepper det tåler jeg.

Så da jeg skulle skrive nicket mitt igjen, kom jeg i skade for å sette til en punktum.Ellers kommer det jo auomatisk opp, så jeg slipper tenke på det.

Jeg er fullt klar over at innlegget mitt vil bli kalt lavmål og det som verre er. Jeg forventer at "sjefene" her på sexforumet vil reagere.

Jeg er utrolig lei av at de samme folkene gang på gang skal rotte seg sammen, og hudflette andre som prøver seg her med sine synspunkter.

Når man får beskjed om å pelle seg ut herifra, da lurer jeg på hvem som er mest lavmål her.

Det virker som det er noen som tror de har enerett på dette forumet.

"Jeg er utrolig lei av at de samme folkene gang på gang skal rotte seg sammen, og hudflette andre som prøver seg her med sine synspunkter."

Jammen herregud, da. Er du helt blind, eller ser du rett og slett ikke fakta? De som blir "hudflettet" her er nesten utelukkende slike som deg, som angriper andres synspunkter og interesser ved å forsøke å latterliggjøre dem. At dere da blir forsøkt latterliggjort tilbake er ikke annet enn naturlig, og rett og rimelig.

Gjør litt research, og jeg kan nesten garanterer deg at du skal lete lenge før du finner eksempler på at noen har blitt "hudflettet" for å gi uttrykk for sine synspunkter på en måte hvor de ikke fordømmer og latterliggjør det de ikke liker.

laguna1365380434

"Når det kommer til misjonering er det min soleklare overbevisning at anti-altmulig folk har sterkere trang til å misjonere sitt syn og ha løsningen enn folk som er mer liberale på ting.. Her som i RL..;)"

*nikker*

Stemmer nok det, laguna. Det opplever jeg også, både i RL og på diskusjonsforum som dette.

Jeg mener helt klart at dette er en observasjon jeg kan stå inne for, ja:-)

Men forbausende mange ser jo ut til å mene at det er "antifolket" som blir utsatt for komformitetspress.

Jeg klarer ikke å skjønne det helt.

:-)

Annonse

laguna1365380434

Det er ikke bare din mening - det er slik det er :-) Det er bare å telle innlegg og innhold, så ser man det, svart på hvitt.

Nemlig..:-)

Jeg spanderer et klapp på skulderen, Kari. Vi må bare innse at gamle damer som oss bør holde oss vekk fra forum for '100 muligheter for anus med tilhørende, hittil ukjente fasiliteter samt kroppens skjulte volum', og holde oss til kakebaking og inntørket mimring om den gangen fikk (nesten) fikk oss et ligg.

"Vi må bare innse at gamle damer som oss bør holde oss vekk fra forum for '100 muligheter for anus med tilhørende"

Nei, det bør dere ikke - HVIS dere klarer å la være å forsøke å latterliggjøre de som mener annerledes enn dere. Problemet er at dere ikke klarer det, og da kan dere like godt holde dere borte. Ellers får dere bare akseptere at man kaller en spade en spade - og spaden er i dette tilfellet fordømmende og nedsettende.

Gjest Eizoze

"Noen har en tendens til å slå veldig hardt ned på andre som kommer med sine synspunkter, og det er et forferdelig primitivt språk som brukes."

Hvis du sier det der for å støtte din "sak", så lyver du rett og slett. Hvem er det som ikke evner å forstå andres synspunkter her inne? Jo, det er nesten utelukkende slike som deg, og andre som har en sykelig trang til å diktere hva som er riktig og galt av andres seksualliv. Akkurat nå er du en av de som dikterer hva andre skal diskutere, hvilket språk de skal bruke etc.

Så hvis jeg ber deg pelle deg ut herfra, så er det fordi det er i din egen interesse å begynne på skolen igjen. Dine selvmotsigelser og substansløse argumenter tyder på at du droppet ut før du var ferdig med ungdomsskolen.

"................................"

Jeg antar da at innlegget ditt for 5 minutter siden er et skoleeksempel på argumenter med substans?

http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2587103

Ro ned drittkastinga!

Denne "idiot-og-pell-de-ut"-oppførselen er det vel bare Prozak som gjort til et varemerke. Har sett få andre.

Jeg tror vi skal la Seksualitet-diskusjonen også inneholde litt ironi og fleiping. Det er totalt ufarlig. Og i blant ganske morsomt.

Vi må ikke bli for hårsåre.

"Denne "idiot-og-pell-de-ut"-oppførselen er det vel bare Prozak som gjort til et varemerke. Har sett få andre."

Heh-heh. Latterlig :-)

De få gangene jeg har sagt noe slikt, så har det vært som svar på helt idiotiske uttalelser.

Jeg antar da at innlegget ditt for 5 minutter siden er et skoleeksempel på argumenter med substans?

http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2587103

Ro ned drittkastinga!

Hvorfor bekrefter du det jeg har sagt gjentatte ganger? Det var et svar på et direkte lavpannet innlegg. Og jeg har sagt flere ganger at de fleste ganger folk får slike "beskjeder", så er det som svar på usympatiske og lite intelligente uttalelser.

At noen bruker begrepet tarmsex, syns jeg bare er komisk. Vi må da ikke havne i en kultur her inne hvor sex ikke får fleipes med? Vi kan da ikke besøke seksualitetsforumet i forsvarsposisjon, og med piggene ut hver gang? Så hårsåre er vi vel ikke?

"At noen bruker begrepet tarmsex, syns jeg bare er komisk. "

Det er forskjell på å kunne fleipe med ting, og på å regelrett latterliggjøre en person for det en liker, f eks.

Å bruke uttrykk som dette er kun for å opptre nedsettende, og det er ikke humoristisk.

Men hvorfor skal det være tillatt å diskutere for og imot på dette punktet, men ikke på andre ting?

Dette er et diskusjonforum, og da må ha lov til å diskutere for og imot uansett hva slags tema det måtte være.

Noen av de som skriker høyest om latterliggjøring her, er de som er aller værst på nettopp det.

"Noen av de som skriker høyest om latterliggjøring her, er de som er aller værst på nettopp det."

Men stort sett utelukkende som svar på latterliggjøring. Jeg regner ikke med at du engang ønsker å forsøke å forstå, men jeg prøver: Hvis du forsøker å latterliggjøre meg, så svarer jeg med å forsøke å latterliggjøre deg. Hvis du slår meg, så slår jeg deg. Jeg gjør det aldri først selv.

":..............................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...