Gå til innhold

Hvorfor er det så mange primitive folk her på dette forumet?

Anbefalte innlegg

Gjest schnupsi

*klapper*

Ikke bare primitive, men noen synes å tro at de er viderekomne på området, og klarer ikke å la det gå to dager mellom hvert analinnlegg.

Jeg lurer på hva som driver folk til å stadig gjenfortelle fra a til å om hva de har gjort.

Fortsetter under...

• Svar 201
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

46

• amber sun

14

• tusseline

11

• Mary Poppins

10

Det er mulig jeg ikke har vært her ofte nok til å legge merke til at noen har latterliggjort analsex.

Det jeg har lagt merke til er at den faste "firebanden", er utrolig raske til å slå hardt ned på andre.

Og da er det ikke måte på hvordan man får passet sitt påskrevet.

Hvis dere er så redd for latterliggjøring som det dere sier dere er, så får dere tenke litt på hvordan dere selv kanskje påvirker unge usikre gutter og jenter også da.

Det plopper jo opp med spørsmål om barbering etter slike tråder.

"Det er mulig jeg ikke har vært her ofte nok til å legge merke til at noen har latterliggjort analsex."

Og så presterer du å starte en tråd som denne? Og fortsatt ser du ikke selvmotsigelsene du kommer med som argumenter?

"................................"

Gjest Eizoze

Hvorfor bekrefter du det jeg har sagt gjentatte ganger? Det var et svar på et direkte lavpannet innlegg. Og jeg har sagt flere ganger at de fleste ganger folk får slike "beskjeder", så er det som svar på usympatiske og lite intelligente uttalelser.

".............................."

Så du har rett til å skjelle ut andre fordi du ikke er enig i meningene deres, men de har ikke lov til å si hva de mener?

Jeg synes du skal være forsiktig med bruk av uttrykk som "lavpannet".

Det er mulig jeg ikke har vært her ofte nok til å legge merke til at noen har latterliggjort analsex.

Det jeg har lagt merke til er at den faste "firebanden", er utrolig raske til å slå hardt ned på andre.

Og da er det ikke måte på hvordan man får passet sitt påskrevet.

Hvis dere er så redd for latterliggjøring som det dere sier dere er, så får dere tenke litt på hvordan dere selv kanskje påvirker unge usikre gutter og jenter også da.

Det plopper jo opp med spørsmål om barbering etter slike tråder.

Man må da være nybegynner på dol for ikke å ha observert latterliggjøringen av analsex?? Den har jo i perioder vært så omfattende at den omtrent har ødelagt hele seksualitetsforumet.

Så du har rett til å skjelle ut andre fordi du ikke er enig i meningene deres, men de har ikke lov til å si hva de mener?

Jeg synes du skal være forsiktig med bruk av uttrykk som "lavpannet".

"Så du har rett til å skjelle ut andre fordi du ikke er enig i meningene deres, men de har ikke lov til å si hva de mener?"

Folk har stort sett rett til å gjøre hva de vil, og man må akseptere at det gjelder andre enn en selv.

Når det er sagt, så skjeller jeg ALDRI ut folk for MENINGENE deres. Jeg gjør det hvis de forsøker å latterliggjøre andre og/eller deres meninger.

"..............................."

Gjest Eizoze

"Så du har rett til å skjelle ut andre fordi du ikke er enig i meningene deres, men de har ikke lov til å si hva de mener?"

Folk har stort sett rett til å gjøre hva de vil, og man må akseptere at det gjelder andre enn en selv.

Når det er sagt, så skjeller jeg ALDRI ut folk for MENINGENE deres. Jeg gjør det hvis de forsøker å latterliggjøre andre og/eller deres meninger.

"..............................."

"Når det er sagt, så skjeller jeg ALDRI ut folk for MENINGENE deres. Jeg gjør det hvis de forsøker å latterliggjøre andre og/eller deres meninger."

Du ser selvsagt selvmotsigelsen der.

Annonse

"At noen bruker begrepet tarmsex, syns jeg bare er komisk. "

Det er forskjell på å kunne fleipe med ting, og på å regelrett latterliggjøre en person for det en liker, f eks.

Å bruke uttrykk som dette er kun for å opptre nedsettende, og det er ikke humoristisk.

Å påstå at det uskyldige begrepet tarmsex er nedsettende og latterliggjørende er jeg ikke enig i. Om jeg liker analsex, og men noen kaller det tarmsex, er meg knekkende likegyldig. Som om noen skulle føle seg støtt hvis noen sier skjedesex, eller munnsex?

Litt mer generøsitet, og litt mindre piggene ut, syns jeg kan være på sin plass.

Ja, vi er sikkert gamle og sirompa.

Men, jeg går ikke helt med på det heller.

Vi har nok kanskje mer erfaring enn mange av de som utpeker seg selv til eksperter her :o)

Jeg synes det blir så flåsete at man på den ene siden skal ha lov til å utrykke hva man mener om jenter som ikke barberer seg f.eks. Da er de samme jentene kjappe til å si seg enig.

Det kommer fordomsfulle meninger til utrykk fra de samme folkene som hyler opp om at andre er fordomsfulle.

Det er litt morsomt, ja... Er man ikke opptatt av å utbasunere for all verden at man selv, ens partner og alle i omgangskretsen barberer fra topp til tå og ellers bedriver med aktiviteter som antagelig gjør Jim Rose grønn av misunnelse, da er man frigid, impotent, helt akterutseilt, ja i det hele tatt.

Neida, fra spøk til alvor: Jeg har blitt kalt, hånt, mottatt sjikane og funnet nicket mitt dårlig omtalt av folk i tråder jeg ikke ante eksisterte fordi jeg har ment og skrevet om vold og kvinneundertrykkelse. Det tok meg noe tid, men etter hvert fant jeg ut at riktig strategi er å la være å åpne innlegg fra disse nickene evt be Webmaster slette - ikke 'forby' dem å skrive.

Det er et hint til forkjemperne i barberingskrigen og de dypereliggende undersøkelser av fordøyelsessystemet etc..... ;-)

*klapper*

Ikke bare primitive, men noen synes å tro at de er viderekomne på området, og klarer ikke å la det gå to dager mellom hvert analinnlegg.

Jeg lurer på hva som driver folk til å stadig gjenfortelle fra a til å om hva de har gjort.

Dem om det, i så tilfelle, eller hva?? Det er jo bare å la være å lese!!??

"Det er jo en del som aldri blir lei av å diskutere, fitte, kuk, rævhøl, barbering, ikke barbering."

Å hva mener du et seksulitetsforum bør inneholde da?!?!

"Jeg tror de fleste har fått med seg hvem som liker barberte mus, og hvem som ikke minst har barberte mus. Det er de samme hver gang."

Å hva er galt med det? Det er vel bare å hoppe galant over hvis overskriften inneholder noe man ikke gidder å lese om...

"Hvorfor har de samme guttene hver jævla gang så stort behov for å si at de foretrekker nybarbert, og hvorfor må de samme jentene hver eneste gang fortelle at de er så barbert og deilig så."

Det er jo hver sin smak. Syns det er mange som skriver de ikke liker det og. Men det er som oftes noen her som faktisk tør å skrive under med sitt ordentlige nick hver gang, og da blir det jo lett at det er de som blir husket fra tråd til tråd.

"Altså vi har et sexliv vi andre også. Mange av oss barberer oss til og med. Men må man på død og liv fortelle dette hver eneste gang? Jeg tror vi har fått det med oss nå."

Igjen, hvorfor gidder du å lese disse trådene da, hvis de provoserer deg så fælt? Du får heller bidra med å legge inn innlegg som ikke handler om akkurat disse temaene hvis det irriterer deg så grenseløst.

"En annen ting jeg legger merke til er at når det kommer noen med litt høyere standard på innleggene sine, så er de idioter, drittunger, og får beskjed om å pelle seg vekk."

Når sånt skjer så syns jeg det blir for dumt. Men hvis feks Russel kommer med sine "smarte" innlegg, så syns jeg det ikke er merkelig at folk sier han kan pelle seg vekk.

"Er dere klar over hvor primitive dere fremstår?"

Du fremstår ganske så primtiv du og. De aller fleste her gir gode råd og diskuterer fram og tilbake. Gi meg et forum der det blir skrevet om ting som alle liker og er enig i.

Internett og DOL er for alle. Vi har alle forskjellige meninger. Noen oppfører seg selvfølelig mer barnslig enn andre, men det kan ikke unngås uansett på et sånt åpent forum som DOL. Ingen av oss brukere eier DOL å kan bestemme hva som skal skrives eller ikke.

Jeg trodde iallfall DOL var et diskusjonsforum der man kan diskutere meninger og holdninger, spør om råd og gi råd.

Her fikk du fram mye fornuftig. Flott svar!

Vennlig hilsen

"Denne "idiot-og-pell-de-ut"-oppførselen er det vel bare Prozak som gjort til et varemerke. Har sett få andre."

Heh-heh. Latterlig :-)

De få gangene jeg har sagt noe slikt, så har det vært som svar på helt idiotiske uttalelser.

Idioti/Idiot er jo en definisjon som er svært individuell. Du representerer ikke alle andre når du karakteriserer folk slik.

Er det ikke en moderator-funksjon på DOL, som gjør at ting lukes vekk, hvis de er for ille? Og som kanskje kan avlaste frustrasjonen din litt?

*klapper*

*s*

Å påstå at det uskyldige begrepet tarmsex er nedsettende og latterliggjørende er jeg ikke enig i. Om jeg liker analsex, og men noen kaller det tarmsex, er meg knekkende likegyldig. Som om noen skulle føle seg støtt hvis noen sier skjedesex, eller munnsex?

Litt mer generøsitet, og litt mindre piggene ut, syns jeg kan være på sin plass.

Med enormt alvor og imponerende dødsforakt utkjempes det slag her, dag etter dag, om disse temaene (barbering og ymse analaktiviteter).

Jeg synes du treffer veldig godt med dine forslag om mindre gravalvor og mer humor :-)

Annonse

Gjest Shira12

"Det er jo en del som aldri blir lei av å diskutere, fitte, kuk, rævhøl, barbering, ikke barbering."

Å hva mener du et seksulitetsforum bør inneholde da?!?!

"Jeg tror de fleste har fått med seg hvem som liker barberte mus, og hvem som ikke minst har barberte mus. Det er de samme hver gang."

Å hva er galt med det? Det er vel bare å hoppe galant over hvis overskriften inneholder noe man ikke gidder å lese om...

"Hvorfor har de samme guttene hver jævla gang så stort behov for å si at de foretrekker nybarbert, og hvorfor må de samme jentene hver eneste gang fortelle at de er så barbert og deilig så."

Det er jo hver sin smak. Syns det er mange som skriver de ikke liker det og. Men det er som oftes noen her som faktisk tør å skrive under med sitt ordentlige nick hver gang, og da blir det jo lett at det er de som blir husket fra tråd til tråd.

"Altså vi har et sexliv vi andre også. Mange av oss barberer oss til og med. Men må man på død og liv fortelle dette hver eneste gang? Jeg tror vi har fått det med oss nå."

Igjen, hvorfor gidder du å lese disse trådene da, hvis de provoserer deg så fælt? Du får heller bidra med å legge inn innlegg som ikke handler om akkurat disse temaene hvis det irriterer deg så grenseløst.

"En annen ting jeg legger merke til er at når det kommer noen med litt høyere standard på innleggene sine, så er de idioter, drittunger, og får beskjed om å pelle seg vekk."

Når sånt skjer så syns jeg det blir for dumt. Men hvis feks Russel kommer med sine "smarte" innlegg, så syns jeg det ikke er merkelig at folk sier han kan pelle seg vekk.

"Er dere klar over hvor primitive dere fremstår?"

Du fremstår ganske så primtiv du og. De aller fleste her gir gode råd og diskuterer fram og tilbake. Gi meg et forum der det blir skrevet om ting som alle liker og er enig i.

Internett og DOL er for alle. Vi har alle forskjellige meninger. Noen oppfører seg selvfølelig mer barnslig enn andre, men det kan ikke unngås uansett på et sånt åpent forum som DOL. Ingen av oss brukere eier DOL å kan bestemme hva som skal skrives eller ikke.

Jeg trodde iallfall DOL var et diskusjonsforum der man kan diskutere meninger og holdninger, spør om råd og gi råd.

Skriver under her jeg!

Bra innlegg!

"Vi må bare innse at gamle damer som oss bør holde oss vekk fra forum for '100 muligheter for anus med tilhørende"

Nei, det bør dere ikke - HVIS dere klarer å la være å forsøke å latterliggjøre de som mener annerledes enn dere. Problemet er at dere ikke klarer det, og da kan dere like godt holde dere borte. Ellers får dere bare akseptere at man kaller en spade en spade - og spaden er i dette tilfellet fordømmende og nedsettende.

Å ti nå med maset ditt.

Jeg skriver akkurat der det passer meg og akkurat hva jeg vil, inklusive i forum for seksualitet. Så får Webmaster ta affære om nødvendig - hvilket jeg ikke tror har skjedd med mine innlegg så lenge jeg har daffet rundt på dol.

Gjest Shira12

"Det er mulig jeg ikke har vært her ofte nok til å legge merke til at noen har latterliggjort analsex."

Hvis du ikke har lagt merke til det, så har du vært her såpass lite at jeg ikke skjønner hvordan du kan sitte der å kritisere oss andre.

"Det jeg har lagt merke til er at den faste "firebanden", er utrolig raske til å slå hardt ned på andre. Og da er det ikke måte på hvordan man får passet sitt påskrevet."

Vi reagerer på det når en ung jente eller gutt kommer her inne for å søke råd , og noen kommer med latterliggjøring. Og vet du, det skal jeg fortsette med.

"Hvis dere er så redd for latterliggjøring som det dere sier dere er, så får dere tenke litt på hvordan dere selv kanskje påvirker unge usikre gutter og jenter også da."

Unnskyld meg, men som jeg skrev istad er vi flinke til å gi råd. Og nei det er ikke råd som "du må barbere deg, du må ha analsex" osv. Så lenge det virker som et seriøst innlegg så gir vi konstruktive råd.

Jeg har fått mange gode tilbakemeldinger på mange av rådene jeg har gitt her inne, jeg liker å hjelpe andre og vil gjerne fortsette med det. Jeg må faktisk si at det er helt absurd at du skriver et sånt innlegg der du kritiserer oss som prøver å hjelpe. Det eneste du fokuserer på er de lange diskusjonstrådene, og de er faktisk ikke noe verre en diskusjonstrådene inne på mange av de andre forumene.

Meget bra skrevet og formulert!

Dette er jo en plass en kan søke råd, og samtidig være anonym, er ikke alt som en tør spørre om i RL.

Så fortsett og gi råd du!

Mary Poppins

Meget bra skrevet og formulert!

Dette er jo en plass en kan søke råd, og samtidig være anonym, er ikke alt som en tør spørre om i RL.

Så fortsett og gi råd du!

Takk skal du ha :0)

Jepp fortsetter å gi råd jeg, så får hver enkelte velge om de vil følge dem eller ikke :)

Mary Poppins

Bra skrevet selv! Fortsett å gi råd til de som lurer på ting! Det er bra at man kan stille spørsmål her om ting man kanskje ikke tør å gjøre andre steder.

Det som kanskje kan være litt synd, er om en ung, uerfaren person stiller et spørsmål, - og så får svar fra noen som bare er ute etter å trykke vedkommende ned, eller latterliggjøre. Man vet jo aldri hvem som skriver, og om man er veldig "røff" i behandlingen av noen som lurer på noe som er uvanlig, annerledes etc., så kan man kanskje ødelegge mye for den personen.

Så det er bra at noen tør - og vil svare!

Takk for det, og jeg er helt enig i det du sier og :0)

Å ti nå med maset ditt.

Jeg skriver akkurat der det passer meg og akkurat hva jeg vil, inklusive i forum for seksualitet. Så får Webmaster ta affære om nødvendig - hvilket jeg ikke tror har skjedd med mine innlegg så lenge jeg har daffet rundt på dol.

"Å ti nå med maset ditt."

Når du tier med pisspreiket ditt, så skal jeg også tie.

"Jeg skriver akkurat der det passer meg og akkurat hva jeg vil, inklusive i forum for seksualitet."

Og det gjør de fleste her. Men når du i det ene øyeblikket skriver at du ikke gidder å være her, fordi alle er så mye mindre moralske enn deg o.s.v, og deretter gjør det stikk motsatte, så må du finne deg i at jeg ler litt av det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...