Gå til innhold

Hvorfor er det så mange primitive folk her på dette forumet?

Anbefalte innlegg

"Når det er sagt, så skjeller jeg ALDRI ut folk for MENINGENE deres. Jeg gjør det hvis de forsøker å latterliggjøre andre og/eller deres meninger."

Du ser selvsagt selvmotsigelsen der.

"Du ser selvsagt selvmotsigelsen der."

Det er ingen selvmotsigelse der, så prøv å finne på noe bedre, eh? Å forsøke å latterliggjøre andres meninger er IKKE det samme som å gi uttrykk for sine egne meninger. Det siste gjør man fint uten det første.

"............................."

Fortsetter under...

• Svar 201
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

46

• amber sun

14

• tusseline

11

• Mary Poppins

10

Dem om det, i så tilfelle, eller hva?? Det er jo bare å la være å lese!!??

"Det er jo bare å la være å lese!!??"

Nei, nei - det er veldig viktig å forsøke å latterliggjøre alle som gjør noe annet enn deg selv - husk på det :-)

"................................."

Idioti/Idiot er jo en definisjon som er svært individuell. Du representerer ikke alle andre når du karakteriserer folk slik.

Er det ikke en moderator-funksjon på DOL, som gjør at ting lukes vekk, hvis de er for ille? Og som kanskje kan avlaste frustrasjonen din litt?

"Idioti/Idiot er jo en definisjon som er svært individuell. Du representerer ikke alle andre når du karakteriserer folk slik."

Hva i all verden er det slags poeng du forsøker å få frem?

Når noen svarer et innlegg (som ikke er i forb. med en krangel, eller et angrep på noe som helst) med "get a life", så er "idiot" en perfekt betegnelse på vedkommende.

".............................."

Å påstå at det uskyldige begrepet tarmsex er nedsettende og latterliggjørende er jeg ikke enig i. Om jeg liker analsex, og men noen kaller det tarmsex, er meg knekkende likegyldig. Som om noen skulle føle seg støtt hvis noen sier skjedesex, eller munnsex?

Litt mer generøsitet, og litt mindre piggene ut, syns jeg kan være på sin plass.

"Litt mer generøsitet, og litt mindre piggene ut, syns jeg kan være på sin plass."

Du velger så tydelig side her at det er helt utrolig. Beklager, men når folk fornærmes av umodne fjols, så er det helt naturlig at de tar igjen.

"..............................."

"Å ti nå med maset ditt."

Når du tier med pisspreiket ditt, så skal jeg også tie.

"Jeg skriver akkurat der det passer meg og akkurat hva jeg vil, inklusive i forum for seksualitet."

Og det gjør de fleste her. Men når du i det ene øyeblikket skriver at du ikke gidder å være her, fordi alle er så mye mindre moralske enn deg o.s.v, og deretter gjør det stikk motsatte, så må du finne deg i at jeg ler litt av det.

".............................."

'Pisspreik' må være et av favorittordene dine, vel? Og 'anus' og 'barbering' og 'dra te hælvete!!' og sikkert et par til i samme sjanger.

Med enormt alvor og imponerende dødsforakt utkjempes det slag her, dag etter dag, om disse temaene (barbering og ymse analaktiviteter).

Jeg synes du treffer veldig godt med dine forslag om mindre gravalvor og mer humor :-)

"Med enormt alvor og imponerende dødsforakt utkjempes det slag her, "

Det har jeg sjelden lagt merke til. Og det er en subjektiv oppfattelse fra sin side. Men jeg vet jaggu ikke om det er noe dummere at enkelte bruker mye tid på å diskutere og snakke om ting som du mener (i din enorme visdom) er uvesentlige, enn at du bruker tid på å forkynne hvor lite interessert du er i det.

Annonse

"Litt mer generøsitet, og litt mindre piggene ut, syns jeg kan være på sin plass."

Du velger så tydelig side her at det er helt utrolig. Beklager, men når folk fornærmes av umodne fjols, så er det helt naturlig at de tar igjen.

Syns du at en som ønsker en hyggeligere tone her inne, som også gir plass til humor, "velger side"??

...og hvem er så de som representerer den "andre siden"? Hva slags "verdier" står de for?

'Pisspreik' må være et av favorittordene dine, vel? Og 'anus' og 'barbering' og 'dra te hælvete!!' og sikkert et par til i samme sjanger.

"Pisspreik' må være et av favorittordene dine, vel? Og 'anus' og 'barbering' og 'dra te hælvete!!' og sikkert et par til i samme sjanger."

Forsøk nå å holde deg til virkeligheten, favn, selv om det kan være vanskelig. "Pisspreik" er et ord jeg bruker innimellom, det skal jeg innrømme. "Anus" kan jeg ikke huske sist jeg brukte. "Dra te hælvete", eller "Dra til helvete", som det heter, tror jeg at jeg med overbevisende sikkerhet kan si at jeg aldri noensinne har sagt her inne. Ei heller bruker jeg det muntlig.

Selvfølgelig - hvis du er uenig, så må du gjerne finne eksempler på det motsatte. Siden du er så enormt dyktig til å definere hva som er viktig og hva som er tull, så burde det være en lett oppgave for deg :-)

"................................"

Syns du at en som ønsker en hyggeligere tone her inne, som også gir plass til humor, "velger side"??

...og hvem er så de som representerer den "andre siden"? Hva slags "verdier" står de for?

Det er forskjell på å være humoristisk og å latterliggjøre.

Ser du virkelig ikke den forskjellen?

"Syns du at en som ønsker en hyggeligere tone her inne, som også gir plass til humor, "velger side"??"

Javisst gjør du det. Det er et faktum at de som i utgangspunktet står for ukoselig stemning her inne er de som ikke kan la være med å slenge med leppa om hvor syke og fæle enkelte er, fordi de selv ikke deler deres legninger og lyster. Når du så vrir det til at det er de som blir forsøkt latterliggjort som er aggressive, så velger du side.

"...og hvem er så de som representerer den "andre siden"? Hva slags "verdier" står de for?"

Den andre siden enn den som er nevt her, er selvfølgelig de som ikke har en sykelig trang til å klassifisere andre som syke etc., enten de selv deler disse eller ei.

Det er forskjell på å være humoristisk og å latterliggjøre.

Ser du virkelig ikke den forskjellen?

Konkret nå: Hva er latterliggjørende med f eks begrepet tarmsex, fordi om det er en noe individuell og personlig betegnelse på analsex?

Tilstrekkelig til å folk nærmest går opp i limingen fordi de hører det? Nei. Nå må vi senke skuldrene litt.

"Syns du at en som ønsker en hyggeligere tone her inne, som også gir plass til humor, "velger side"??"

Javisst gjør du det. Det er et faktum at de som i utgangspunktet står for ukoselig stemning her inne er de som ikke kan la være med å slenge med leppa om hvor syke og fæle enkelte er, fordi de selv ikke deler deres legninger og lyster. Når du så vrir det til at det er de som blir forsøkt latterliggjort som er aggressive, så velger du side.

"...og hvem er så de som representerer den "andre siden"? Hva slags "verdier" står de for?"

Den andre siden enn den som er nevt her, er selvfølgelig de som ikke har en sykelig trang til å klassifisere andre som syke etc., enten de selv deler disse eller ei.

Det er ytterst sjelden jeg ser noen betegner andre som "syke". At noen betegner andre som idioter, ser vi imidlertid fort vekk.

Det er ytterst sjelden jeg ser noen betegner andre som "syke". At noen betegner andre som idioter, ser vi imidlertid fort vekk.

"Det er ytterst sjelden jeg ser noen betegner andre som "syke""

Nei, vet du - det er ikke "ytterst sjeldent" her.

Annonse

Gjest KariKruskakli

"Noen av de som skriker høyest om latterliggjøring her, er de som er aller værst på nettopp det."

Men stort sett utelukkende som svar på latterliggjøring. Jeg regner ikke med at du engang ønsker å forsøke å forstå, men jeg prøver: Hvis du forsøker å latterliggjøre meg, så svarer jeg med å forsøke å latterliggjøre deg. Hvis du slår meg, så slår jeg deg. Jeg gjør det aldri først selv.

":..............................."

Jaggu om du gjør.

Gjest KariKruskakli

Ærlig talt, kruskakli. Dette er noe av det mest lavpannede jeg har lest på en stund, og derfor ganske underholdende. Men du driter deg totalt ut - selv om du sikkert aldri kommer til å forstå det.

Der var du ja.

Nei, så overrasket jeg ble nå!

Jaggu om du gjør.

Hvis du vil motsi det jeg sier, så hjelper det for det første at du forteller nøyaktig hva du snakker om. For det andre, så hjelper det om du kan vise til noe som støtter opp om påstanden. Ellers blir det bare på barnehagestadiet "Du er dum, så det så!"

".................................."

Gjest KariKruskakli

"Så du har rett til å skjelle ut andre fordi du ikke er enig i meningene deres, men de har ikke lov til å si hva de mener?"

Folk har stort sett rett til å gjøre hva de vil, og man må akseptere at det gjelder andre enn en selv.

Når det er sagt, så skjeller jeg ALDRI ut folk for MENINGENE deres. Jeg gjør det hvis de forsøker å latterliggjøre andre og/eller deres meninger.

Javel?

Men, wow - jeg ble IKKE overrasket av at det lavpannede innlegget kom fra akkurat deg :-)

Gi deg med slike stygge karakteristikker, nå Prozak. Du er jo ikke noe bedre du enn alle de du angriper. Det var dette med steiner og glasshus, da...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...