Gjest KariKruskakli Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Dessuten er det vel ikke noen konkurranse om hvem som har mest erfaring. En skriver om de temaene en har en mening om, eller der en mener en har noe å bidra med. Eller kunne komme med råd, et tips, litt hjelp osv. Hvis en ikke liker å skrive om temaene som blir diskutert her inne, så kan en jo bare la være. At det er en 3-4 stykker her som vil utpeke seg som sjefer er det ingen tvil om. Og hvem som bruker det mest primitive språket, er det heller ingen tvil om. Jeg tror det henger litt sammen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/184601-hvorfor-er-det-s%C3%A5-mange-primitive-folk-her-p%C3%A5-dette-forumet/page/6/#findComment-1258237 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KariKruskakli Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 "Denne "idiot-og-pell-de-ut"-oppførselen er det vel bare Prozak som gjort til et varemerke. Har sett få andre." Heh-heh. Latterlig :-) De få gangene jeg har sagt noe slikt, så har det vært som svar på helt idiotiske uttalelser. ".............................." Det må være ganske ofte du synes andre kommer med idiotiske uttalelser da. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/184601-hvorfor-er-det-s%C3%A5-mange-primitive-folk-her-p%C3%A5-dette-forumet/page/6/#findComment-1258238 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KariKruskakli Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 takk amber, som alltid er vi på nett Jepp det er dere, men dere behøver ikke be andre pelle seg ut om det er noen som ikke er på nett med dere. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/184601-hvorfor-er-det-s%C3%A5-mange-primitive-folk-her-p%C3%A5-dette-forumet/page/6/#findComment-1258240 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tusseline Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 "Det er jo bare å la være å lese!!??" Nei, nei - det er veldig viktig å forsøke å latterliggjøre alle som gjør noe annet enn deg selv - husk på det :-) "................................." He-he-he.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/184601-hvorfor-er-det-s%C3%A5-mange-primitive-folk-her-p%C3%A5-dette-forumet/page/6/#findComment-1258243 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 At det er en 3-4 stykker her som vil utpeke seg som sjefer er det ingen tvil om. Og hvem som bruker det mest primitive språket, er det heller ingen tvil om. Jeg tror det henger litt sammen. "At det er en 3-4 stykker her som vil utpeke seg som sjefer er det ingen tvil om." Det er det tvil om. Det er et fåtall som sier ifra når folk som deg kommer med sine fordømmende karakteristikker av alt de ikke selv er i stand til å forstå. Enkelt og greit. At enkelte altid vil åpne kjeften til motstand mot intoleranse må du bare akseptere. "Og hvem som bruker det mest primitive språket, er det heller ingen tvil om. Jeg tror det henger litt sammen." Hohoho :-) Du fornekter deg jaggu ikke - det er helt utrolig hvordan du klarer å la det ene totalt hjernedøde utsagnet etter det andre komme ut av tastene dine :-) "Primitivt språk" i et seksuellt forum - det er jaggu en av de mest malplasserte karakteristikkene jeg har hørt. Heldigvis er det slik her inne at det er lov å kalle en spade for en spade - det skulle bare mangle. "................................" 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/184601-hvorfor-er-det-s%C3%A5-mange-primitive-folk-her-p%C3%A5-dette-forumet/page/6/#findComment-1258244 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Det må være ganske ofte du synes andre kommer med idiotiske uttalelser da. "Det må være ganske ofte du synes andre kommer med idiotiske uttalelser da." Hver eneste gang du eller andre kommer med fordømmende utsagn til folks preferanser og eller lyster, så er det en idiotisk uttalelse. "..................................." 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/184601-hvorfor-er-det-s%C3%A5-mange-primitive-folk-her-p%C3%A5-dette-forumet/page/6/#findComment-1258245 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KariKruskakli Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Nei, du har ikke bedt noen pelle seg ut som jeg har sett, men du er jammen krass nok til tider, og ikke redd for å fremstå som mye bedre enn innskriver i satte situajoner. Desverre kan jeg ikke opplyse deg om de forskjellige trådene, av egen interesse, desverre, for jeg skulle gjerne ha arrestert deg på det tidligere. Poenget er dog, at vi er forskjellige alle, og at helt sikkert alle her inne har sine matter å feie. Og det burde de fleste kanskje tenke litt over før de skriver direkte skitt og prøver å fremstå som perfekte mennesker, dem er det jammen mange av her inne. Jeg har ikke lagt merke til nicket ditt tidligere, men du har visst lagt merke til mitt. Det blir veldig vanskelig å forholde seg til det du skriver, når du ikke vil si hva det er. Men, jøss jeg er ikke perfekt, og du kan godt arrestere meg. Det tåler jeg. Jeg har vært på dol, siden 2000, og jeg er sikker på at noe av det jeg sier nå, ikke stemmer overens med ting jeg sa tidligere. Man kan forandre syn på enklete ting, etterhvert som man blir eldre og gjør seg diverse erfaringer. Men jeg synes det blir litt dumt at du ikke kan si det. Det kan vel umulig være av hensyn til deg selv. Jeg lurer på om det er noe du bare finner på nå. Du skal ihvertfall ikke ta hensyn til meg. Jeg gir deg full tillatelse.Er det noe som jeg synes blir for privat eller personlig, bruker jeg ikke nicket mitt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/184601-hvorfor-er-det-s%C3%A5-mange-primitive-folk-her-p%C3%A5-dette-forumet/page/6/#findComment-1258246 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Jepp det er dere, men dere behøver ikke be andre pelle seg ut om det er noen som ikke er på nett med dere. Det har de heller ikke gjort. Jeg har gjort det, men ikke fordi noen ikke er på nette. Det er kun når noen fremviser total mangel på forståelse for noe som rekker lengre enn sin egen nese. Og det kommer selvfølgelig an på hvor alvorlig man er villig til å ta et slikt utsagn. "................................." 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/184601-hvorfor-er-det-s%C3%A5-mange-primitive-folk-her-p%C3%A5-dette-forumet/page/6/#findComment-1258247 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Jepp det er dere, men dere behøver ikke be andre pelle seg ut om det er noen som ikke er på nett med dere. Jge tror ikke jeg har bedt så veldig mange pelle seg ut herifra, men isåfall er det nok en gang, fordi noen kommer med nedverdigende og fordomsfulle kommentarer. Inne på adopsjon blir også folk bedt om å gå - og det med god grunn, og det samme kan skje her. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/184601-hvorfor-er-det-s%C3%A5-mange-primitive-folk-her-p%C3%A5-dette-forumet/page/6/#findComment-1258252 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eizoze Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Veldig mange ser ut til å tro at seksualitet kun handler om antall cm pr sekund. Det er forsåvidt greit. Verre er det at disse innleggene er med på å forsterke seksualitetspresset mot unge mennesker. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/184601-hvorfor-er-det-s%C3%A5-mange-primitive-folk-her-p%C3%A5-dette-forumet/page/6/#findComment-1258253 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Helt enig med deg. Mange her inne er åpenbart av den oppfatning at det er helt greit å diskutere hva som helst på dol, uansett hvor ofte temaene har vært oppe til debatt tidligere. Barbering, analsex, sex med pikk og ”kuk” - som du så flott framstiller penis, er for lengst diskutert til døde. La oss begynne på nytt. Ta det fra skratsj. Gå for hardere sex. Fisting! La oss diskutere fisting. Hva med heading? Det er for øvrig hyppig diskutert tidligere, ettersom Amber sto fram som en flittig header, men dyresex er så vidt jeg vet fortsatt tabu på dol. Det er litt trist. Gleden ved å rundpule naboens kattejævel til døde uten dong, er på ingen måte oppskrytt, ei heller diskutert. Så nå er det faen meg på tide. Ellers er jeg naturligvis helt enig med deg i at folk med litt standard på innleggene sine, altså solskinnshistorier av noen menneskebarn som Dem selv, er mangelvare her på dol. Det florerer av skrivefeil og innlegg fullstendig uten substans. Men ikke fra Dem. Nei, la oss stå sammen. De av oss som er lei denne evinnelige gnålinga om A4-sex. La oss perverse stå fram engang for alle. La oss fremme ønske om å likestille våre perversiteter med de som diskuterer normal sex på et forum for seksualitet, og boikotte disse innavlskrypene med et normalt sexliv. Nå er det vår tur! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/184601-hvorfor-er-det-s%C3%A5-mange-primitive-folk-her-p%C3%A5-dette-forumet/page/6/#findComment-1258256 Del på andre sider Flere delingsvalg…
collins Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Helt enig med deg. Mange her inne er åpenbart av den oppfatning at det er helt greit å diskutere hva som helst på dol, uansett hvor ofte temaene har vært oppe til debatt tidligere. Barbering, analsex, sex med pikk og ”kuk” - som du så flott framstiller penis, er for lengst diskutert til døde. La oss begynne på nytt. Ta det fra skratsj. Gå for hardere sex. Fisting! La oss diskutere fisting. Hva med heading? Det er for øvrig hyppig diskutert tidligere, ettersom Amber sto fram som en flittig header, men dyresex er så vidt jeg vet fortsatt tabu på dol. Det er litt trist. Gleden ved å rundpule naboens kattejævel til døde uten dong, er på ingen måte oppskrytt, ei heller diskutert. Så nå er det faen meg på tide. Ellers er jeg naturligvis helt enig med deg i at folk med litt standard på innleggene sine, altså solskinnshistorier av noen menneskebarn som Dem selv, er mangelvare her på dol. Det florerer av skrivefeil og innlegg fullstendig uten substans. Men ikke fra Dem. Nei, la oss stå sammen. De av oss som er lei denne evinnelige gnålinga om A4-sex. La oss perverse stå fram engang for alle. La oss fremme ønske om å likestille våre perversiteter med de som diskuterer normal sex på et forum for seksualitet, og boikotte disse innavlskrypene med et normalt sexliv. Nå er det vår tur! *LOL* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/184601-hvorfor-er-det-s%C3%A5-mange-primitive-folk-her-p%C3%A5-dette-forumet/page/6/#findComment-1258262 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyda Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 "Det er mulig jeg ikke har vært her ofte nok til å legge merke til at noen har latterliggjort analsex." Hvis du ikke har lagt merke til det, så har du vært her såpass lite at jeg ikke skjønner hvordan du kan sitte der å kritisere oss andre. "Det jeg har lagt merke til er at den faste "firebanden", er utrolig raske til å slå hardt ned på andre. Og da er det ikke måte på hvordan man får passet sitt påskrevet." Vi reagerer på det når en ung jente eller gutt kommer her inne for å søke råd , og noen kommer med latterliggjøring. Og vet du, det skal jeg fortsette med. "Hvis dere er så redd for latterliggjøring som det dere sier dere er, så får dere tenke litt på hvordan dere selv kanskje påvirker unge usikre gutter og jenter også da." Unnskyld meg, men som jeg skrev istad er vi flinke til å gi råd. Og nei det er ikke råd som "du må barbere deg, du må ha analsex" osv. Så lenge det virker som et seriøst innlegg så gir vi konstruktive råd. Jeg har fått mange gode tilbakemeldinger på mange av rådene jeg har gitt her inne, jeg liker å hjelpe andre og vil gjerne fortsette med det. Jeg må faktisk si at det er helt absurd at du skriver et sånt innlegg der du kritiserer oss som prøver å hjelpe. Det eneste du fokuserer på er de lange diskusjonstrådene, og de er faktisk ikke noe verre en diskusjonstrådene inne på mange av de andre forumene. Dette var et veldig reflektert og godt svar. Så langt jeg har lest dine svar, så er de saklige og rådgivende ut fra ditt ståsted og det du har greie på og føler du kan bidra med. Og det er mer enn nok for hva man kan vente i et forum som dette. Fortsett med det! Så får folk være uenige i enkelte ting. Og saklige debatter bør ingen ha vondt av. (Og så er det heldigvis slik at man kan hoppe over tema man ikke er interressert i.) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/184601-hvorfor-er-det-s%C3%A5-mange-primitive-folk-her-p%C3%A5-dette-forumet/page/6/#findComment-1258263 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Hvordan skulle innleggene ha vært da? Hvordan skulle en høynet standaren? Er ikke sex ofte ganske primitivt og er ikke det helt greit? Når det kommer til misjonering er det min soleklare overbevisning at anti-altmulig folk har sterkere trang til å misjonere sitt syn og ha løsningen enn folk som er mer liberale på ting.. Her som i RL.. Være seg sexpartnere, matvaner, katter, barbert mus(!), sigaretter, rødvin, russ, negre, countrymusikk og you name it;) Folk som liker ett eller annet synes å mene at folk kan gjøre som de vil i større grad en folk som IKKE liker et eller annet fenomen. Det er min erfaring, hvertfall. Så jeg skjønner ikke helt den der, uten å ha lest vært eneste innlegg på forumet her med lupe. Med mindre det er vulgaritet som sådann du er interessert i å luke ut, men det kan jo være vrient på et offentlig tilgjengelig seksualitetsforum;) Mange gode poenger, laguna! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/184601-hvorfor-er-det-s%C3%A5-mange-primitive-folk-her-p%C3%A5-dette-forumet/page/6/#findComment-1258264 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyda Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Helt enig med deg. Mange her inne er åpenbart av den oppfatning at det er helt greit å diskutere hva som helst på dol, uansett hvor ofte temaene har vært oppe til debatt tidligere. Barbering, analsex, sex med pikk og ”kuk” - som du så flott framstiller penis, er for lengst diskutert til døde. La oss begynne på nytt. Ta det fra skratsj. Gå for hardere sex. Fisting! La oss diskutere fisting. Hva med heading? Det er for øvrig hyppig diskutert tidligere, ettersom Amber sto fram som en flittig header, men dyresex er så vidt jeg vet fortsatt tabu på dol. Det er litt trist. Gleden ved å rundpule naboens kattejævel til døde uten dong, er på ingen måte oppskrytt, ei heller diskutert. Så nå er det faen meg på tide. Ellers er jeg naturligvis helt enig med deg i at folk med litt standard på innleggene sine, altså solskinnshistorier av noen menneskebarn som Dem selv, er mangelvare her på dol. Det florerer av skrivefeil og innlegg fullstendig uten substans. Men ikke fra Dem. Nei, la oss stå sammen. De av oss som er lei denne evinnelige gnålinga om A4-sex. La oss perverse stå fram engang for alle. La oss fremme ønske om å likestille våre perversiteter med de som diskuterer normal sex på et forum for seksualitet, og boikotte disse innavlskrypene med et normalt sexliv. Nå er det vår tur! *s* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/184601-hvorfor-er-det-s%C3%A5-mange-primitive-folk-her-p%C3%A5-dette-forumet/page/6/#findComment-1258266 Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Helt enig med deg. Mange her inne er åpenbart av den oppfatning at det er helt greit å diskutere hva som helst på dol, uansett hvor ofte temaene har vært oppe til debatt tidligere. Barbering, analsex, sex med pikk og ”kuk” - som du så flott framstiller penis, er for lengst diskutert til døde. La oss begynne på nytt. Ta det fra skratsj. Gå for hardere sex. Fisting! La oss diskutere fisting. Hva med heading? Det er for øvrig hyppig diskutert tidligere, ettersom Amber sto fram som en flittig header, men dyresex er så vidt jeg vet fortsatt tabu på dol. Det er litt trist. Gleden ved å rundpule naboens kattejævel til døde uten dong, er på ingen måte oppskrytt, ei heller diskutert. Så nå er det faen meg på tide. Ellers er jeg naturligvis helt enig med deg i at folk med litt standard på innleggene sine, altså solskinnshistorier av noen menneskebarn som Dem selv, er mangelvare her på dol. Det florerer av skrivefeil og innlegg fullstendig uten substans. Men ikke fra Dem. Nei, la oss stå sammen. De av oss som er lei denne evinnelige gnålinga om A4-sex. La oss perverse stå fram engang for alle. La oss fremme ønske om å likestille våre perversiteter med de som diskuterer normal sex på et forum for seksualitet, og boikotte disse innavlskrypene med et normalt sexliv. Nå er det vår tur! hahaha det var dagens, SDD! *LOL* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/184601-hvorfor-er-det-s%C3%A5-mange-primitive-folk-her-p%C3%A5-dette-forumet/page/6/#findComment-1258273 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninett Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Jeg har ikke lagt merke til nicket ditt tidligere, men du har visst lagt merke til mitt. Det blir veldig vanskelig å forholde seg til det du skriver, når du ikke vil si hva det er. Men, jøss jeg er ikke perfekt, og du kan godt arrestere meg. Det tåler jeg. Jeg har vært på dol, siden 2000, og jeg er sikker på at noe av det jeg sier nå, ikke stemmer overens med ting jeg sa tidligere. Man kan forandre syn på enklete ting, etterhvert som man blir eldre og gjør seg diverse erfaringer. Men jeg synes det blir litt dumt at du ikke kan si det. Det kan vel umulig være av hensyn til deg selv. Jeg lurer på om det er noe du bare finner på nå. Du skal ihvertfall ikke ta hensyn til meg. Jeg gir deg full tillatelse.Er det noe som jeg synes blir for privat eller personlig, bruker jeg ikke nicket mitt. Ja, jeg kjenner til nicket ditt. Jeg har ikke behov for å restarte en tråd eller diskusjon, derfor går jeg ikke videre med "saken". Poenget mitt var som jeg skrev at mange av oss her inne kan være sypmatiske til det meste, men har sine tider/tråder hvor man bruker sterke ord/uttrykk og hvor man er så hard mot innskriver samtidig med at man fremstår som uten feil selv. Og samtidig med den tråden så er vedkommende i en annen tråd i annet forum i ferd med å bøye ydmykt over feil en har som en trenger DOLs befolkning på å ordne. (for å si det på en litt humoristisk måte) Du har vært veldig krass Kari, vel så sårende krass som du mener folk er her i sexualitet. Og jeg tuller ikke med deg eller lager til historier, det er jeg for god til for å si det sånn, men jeg ønsker ikke av egne grunner - tro det eller ei - å dra opp trådene som eksempel. Ønsker du derfor å tro dette er tulleinlegg så respekterer jeg det. Er ikke ute etter å henge noen, ei heller deg, men kanskje du kan tenke litt på det jeg sier - hvis du tror meg - neste gang du ser et inlegg som ikke passer deg i det hele tatt. Du kan også få frem meningen din uten å måtte skrive flere innlegg i en tråd som alle forteller "hvilken idiot det mennesket er" - ikke ordrett. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/184601-hvorfor-er-det-s%C3%A5-mange-primitive-folk-her-p%C3%A5-dette-forumet/page/6/#findComment-1258275 Del på andre sider Flere delingsvalg…
laguna1365380434 Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Mange gode poenger, laguna! Takk!:-) Hyggelig at du synes det! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/184601-hvorfor-er-det-s%C3%A5-mange-primitive-folk-her-p%C3%A5-dette-forumet/page/6/#findComment-1258287 Del på andre sider Flere delingsvalg…
laguna1365380434 Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Helt enig med deg. Mange her inne er åpenbart av den oppfatning at det er helt greit å diskutere hva som helst på dol, uansett hvor ofte temaene har vært oppe til debatt tidligere. Barbering, analsex, sex med pikk og ”kuk” - som du så flott framstiller penis, er for lengst diskutert til døde. La oss begynne på nytt. Ta det fra skratsj. Gå for hardere sex. Fisting! La oss diskutere fisting. Hva med heading? Det er for øvrig hyppig diskutert tidligere, ettersom Amber sto fram som en flittig header, men dyresex er så vidt jeg vet fortsatt tabu på dol. Det er litt trist. Gleden ved å rundpule naboens kattejævel til døde uten dong, er på ingen måte oppskrytt, ei heller diskutert. Så nå er det faen meg på tide. Ellers er jeg naturligvis helt enig med deg i at folk med litt standard på innleggene sine, altså solskinnshistorier av noen menneskebarn som Dem selv, er mangelvare her på dol. Det florerer av skrivefeil og innlegg fullstendig uten substans. Men ikke fra Dem. Nei, la oss stå sammen. De av oss som er lei denne evinnelige gnålinga om A4-sex. La oss perverse stå fram engang for alle. La oss fremme ønske om å likestille våre perversiteter med de som diskuterer normal sex på et forum for seksualitet, og boikotte disse innavlskrypene med et normalt sexliv. Nå er det vår tur! *lol*:-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/184601-hvorfor-er-det-s%C3%A5-mange-primitive-folk-her-p%C3%A5-dette-forumet/page/6/#findComment-1258294 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M.Angelica Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Helt enig med deg. Mange her inne er åpenbart av den oppfatning at det er helt greit å diskutere hva som helst på dol, uansett hvor ofte temaene har vært oppe til debatt tidligere. Barbering, analsex, sex med pikk og ”kuk” - som du så flott framstiller penis, er for lengst diskutert til døde. La oss begynne på nytt. Ta det fra skratsj. Gå for hardere sex. Fisting! La oss diskutere fisting. Hva med heading? Det er for øvrig hyppig diskutert tidligere, ettersom Amber sto fram som en flittig header, men dyresex er så vidt jeg vet fortsatt tabu på dol. Det er litt trist. Gleden ved å rundpule naboens kattejævel til døde uten dong, er på ingen måte oppskrytt, ei heller diskutert. Så nå er det faen meg på tide. Ellers er jeg naturligvis helt enig med deg i at folk med litt standard på innleggene sine, altså solskinnshistorier av noen menneskebarn som Dem selv, er mangelvare her på dol. Det florerer av skrivefeil og innlegg fullstendig uten substans. Men ikke fra Dem. Nei, la oss stå sammen. De av oss som er lei denne evinnelige gnålinga om A4-sex. La oss perverse stå fram engang for alle. La oss fremme ønske om å likestille våre perversiteter med de som diskuterer normal sex på et forum for seksualitet, og boikotte disse innavlskrypene med et normalt sexliv. Nå er det vår tur! Hehheahhahhoho =) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/184601-hvorfor-er-det-s%C3%A5-mange-primitive-folk-her-p%C3%A5-dette-forumet/page/6/#findComment-1258297 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.