Gjest KariKruskakli Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Helt enig med deg. Mange her inne er åpenbart av den oppfatning at det er helt greit å diskutere hva som helst på dol, uansett hvor ofte temaene har vært oppe til debatt tidligere. Barbering, analsex, sex med pikk og ”kuk” - som du så flott framstiller penis, er for lengst diskutert til døde. La oss begynne på nytt. Ta det fra skratsj. Gå for hardere sex. Fisting! La oss diskutere fisting. Hva med heading? Det er for øvrig hyppig diskutert tidligere, ettersom Amber sto fram som en flittig header, men dyresex er så vidt jeg vet fortsatt tabu på dol. Det er litt trist. Gleden ved å rundpule naboens kattejævel til døde uten dong, er på ingen måte oppskrytt, ei heller diskutert. Så nå er det faen meg på tide. Ellers er jeg naturligvis helt enig med deg i at folk med litt standard på innleggene sine, altså solskinnshistorier av noen menneskebarn som Dem selv, er mangelvare her på dol. Det florerer av skrivefeil og innlegg fullstendig uten substans. Men ikke fra Dem. Nei, la oss stå sammen. De av oss som er lei denne evinnelige gnålinga om A4-sex. La oss perverse stå fram engang for alle. La oss fremme ønske om å likestille våre perversiteter med de som diskuterer normal sex på et forum for seksualitet, og boikotte disse innavlskrypene med et normalt sexliv. Nå er det vår tur! "LOL" Du er nå litt søt og da. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/184601-hvorfor-er-det-s%C3%A5-mange-primitive-folk-her-p%C3%A5-dette-forumet/page/7/#findComment-1258316 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KariKruskakli Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Ja, jeg kjenner til nicket ditt. Jeg har ikke behov for å restarte en tråd eller diskusjon, derfor går jeg ikke videre med "saken". Poenget mitt var som jeg skrev at mange av oss her inne kan være sypmatiske til det meste, men har sine tider/tråder hvor man bruker sterke ord/uttrykk og hvor man er så hard mot innskriver samtidig med at man fremstår som uten feil selv. Og samtidig med den tråden så er vedkommende i en annen tråd i annet forum i ferd med å bøye ydmykt over feil en har som en trenger DOLs befolkning på å ordne. (for å si det på en litt humoristisk måte) Du har vært veldig krass Kari, vel så sårende krass som du mener folk er her i sexualitet. Og jeg tuller ikke med deg eller lager til historier, det er jeg for god til for å si det sånn, men jeg ønsker ikke av egne grunner - tro det eller ei - å dra opp trådene som eksempel. Ønsker du derfor å tro dette er tulleinlegg så respekterer jeg det. Er ikke ute etter å henge noen, ei heller deg, men kanskje du kan tenke litt på det jeg sier - hvis du tror meg - neste gang du ser et inlegg som ikke passer deg i det hele tatt. Du kan også få frem meningen din uten å måtte skrive flere innlegg i en tråd som alle forteller "hvilken idiot det mennesket er" - ikke ordrett. Jeg diskuterer uten å kalle folk idioter. Når du sier A, får du nesten si B. Men siden du ikke vil, så får jeg gjette meg til at det må være noen barnehagetråder, hvor jeg har spurt om råd. Likevel kan jeg være uenig i andre barnehagetråder. Jeg kommer med mitt synspunkt, men jeg ber dem ikke pelle seg ut av den grunn. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/184601-hvorfor-er-det-s%C3%A5-mange-primitive-folk-her-p%C3%A5-dette-forumet/page/7/#findComment-1258319 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninett Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Jeg diskuterer uten å kalle folk idioter. Når du sier A, får du nesten si B. Men siden du ikke vil, så får jeg gjette meg til at det må være noen barnehagetråder, hvor jeg har spurt om råd. Likevel kan jeg være uenig i andre barnehagetråder. Jeg kommer med mitt synspunkt, men jeg ber dem ikke pelle seg ut av den grunn. Som sakt : du har aldri bedt noen pelle seg ut, som jeg har sett. Idioter, jeg skrev et "ikke ordrett" etter det. Men du har formulert deg som om vedkommende skulle vært helt ute på jordet og rotet. Siden jeg ikke "kan si B" så får jeg heller trekke inn årene her. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/184601-hvorfor-er-det-s%C3%A5-mange-primitive-folk-her-p%C3%A5-dette-forumet/page/7/#findComment-1258331 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KariKruskakli Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Hvordan skulle innleggene ha vært da? Hvordan skulle en høynet standaren? Er ikke sex ofte ganske primitivt og er ikke det helt greit? Når det kommer til misjonering er det min soleklare overbevisning at anti-altmulig folk har sterkere trang til å misjonere sitt syn og ha løsningen enn folk som er mer liberale på ting.. Her som i RL.. Være seg sexpartnere, matvaner, katter, barbert mus(!), sigaretter, rødvin, russ, negre, countrymusikk og you name it;) Folk som liker ett eller annet synes å mene at folk kan gjøre som de vil i større grad en folk som IKKE liker et eller annet fenomen. Det er min erfaring, hvertfall. Så jeg skjønner ikke helt den der, uten å ha lest vært eneste innlegg på forumet her med lupe. Med mindre det er vulgaritet som sådann du er interessert i å luke ut, men det kan jo være vrient på et offentlig tilgjengelig seksualitetsforum;) Du kritiserte at det var for mye Holmgang her. Jeg var ikke enig med deg. Jeg kritiserer dette.Du er tydeligvis ikke enig med meg. Ok, så har vi forskjellig syn på ting. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/184601-hvorfor-er-det-s%C3%A5-mange-primitive-folk-her-p%C3%A5-dette-forumet/page/7/#findComment-1258333 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KariKruskakli Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Jeg mener helt klart at dette er en observasjon jeg kan stå inne for, ja:-) Men forbausende mange ser jo ut til å mene at det er "antifolket" som blir utsatt for komformitetspress. Jeg klarer ikke å skjønne det helt. :-) Du er helt på jordet når du sier antifolket. Du skjønner ikke hva jeg vil frem til. Jeg har ikke kritisert noen for deres seksualitet, og du vet ingeting om hva jeg liker og ikke liker. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/184601-hvorfor-er-det-s%C3%A5-mange-primitive-folk-her-p%C3%A5-dette-forumet/page/7/#findComment-1258337 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KariKruskakli Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 "Folk som liker ett eller annet synes å mene at folk kan gjøre som de vil i større grad en folk som IKKE liker et eller annet fenomen." Det er ikke bare din mening - det er slik det er :-) Det er bare å telle innlegg og innhold, så ser man det, svart på hvitt. ".............................." Er jeg nødt til å stå frem og si at jeg har forsøkt analsex mange ganger, for ikke å bli stemplet her. Jeg har vært gift i 15 år og har forsøkt det meste, men jeg har virkelig ikke behov for å fremstille meg som en sexgud i annenhvert innlegg her inne. Jeg vil tro at det er mange unge usikre som titter innom dette forumet. Her får de vite at det riktige er å gjøre slik og slik og være sånn og sånn. Jeg er glad jeg slapp oppleve dette da jeg var 15 år. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/184601-hvorfor-er-det-s%C3%A5-mange-primitive-folk-her-p%C3%A5-dette-forumet/page/7/#findComment-1258344 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KariKruskakli Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Som sakt : du har aldri bedt noen pelle seg ut, som jeg har sett. Idioter, jeg skrev et "ikke ordrett" etter det. Men du har formulert deg som om vedkommende skulle vært helt ute på jordet og rotet. Siden jeg ikke "kan si B" så får jeg heller trekke inn årene her. Litt rart at du ikke kan det. Du ymter frempå om noe som det blir umulig å forsvare seg mot, og da skjønner jeg hvorfor du trekker det inn i det hele tatt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/184601-hvorfor-er-det-s%C3%A5-mange-primitive-folk-her-p%C3%A5-dette-forumet/page/7/#findComment-1258348 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KariKruskakli Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 "Jeg er utrolig lei av at de samme folkene gang på gang skal rotte seg sammen, og hudflette andre som prøver seg her med sine synspunkter." Jammen herregud, da. Er du helt blind, eller ser du rett og slett ikke fakta? De som blir "hudflettet" her er nesten utelukkende slike som deg, som angriper andres synspunkter og interesser ved å forsøke å latterliggjøre dem. At dere da blir forsøkt latterliggjort tilbake er ikke annet enn naturlig, og rett og rimelig. Gjør litt research, og jeg kan nesten garanterer deg at du skal lete lenge før du finner eksempler på at noen har blitt "hudflettet" for å gi uttrykk for sine synspunkter på en måte hvor de ikke fordømmer og latterliggjør det de ikke liker. ".............................." "Jammen herregud, da. Er du helt blind, eller ser du rett og slett ikke fakta? De som blir "hudflettet" her er nesten utelukkende slike som deg, som angriper andres synspunkter og interesser ved å forsøke å latterliggjøre dem" Hvor har jeg forsøkt å latterliggjøre noe på sexforum? Gi meg ett eksempel. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/184601-hvorfor-er-det-s%C3%A5-mange-primitive-folk-her-p%C3%A5-dette-forumet/page/7/#findComment-1258355 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Er jeg nødt til å stå frem og si at jeg har forsøkt analsex mange ganger, for ikke å bli stemplet her. Jeg har vært gift i 15 år og har forsøkt det meste, men jeg har virkelig ikke behov for å fremstille meg som en sexgud i annenhvert innlegg her inne. Jeg vil tro at det er mange unge usikre som titter innom dette forumet. Her får de vite at det riktige er å gjøre slik og slik og være sånn og sånn. Jeg er glad jeg slapp oppleve dette da jeg var 15 år. "Er jeg nødt til å stå frem og si at jeg har forsøkt analsex mange ganger, for ikke å bli stemplet her." Føler du deg stemplet? Kan det være at det er nettopp du som stempler, og ikke du som blir stemplet? Jeg stempler deg kun som en som ikke er særlig aksepterende overfor andres interesser, legninger etc. Det er faktisk ingen her som blir stemplet som noe negativt hvis de ikke er interessert i analsex, barbering eller whatever. Det man blir stemplet som er fordomsfull, dømmende og kunnskapsløs, HVIS man viser en sykelig trang til å rakke ned på at andre liker og/eller interesserer seg for disse tingene (eller hvilke som helst andre ting). Og det er bare rett og rimelig - det er ingenting positivt ved å på noen måte heve seg over andre på grunnlag av subjektive faktorer. "har virkelig ikke behov for å fremstille meg som en sexgud i annenhvert innlegg her inne." Hvis det er det du tror folk flest her gjør, så tror jeg du tar feil. Hvorfor du tror det må du svare på selv. "Her får de vite at det riktige er å gjøre slik og slik og være sånn og sånn." Her får de som regel høre at det er greit å gjøre som de vil og føler for, sammen med andre samtykkende voksne mennesker. Helt til en sopp kommer og forsøker å latterliggjøre dem, enten det dreier seg om barbering, ikke barbering, oral- eller analsex, eller hva det måtte være. "Jeg er glad jeg slapp oppleve dette da jeg var 15 år." Du er glad du slapp å oppleve et forum som dette? "................................." 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/184601-hvorfor-er-det-s%C3%A5-mange-primitive-folk-her-p%C3%A5-dette-forumet/page/7/#findComment-1258357 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Helt enig med deg. Mange her inne er åpenbart av den oppfatning at det er helt greit å diskutere hva som helst på dol, uansett hvor ofte temaene har vært oppe til debatt tidligere. Barbering, analsex, sex med pikk og ”kuk” - som du så flott framstiller penis, er for lengst diskutert til døde. La oss begynne på nytt. Ta det fra skratsj. Gå for hardere sex. Fisting! La oss diskutere fisting. Hva med heading? Det er for øvrig hyppig diskutert tidligere, ettersom Amber sto fram som en flittig header, men dyresex er så vidt jeg vet fortsatt tabu på dol. Det er litt trist. Gleden ved å rundpule naboens kattejævel til døde uten dong, er på ingen måte oppskrytt, ei heller diskutert. Så nå er det faen meg på tide. Ellers er jeg naturligvis helt enig med deg i at folk med litt standard på innleggene sine, altså solskinnshistorier av noen menneskebarn som Dem selv, er mangelvare her på dol. Det florerer av skrivefeil og innlegg fullstendig uten substans. Men ikke fra Dem. Nei, la oss stå sammen. De av oss som er lei denne evinnelige gnålinga om A4-sex. La oss perverse stå fram engang for alle. La oss fremme ønske om å likestille våre perversiteter med de som diskuterer normal sex på et forum for seksualitet, og boikotte disse innavlskrypene med et normalt sexliv. Nå er det vår tur! LOL :-) "............................" 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/184601-hvorfor-er-det-s%C3%A5-mange-primitive-folk-her-p%C3%A5-dette-forumet/page/7/#findComment-1258358 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Veldig mange ser ut til å tro at seksualitet kun handler om antall cm pr sekund. Det er forsåvidt greit. Verre er det at disse innleggene er med på å forsterke seksualitetspresset mot unge mennesker. "Verre er det at disse innleggene er med på å forsterke seksualitetspresset mot unge mennesker." Bah! Seksualitetspresset hos yngre mennesker har nok årsaker som er betraktelig mer omfattende enn noen skarve innlegg på et seksualitetsforum. Dessuten - er det bedre å ikke snakke om ting? ".............................." 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/184601-hvorfor-er-det-s%C3%A5-mange-primitive-folk-her-p%C3%A5-dette-forumet/page/7/#findComment-1258359 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KariKruskakli Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 "Pisspreik' må være et av favorittordene dine, vel? Og 'anus' og 'barbering' og 'dra te hælvete!!' og sikkert et par til i samme sjanger." Forsøk nå å holde deg til virkeligheten, favn, selv om det kan være vanskelig. "Pisspreik" er et ord jeg bruker innimellom, det skal jeg innrømme. "Anus" kan jeg ikke huske sist jeg brukte. "Dra te hælvete", eller "Dra til helvete", som det heter, tror jeg at jeg med overbevisende sikkerhet kan si at jeg aldri noensinne har sagt her inne. Ei heller bruker jeg det muntlig. Selvfølgelig - hvis du er uenig, så må du gjerne finne eksempler på det motsatte. Siden du er så enormt dyktig til å definere hva som er viktig og hva som er tull, så burde det være en lett oppgave for deg :-) "................................" Du har et fryktelig språk, og du virker fryktelig aggressiv. Jeg håper for din del at du fremstår på en litt annen måte ovenfor jenter i det virkelige liv, ellers er jeg redd du kan få problemer den dagen du har vokst fra sexforumet, og vil ta en titt på den virkelige verden der ute. Det ser litt urovekkende ut for din del. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/184601-hvorfor-er-det-s%C3%A5-mange-primitive-folk-her-p%C3%A5-dette-forumet/page/7/#findComment-1258362 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Du er helt på jordet når du sier antifolket. Du skjønner ikke hva jeg vil frem til. Jeg har ikke kritisert noen for deres seksualitet, og du vet ingeting om hva jeg liker og ikke liker. "Jeg har ikke kritisert noen for deres seksualitet, og du vet ingeting om hva jeg liker og ikke liker." Hva er det egentlig du forsøker å kritisere, da? Du snakker om "primitive folk", noe som er ufattelig arrogant. Du kritiserer det at de som kommer med fordømmende og nedsettende kommentarer kritiseres av de som vil ha åpenhet og aksept. Hvordan skal det oppfattes, hvis det ikke er trangsynthet og et ønske om å regulere hva folk gjør og snakker om? ".............................." 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/184601-hvorfor-er-det-s%C3%A5-mange-primitive-folk-her-p%C3%A5-dette-forumet/page/7/#findComment-1258363 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KariKruskakli Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 "Er jeg nødt til å stå frem og si at jeg har forsøkt analsex mange ganger, for ikke å bli stemplet her." Føler du deg stemplet? Kan det være at det er nettopp du som stempler, og ikke du som blir stemplet? Jeg stempler deg kun som en som ikke er særlig aksepterende overfor andres interesser, legninger etc. Det er faktisk ingen her som blir stemplet som noe negativt hvis de ikke er interessert i analsex, barbering eller whatever. Det man blir stemplet som er fordomsfull, dømmende og kunnskapsløs, HVIS man viser en sykelig trang til å rakke ned på at andre liker og/eller interesserer seg for disse tingene (eller hvilke som helst andre ting). Og det er bare rett og rimelig - det er ingenting positivt ved å på noen måte heve seg over andre på grunnlag av subjektive faktorer. "har virkelig ikke behov for å fremstille meg som en sexgud i annenhvert innlegg her inne." Hvis det er det du tror folk flest her gjør, så tror jeg du tar feil. Hvorfor du tror det må du svare på selv. "Her får de vite at det riktige er å gjøre slik og slik og være sånn og sånn." Her får de som regel høre at det er greit å gjøre som de vil og føler for, sammen med andre samtykkende voksne mennesker. Helt til en sopp kommer og forsøker å latterliggjøre dem, enten det dreier seg om barbering, ikke barbering, oral- eller analsex, eller hva det måtte være. "Jeg er glad jeg slapp oppleve dette da jeg var 15 år." Du er glad du slapp å oppleve et forum som dette? "................................." "Jeg stempler deg kun som en som ikke er særlig aksepterende overfor andres interesser, legninger etc." Og hvorfor i alle dager gjør det????? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/184601-hvorfor-er-det-s%C3%A5-mange-primitive-folk-her-p%C3%A5-dette-forumet/page/7/#findComment-1258364 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Du har et fryktelig språk, og du virker fryktelig aggressiv. Jeg håper for din del at du fremstår på en litt annen måte ovenfor jenter i det virkelige liv, ellers er jeg redd du kan få problemer den dagen du har vokst fra sexforumet, og vil ta en titt på den virkelige verden der ute. Det ser litt urovekkende ut for din del. "Du har et fryktelig språk, og du virker fryktelig aggressiv." Nåja...nå siterte jeg favn, som anklaget meg for å si ting jeg aldri har sagt. Ellers er jeg vel kanskje en av de minst agressive personene som finnes. "Jeg håper for din del at du fremstår på en litt annen måte ovenfor jenter i det virkelige liv, ellers er jeg redd du kan få problemer den dagen du har vokst fra sexforumet, og vil ta en titt på den virkelige verden der ute." Heh-heh. Hvor gammel er du? Du skal være forsiktig med å antyde ting om folk i RL her inne - det kommer sjeldent særlig riktig eller intelligent ut. ".............................." 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/184601-hvorfor-er-det-s%C3%A5-mange-primitive-folk-her-p%C3%A5-dette-forumet/page/7/#findComment-1258367 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 "Jeg stempler deg kun som en som ikke er særlig aksepterende overfor andres interesser, legninger etc." Og hvorfor i alle dager gjør det????? Akkurat nå? Fordi du forsvarer disses rett til å latterliggjøre andre på grunnlag av deres interesser/legninger. Du anklager oss som helst ser at folk skal la være å latterliggjøre andres meninger og lyster for å være de "slemme" her. "................................" 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/184601-hvorfor-er-det-s%C3%A5-mange-primitive-folk-her-p%C3%A5-dette-forumet/page/7/#findComment-1258368 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KariKruskakli Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 "Jeg har ikke kritisert noen for deres seksualitet, og du vet ingeting om hva jeg liker og ikke liker." Hva er det egentlig du forsøker å kritisere, da? Du snakker om "primitive folk", noe som er ufattelig arrogant. Du kritiserer det at de som kommer med fordømmende og nedsettende kommentarer kritiseres av de som vil ha åpenhet og aksept. Hvordan skal det oppfattes, hvis det ikke er trangsynthet og et ønske om å regulere hva folk gjør og snakker om? ".............................." "Du snakker om "primitive folk", noe som er ufattelig arrogant" Ja, og jeg sikter til hvordan mange blir behandlet her, og jeg sikter til språkbruken.Jeg har ikke sagt et kleiva ord om sexen. For å være helt ærlig tenkte jeg aller mest på deg. Jeg visste i det øyeblikket jeg skrev innlegget hvem som garantert ville svare meg, at du kom til å domminere tråden min, og at det ville ramle eder og galle ut av deg. Og det har det jammen gjort også. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/184601-hvorfor-er-det-s%C3%A5-mange-primitive-folk-her-p%C3%A5-dette-forumet/page/7/#findComment-1258369 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KariKruskakli Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 "Du har et fryktelig språk, og du virker fryktelig aggressiv." Nåja...nå siterte jeg favn, som anklaget meg for å si ting jeg aldri har sagt. Ellers er jeg vel kanskje en av de minst agressive personene som finnes. "Jeg håper for din del at du fremstår på en litt annen måte ovenfor jenter i det virkelige liv, ellers er jeg redd du kan få problemer den dagen du har vokst fra sexforumet, og vil ta en titt på den virkelige verden der ute." Heh-heh. Hvor gammel er du? Du skal være forsiktig med å antyde ting om folk i RL her inne - det kommer sjeldent særlig riktig eller intelligent ut. ".............................." Jeg vet det. Men du av alle bør tåle det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/184601-hvorfor-er-det-s%C3%A5-mange-primitive-folk-her-p%C3%A5-dette-forumet/page/7/#findComment-1258371 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 "Du snakker om "primitive folk", noe som er ufattelig arrogant" Ja, og jeg sikter til hvordan mange blir behandlet her, og jeg sikter til språkbruken.Jeg har ikke sagt et kleiva ord om sexen. For å være helt ærlig tenkte jeg aller mest på deg. Jeg visste i det øyeblikket jeg skrev innlegget hvem som garantert ville svare meg, at du kom til å domminere tråden min, og at det ville ramle eder og galle ut av deg. Og det har det jammen gjort også. "Ja, og jeg sikter til hvordan mange blir behandlet her, og jeg sikter til språkbruken.Jeg har ikke sagt et kleiva ord om sexen." Språkbruken? Du takler ikke bruk av "fitte", "kukk" etc. på et seksualitetsforum? Da foreslår jeg at du finner frem litt eldre litteratur og koser deg med det. "For å være helt ærlig tenkte jeg aller mest på deg." Personfokusert - hvorfor overrasker det meg ikke? "og at det ville ramle eder og galle ut av deg." Tja...jeg synes ikke den gallen jeg har gitt deg er noe annet enn svar på tullet du presterer å lire av deg. Som du spør, så får du svar. Og å starte en tråd av den typen her, med det innlegget, er så fjollete at det fortjener all "galle" det kan få. "................................" 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/184601-hvorfor-er-det-s%C3%A5-mange-primitive-folk-her-p%C3%A5-dette-forumet/page/7/#findComment-1258372 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Jeg vet det. Men du av alle bør tåle det. Javisst tåler jeg det. Jeg ler av det, og så tørker jeg meg bak med hva du tror om meg :-) "................................" 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/184601-hvorfor-er-det-s%C3%A5-mange-primitive-folk-her-p%C3%A5-dette-forumet/page/7/#findComment-1258373 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.