Gjest KariKruskakli Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Javisst tåler jeg det. Jeg ler av det, og så tørker jeg meg bak med hva du tror om meg :-) "................................" Tørk deg bak med hva du vil du. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/184601-hvorfor-er-det-s%C3%A5-mange-primitive-folk-her-p%C3%A5-dette-forumet/page/8/#findComment-1258377 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Tørk deg bak med hva du vil du. Tja...snart skriver du vel et innlegg hvor du klager på at folk tørker seg bak med ting du ikke liker å tørke deg bak med. Og anklager oss som tørker oss bak med én ting for å være fæle i språket og rotte oss sammen og angripe de som føler trang til å fordømme oss p.g.a hva vi tørker oss bak med o.s.v. :-) ".............................." 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/184601-hvorfor-er-det-s%C3%A5-mange-primitive-folk-her-p%C3%A5-dette-forumet/page/8/#findComment-1258383 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eizoze Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 "Verre er det at disse innleggene er med på å forsterke seksualitetspresset mot unge mennesker." Bah! Seksualitetspresset hos yngre mennesker har nok årsaker som er betraktelig mer omfattende enn noen skarve innlegg på et seksualitetsforum. Dessuten - er det bedre å ikke snakke om ting? ".............................." Innlegg på sånne fora treffer kanskje færre, men kan ha vesentlig større påvirkningskraft på den enkelte enn f.eks. dagspresse eller tv. At det er andre som er verre, er uansett alltid en dårlig unnskyldning. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/184601-hvorfor-er-det-s%C3%A5-mange-primitive-folk-her-p%C3%A5-dette-forumet/page/8/#findComment-1258388 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KariKruskakli Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Tja...snart skriver du vel et innlegg hvor du klager på at folk tørker seg bak med ting du ikke liker å tørke deg bak med. Og anklager oss som tørker oss bak med én ting for å være fæle i språket og rotte oss sammen og angripe de som føler trang til å fordømme oss p.g.a hva vi tørker oss bak med o.s.v. :-) ".............................." Gud bedre meg! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/184601-hvorfor-er-det-s%C3%A5-mange-primitive-folk-her-p%C3%A5-dette-forumet/page/8/#findComment-1258430 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Innlegg på sånne fora treffer kanskje færre, men kan ha vesentlig større påvirkningskraft på den enkelte enn f.eks. dagspresse eller tv. At det er andre som er verre, er uansett alltid en dårlig unnskyldning. Hvike innlegg er det du sikter til? De som sier at man ikke skal fordømme, at man skal være åpne etc? Ja huff - tenk om vi blir kvitt den krampaktige søndagsskolemoralen. "................................." 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/184601-hvorfor-er-det-s%C3%A5-mange-primitive-folk-her-p%C3%A5-dette-forumet/page/8/#findComment-1258437 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Gud bedre meg! "Gud bedre meg!" Ja, la oss inderlig håpe det. "................................" 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/184601-hvorfor-er-det-s%C3%A5-mange-primitive-folk-her-p%C3%A5-dette-forumet/page/8/#findComment-1258441 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KariKruskakli Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 "Gud bedre meg!" Ja, la oss inderlig håpe det. "................................" "Pell deg ut, din lille snørrunge. Jeg ler av deg, og fiser i din retning" Slike svar er det jeg blandt annet sikter til. Jeg grøsser på på ryggen av slik primitivitet. Du virker fattig på ord. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/184601-hvorfor-er-det-s%C3%A5-mange-primitive-folk-her-p%C3%A5-dette-forumet/page/8/#findComment-1258453 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ade|ina Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 "Jeg tror de fleste har fått med seg hvem som liker barberte mus, og hvem som ikke minst har barberte mus. Det er de samme hver gang." Det er vel et enkelt svar på akkurat det. Det er jo kun de som leser alle disse trådene om emnet som har full oversikt over hvilke som gjør hva. Da må jo du være en meget flittig leser av "primitive" innlegg. Jeg har vært her i mange flere år enn deg, så jeg vet hva som venter meg om jeg åpner et innlegg om diverse tema. Det er igrunn veldig enkelt. Man lar være å lese. Du MÅ ikke være så nysgjerrig at du er nødt for å få med deg alt vet du En annen ting er jo også at det kommer nye folk innom dol, og de må jo også få lov til å spørre om ting, selv om det har vært oppe utallige ganger før. Det er ikke sikkert de finner søk-knappen med det første heller, og om de gjør det, så kan det jo hende de vil ha svar fra folk her og NÅ, og samtidig ha muligheten til å prate og spørre andre som er innpå. Du må jo tross alt tenke på at det er ikke alle som har sittet på DOL i årevis og slervet, og dermed har fått med seg det meste av DET som intresserer dem - eller var det deg :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/184601-hvorfor-er-det-s%C3%A5-mange-primitive-folk-her-p%C3%A5-dette-forumet/page/8/#findComment-1258455 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KariKruskakli Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 "Jeg tror de fleste har fått med seg hvem som liker barberte mus, og hvem som ikke minst har barberte mus. Det er de samme hver gang." Det er vel et enkelt svar på akkurat det. Det er jo kun de som leser alle disse trådene om emnet som har full oversikt over hvilke som gjør hva. Da må jo du være en meget flittig leser av "primitive" innlegg. Jeg har vært her i mange flere år enn deg, så jeg vet hva som venter meg om jeg åpner et innlegg om diverse tema. Det er igrunn veldig enkelt. Man lar være å lese. Du MÅ ikke være så nysgjerrig at du er nødt for å få med deg alt vet du En annen ting er jo også at det kommer nye folk innom dol, og de må jo også få lov til å spørre om ting, selv om det har vært oppe utallige ganger før. Det er ikke sikkert de finner søk-knappen med det første heller, og om de gjør det, så kan det jo hende de vil ha svar fra folk her og NÅ, og samtidig ha muligheten til å prate og spørre andre som er innpå. Du må jo tross alt tenke på at det er ikke alle som har sittet på DOL i årevis og slervet, og dermed har fått med seg det meste av DET som intresserer dem - eller var det deg :-) "En annen ting er jo også at det kommer nye folk innom dol, og de må jo også få lov til å spørre om ting, selv om det har vært oppe utallige ganger før" Det er absolutt ikke de jeg sikter til. Det er behandlingen av disse. Et eksempel: Noen har den mening at man ikke skal stappe ting i baken. Man kan være så uenig man bare vil. Det er ikke saken. vedkommende er i sin fulle rett til å mene at det ikke er bra. Det er ikke å håne andre, slik jeg ser det. Men svaret vedkommende får er helt hårreisende. Jeg reagerer på at de faste traverene her inne, skal prøve sette en standard på hva som er greit å mene og ikke mene. En her har f.eks gjentatte ganger inndirekte hånet jenter som ikke barberer seg. Men blir han slått ned på av de samme "dolkompisene"? Nei, og hvorfor ikke? Hvis man først reagerer på fordomsfullehet, så hvorfor gjelder det bare noen og ikke andre? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/184601-hvorfor-er-det-s%C3%A5-mange-primitive-folk-her-p%C3%A5-dette-forumet/page/8/#findComment-1258478 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 "Pell deg ut, din lille snørrunge. Jeg ler av deg, og fiser i din retning" Slike svar er det jeg blandt annet sikter til. Jeg grøsser på på ryggen av slik primitivitet. Du virker fattig på ord. Heh-heh...jaja, jeg gidder ikke å sitte her og gjenta meg i det uendelige til folk som ikke gidder å forstå annet enn seg selv. Dette blir siste gang. 1: Det var et svar på samme nivå som idiotinnlegget jeg svarte på. 2: Tror du noen som legger alvor i et utsagn bruker ord som "fiser i din retning"? Jeg vet ikke helt hva du mener med primitiv, men man kan godt bruke betydningen "ute av stand til å skjønne ting for det det er".... ".............................." 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/184601-hvorfor-er-det-s%C3%A5-mange-primitive-folk-her-p%C3%A5-dette-forumet/page/8/#findComment-1258484 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eizoze Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Hvike innlegg er det du sikter til? De som sier at man ikke skal fordømme, at man skal være åpne etc? Ja huff - tenk om vi blir kvitt den krampaktige søndagsskolemoralen. "................................." Nei, det var ikke det jeg siktet til. (Hadde det ikke vært du som skrev, hadde jeg trodd du forsøkte å latterliggjøre mine meninger. Men jeg vet jo hvor sterkt du misliker mennesker som gjør det..) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/184601-hvorfor-er-det-s%C3%A5-mange-primitive-folk-her-p%C3%A5-dette-forumet/page/8/#findComment-1258485 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 "En annen ting er jo også at det kommer nye folk innom dol, og de må jo også få lov til å spørre om ting, selv om det har vært oppe utallige ganger før" Det er absolutt ikke de jeg sikter til. Det er behandlingen av disse. Et eksempel: Noen har den mening at man ikke skal stappe ting i baken. Man kan være så uenig man bare vil. Det er ikke saken. vedkommende er i sin fulle rett til å mene at det ikke er bra. Det er ikke å håne andre, slik jeg ser det. Men svaret vedkommende får er helt hårreisende. Jeg reagerer på at de faste traverene her inne, skal prøve sette en standard på hva som er greit å mene og ikke mene. En her har f.eks gjentatte ganger inndirekte hånet jenter som ikke barberer seg. Men blir han slått ned på av de samme "dolkompisene"? Nei, og hvorfor ikke? Hvis man først reagerer på fordomsfullehet, så hvorfor gjelder det bare noen og ikke andre? "Men svaret vedkommende får er helt hårreisende." Tullprat og pisspreik. Ingen får "fæle" svar hvis de uttrykker sin mening på saklig måte, og som nettopp en mening. Det er imidlertid ikke det de fleste gjør; de fleste latterliggjør det de ikke er enige i, og det både fortjener og får svar på tiltale. Hvis du rett og slett ikke forstår dette så skjønner jeg ikke at du kan forstå noe som helst. Du kan ihvertfall ikke ha bruk noe tid på å sjekke grunnlaget for påstandene dine. "Jeg reagerer på at de faste traverene her inne, skal prøve sette en standard på hva som er greit å mene og ikke mene." "Vi" forsøker å sette en standard på at det er greit å mene det man vil mene, så lenge man ikke forsøker å sette seg over andre med meningene sine (som de fleste som går ut og angriper de fæle, "primitive" rumpepulerne etc. gjør). "En her har f.eks gjentatte ganger inndirekte hånet jenter som ikke barberer seg." Det tror jeg ikke noe på, hvis det er den vedkommende jeg tror du tenker på. Vedkommende er også en stor bruker av ironi og humor her, noe som kanskje blir litt vanskelig å skjønne...?` "................................." 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/184601-hvorfor-er-det-s%C3%A5-mange-primitive-folk-her-p%C3%A5-dette-forumet/page/8/#findComment-1258490 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Nei, det var ikke det jeg siktet til. (Hadde det ikke vært du som skrev, hadde jeg trodd du forsøkte å latterliggjøre mine meninger. Men jeg vet jo hvor sterkt du misliker mennesker som gjør det..) Nå må du gi deg. Det er da ingenting jeg sier her som har noe som helst med latterliggjøring å gjøre? Jeg er uenig, ja - kanskje sterkt uenig. Men det tåler du vel - i et diskusjonsforum? ".................................." 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/184601-hvorfor-er-det-s%C3%A5-mange-primitive-folk-her-p%C3%A5-dette-forumet/page/8/#findComment-1258491 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hawkwind Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Så det finnes en del brukere her på forumet som skriver innlegg du ikke liker, og som formulerer seg på måter som ikke møter din standard. So? Det er ikke nødvendigvis slik at alle oppfatter det på samme måte som deg da vet du - mennesker -er- faktisk forskjellige... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/184601-hvorfor-er-det-s%C3%A5-mange-primitive-folk-her-p%C3%A5-dette-forumet/page/8/#findComment-1258492 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eizoze Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Nå må du gi deg. Det er da ingenting jeg sier her som har noe som helst med latterliggjøring å gjøre? Jeg er uenig, ja - kanskje sterkt uenig. Men det tåler du vel - i et diskusjonsforum? ".................................." "Ja huff - tenk om vi blir kvitt den krampaktige søndagsskolemoralen." Hvis det ikke er et forsøk på latterliggjøring, da vet ikke jeg. Og når det gjelder å "ikke tåle", så forstår jeg det nettopp slik at du ikke tåler latterliggjøring av andres meninger eller person. Men det gjelder kanskje bare når det er andre sine innlegg? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/184601-hvorfor-er-det-s%C3%A5-mange-primitive-folk-her-p%C3%A5-dette-forumet/page/8/#findComment-1258496 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KariKruskakli Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 "Men svaret vedkommende får er helt hårreisende." Tullprat og pisspreik. Ingen får "fæle" svar hvis de uttrykker sin mening på saklig måte, og som nettopp en mening. Det er imidlertid ikke det de fleste gjør; de fleste latterliggjør det de ikke er enige i, og det både fortjener og får svar på tiltale. Hvis du rett og slett ikke forstår dette så skjønner jeg ikke at du kan forstå noe som helst. Du kan ihvertfall ikke ha bruk noe tid på å sjekke grunnlaget for påstandene dine. "Jeg reagerer på at de faste traverene her inne, skal prøve sette en standard på hva som er greit å mene og ikke mene." "Vi" forsøker å sette en standard på at det er greit å mene det man vil mene, så lenge man ikke forsøker å sette seg over andre med meningene sine (som de fleste som går ut og angriper de fæle, "primitive" rumpepulerne etc. gjør). "En her har f.eks gjentatte ganger inndirekte hånet jenter som ikke barberer seg." Det tror jeg ikke noe på, hvis det er den vedkommende jeg tror du tenker på. Vedkommende er også en stor bruker av ironi og humor her, noe som kanskje blir litt vanskelig å skjønne...?` "................................." "som de fleste som går ut og angriper de fæle, "primitive" rumpepulerne etc. gjør)" Nå er det vel jeg som har brukt ordet primitiv, og da er du helt på jordet hvis du tror det er analsex (eller rumpepulere på Prozakspråk) jeg sikter til. "Det tror jeg ikke noe på, hvis det er den vedkommende jeg tror du tenker på. Vedkommende er også en stor bruker av ironi og humor her, noe som kanskje blir litt vanskelig å skjønne...?`" Jeg har stor sans for den humoren hans, og ja jeg kan se forskjell på ironi og ikke. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/184601-hvorfor-er-det-s%C3%A5-mange-primitive-folk-her-p%C3%A5-dette-forumet/page/8/#findComment-1258511 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tusseline Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 "Ja huff - tenk om vi blir kvitt den krampaktige søndagsskolemoralen." Hvis det ikke er et forsøk på latterliggjøring, da vet ikke jeg. Og når det gjelder å "ikke tåle", så forstår jeg det nettopp slik at du ikke tåler latterliggjøring av andres meninger eller person. Men det gjelder kanskje bare når det er andre sine innlegg? Jeg synes ikke "den krampaktige søndagsskolemoralen" er latterliggjøring. I så tilfelle: av hvem da?? Det sier ikke noe om enkeltpersoner, gjør det vel? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/184601-hvorfor-er-det-s%C3%A5-mange-primitive-folk-her-p%C3%A5-dette-forumet/page/8/#findComment-1258522 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KariKruskakli Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Heh-heh...jaja, jeg gidder ikke å sitte her og gjenta meg i det uendelige til folk som ikke gidder å forstå annet enn seg selv. Dette blir siste gang. 1: Det var et svar på samme nivå som idiotinnlegget jeg svarte på. 2: Tror du noen som legger alvor i et utsagn bruker ord som "fiser i din retning"? Jeg vet ikke helt hva du mener med primitiv, men man kan godt bruke betydningen "ute av stand til å skjønne ting for det det er".... ".............................." Da kan jeg forsøke å forklare deg hva jeg mener med primitiv. Et stygt ordbruk er primitivt. Du diskuterer ikke på saklig måte. Du slakter folk. Du bruker ord som fjolle, lavmål, pisspreik, tullprat, idiot irriterende ofte. Alle gjør det fra tid til annen, men du gjør det mer enn andre. Du fremstår som en aggresetiv type, men også som en ordfattig type. Jeg har sett at du har fått pepper for dette tidligere Prozak av forskjellige annonyme nick. Jeg har vært enig da, men jeg har ikke sagt noe. Nå står jeg frem og sier det som er og jeg hjemmer meg ikke under falskt nivk heller, så får du bare spy eder og galle utover meg. Jeg er voksen og har en sterk syke, så jeg tåler det. Men prøv for guds skyld for din egen del og gjør noe med det. Jeg kan ikke tenke meg at mange synes dette er noe tiltrekkende karaktertrekk. Det er ikke meningene dine det er noe galt med. Jeg har vært enig med deg i mange andre innlegg, men den slaktinga du driver er ikke bra. Det er selvfølgelig bare morsomt å være uenig også.Det er ikke naturlig at man er enig bestandig. Men det virker som du tar diskusjoner mye mer seriøst enn andre og flyr omtrent i taket, og skjellsordene begynner hagle. Skjønner du nå hva primtivt er for noe? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/184601-hvorfor-er-det-s%C3%A5-mange-primitive-folk-her-p%C3%A5-dette-forumet/page/8/#findComment-1258533 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KariKruskakli Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Da kan jeg forsøke å forklare deg hva jeg mener med primitiv. Et stygt ordbruk er primitivt. Du diskuterer ikke på saklig måte. Du slakter folk. Du bruker ord som fjolle, lavmål, pisspreik, tullprat, idiot irriterende ofte. Alle gjør det fra tid til annen, men du gjør det mer enn andre. Du fremstår som en aggresetiv type, men også som en ordfattig type. Jeg har sett at du har fått pepper for dette tidligere Prozak av forskjellige annonyme nick. Jeg har vært enig da, men jeg har ikke sagt noe. Nå står jeg frem og sier det som er og jeg hjemmer meg ikke under falskt nivk heller, så får du bare spy eder og galle utover meg. Jeg er voksen og har en sterk syke, så jeg tåler det. Men prøv for guds skyld for din egen del og gjør noe med det. Jeg kan ikke tenke meg at mange synes dette er noe tiltrekkende karaktertrekk. Det er ikke meningene dine det er noe galt med. Jeg har vært enig med deg i mange andre innlegg, men den slaktinga du driver er ikke bra. Det er selvfølgelig bare morsomt å være uenig også.Det er ikke naturlig at man er enig bestandig. Men det virker som du tar diskusjoner mye mer seriøst enn andre og flyr omtrent i taket, og skjellsordene begynner hagle. Skjønner du nå hva primtivt er for noe? Ikke syke. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/184601-hvorfor-er-det-s%C3%A5-mange-primitive-folk-her-p%C3%A5-dette-forumet/page/8/#findComment-1258561 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 "som de fleste som går ut og angriper de fæle, "primitive" rumpepulerne etc. gjør)" Nå er det vel jeg som har brukt ordet primitiv, og da er du helt på jordet hvis du tror det er analsex (eller rumpepulere på Prozakspråk) jeg sikter til. "Det tror jeg ikke noe på, hvis det er den vedkommende jeg tror du tenker på. Vedkommende er også en stor bruker av ironi og humor her, noe som kanskje blir litt vanskelig å skjønne...?`" Jeg har stor sans for den humoren hans, og ja jeg kan se forskjell på ironi og ikke. "og ja jeg kan se forskjell på ironi og ikke" Er ikke så sikker på det, gitt. ".................................." 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/184601-hvorfor-er-det-s%C3%A5-mange-primitive-folk-her-p%C3%A5-dette-forumet/page/8/#findComment-1258594 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.