Gå til innhold

Hvorfor er det så mange primitive folk her på dette forumet?

Anbefalte innlegg

Jeg synes ikke "den krampaktige søndagsskolemoralen" er latterliggjøring. I så tilfelle: av hvem da?? Det sier ikke noe om enkeltpersoner, gjør det vel?

Med mindre noen faktisk heter Den Krampeaktige Søndagsskolemoralen, så er det ikke det :-)

"................................."

Fortsetter under...

• Svar 201
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

46

• amber sun

14

• tusseline

11

• Mary Poppins

10

Gjest KariKruskakli

Med mindre noen faktisk heter Den Krampeaktige Søndagsskolemoralen, så er det ikke det :-)

Så i dine øyne er ikke dette like mye latterliggjøring av andre, fordi du ikke bruker navn?

Du gjør meg forvirret.

Gjest KariKruskakli

"Så du har rett til å skjelle ut andre fordi du ikke er enig i meningene deres, men de har ikke lov til å si hva de mener?"

Folk har stort sett rett til å gjøre hva de vil, og man må akseptere at det gjelder andre enn en selv.

Når det er sagt, så skjeller jeg ALDRI ut folk for MENINGENE deres. Jeg gjør det hvis de forsøker å latterliggjøre andre og/eller deres meninger.

"..............................."

"Når det er sagt, så skjeller jeg ALDRI ut folk for MENINGENE deres. Jeg gjør det hvis de forsøker å latterliggjøre andre og/eller deres meninger"

Jo, du kalte det krampaktig søndagsskolemoral.

Det er latterliggjøring.

Da kan jeg forsøke å forklare deg hva jeg mener med primitiv.

Et stygt ordbruk er primitivt. Du diskuterer ikke på saklig måte. Du slakter folk.

Du bruker ord som fjolle, lavmål, pisspreik, tullprat, idiot irriterende ofte.

Alle gjør det fra tid til annen, men du gjør det mer enn andre.

Du fremstår som en aggresetiv type, men også som en ordfattig type.

Jeg har sett at du har fått pepper for dette tidligere Prozak av forskjellige annonyme nick. Jeg har vært enig da, men jeg har ikke sagt noe.

Nå står jeg frem og sier det som er og jeg hjemmer meg ikke under falskt nivk heller, så får du bare spy eder og galle utover meg. Jeg er voksen og har en sterk syke, så jeg tåler det.

Men prøv for guds skyld for din egen del og gjør noe med det. Jeg kan ikke tenke meg at mange synes dette er noe tiltrekkende karaktertrekk.

Det er ikke meningene dine det er noe galt med. Jeg har vært enig med deg i mange andre innlegg, men den slaktinga du driver er ikke bra.

Det er selvfølgelig bare morsomt å være uenig også.Det er ikke naturlig at man er enig bestandig.

Men det virker som du tar diskusjoner mye mer seriøst enn andre og flyr omtrent i taket, og skjellsordene begynner hagle.

Skjønner du nå hva primtivt er for noe?

"Et stygt ordbruk er primitivt."

Sludder. Det er ikke ordene, men meningen - eller mangel på sådan, som avgjør det.

"Du diskuterer ikke på saklig måte. Du slakter folk."

Kanskje. Men jeg går inn for ikke å gjøre det med andre enn de som har, helt uprovosert, fremvist en dømmende holdning og mangel på respekt for andres meninger, legninger etc. etc.

"Du bruker ord som fjolle, lavmål, pisspreik, tullprat, idiot irriterende ofte."

"Fjolle" bruker jeg aldri, tror jeg. :-)

"Alle gjør det fra tid til annen, men du gjør det mer enn andre."

Mulig det. Det er også mulig at jeg gidder å svare på provokative og usympatiske innlegg i større grad enn folk flest.

"Du fremstår som en aggresetiv type, men også som en ordfattig type."

Heh-heh. Jepp. Øøøhh....sa jeg jepp...? Uhm....ok.

"Jeg har sett at du har fått pepper for dette tidligere Prozak av forskjellige annonyme nick."

Heh-heh (igjen). Det er et eller to nick som har gått igjen, ja. Og de har vært så totalt usaklige at min usaklighet har bleknet helt i forhold. Og det har ikke bare vært jeg som har svar disse feigingene som ikke tør stå frem med sitt ordentlige nick. Dessuten - jeg sier stort sett alltid hva jeg mener. Hadde jeg vært redd for "pepper", spesiellt fra folk som ikke har noe konstruktivt eller sammenhengene å komme med i noe tilfelle, så hadde jeg neppe gjort det.

"Jeg har vært enig da, men jeg har ikke sagt noe."

At du har vært enig overrasker meg ikke det sport. Heller ikke at du ikke har sagt noe. Du har ofte kommet med fordømmende innlegg, i flere sammenhenger, og jeg har alltid sagt i fra. Og du har ofte blitt meget fornærmet, hvis jeg ikke tar feil.

"Nå står jeg frem og sier det som er og jeg hjemmer meg ikke under falskt nivk heller,"

Til en forandring :-)

"så får du bare spy eder og galle utover meg."

Tja...jeg tror det meste har blitt sagt om dette arrogante innlegget ditt hvor du klassifiserer folk som "under" deg og som "primitive" - og ikke bare av meg.

"Jeg er voksen og har en sterk syke, så jeg tåler det."

Psyke, heter det (heh-heh :-)

Men "voksen" blir man ikke av å forsøke å overbevise om at debattmotstaderen er det motsatte.

"Det er ikke meningene dine det er noe galt med."

Det må jo være det? Jeg mener...jeg er "primitiv" og bruker ord som "fitte" og "knulle". Og jeg mener at du snakker tull når du, i tillegg til å lage et skille mellom deg selv "primitive folk", inntar en konstruert offerrolle fordi jeg og noen andre reagerer på at du kommer med fordømmende og nedlatende snakk om folk du ikke engang har en uenighet med.

"Men det virker som du tar diskusjoner mye mer seriøst enn andre og flyr omtrent i taket, og skjellsordene begynner hagle."

Ærlig talt - du må samle sammen noe annet enn ett eksempel på et spøkefullt sitat før jeg kan godta at "skjellsordene hagler".

Så i dine øyne er ikke dette like mye latterliggjøring av andre, fordi du ikke bruker navn?

Du gjør meg forvirret.

Herregud og Allah. Jeg sa da vel ikke at vedkommende var dum eller noe lignende. Jeg "latterliggjorde" det jeg kalte "Den Krampe...o.s.v" - det er da ikke det samme som å latterliggjøre en person.

Du kan da godt si at noe jeg har sansen for er helt rævva - hvordan skal jeg kunne ta det som et angrep på meg som person? Ærlig talt - hvis det ikke er mer sak enn dette, så slutt å let etter konstruerte ting å henge deg opp i.

Siste forsøk på forklaring:

Hvis jeg sier at "Fy f**n, Britney Spears er skikkelig rævva - jeg skjønner ikke at noen kan like henne". - så er ikke det latterliggjøring av noen som faktisk liker henne. Skjønner?

Hvis jeg derimot sier at "Fy f**n, du skal være rimelig blåst i huet, primitiv (!) og harry for å like Britney Spears" - SÅ latteriggjør jeg de som faktisk liker henne (selv om akkurat det tilfellet neppe ville truffet så mange veldig hardt).

"..............................."

"Når det er sagt, så skjeller jeg ALDRI ut folk for MENINGENE deres. Jeg gjør det hvis de forsøker å latterliggjøre andre og/eller deres meninger"

Jo, du kalte det krampaktig søndagsskolemoral.

Det er latterliggjøring.

"Jo, du kalte det krampaktig søndagsskolemoral.

Det er latterliggjøring."

For det første, så kom vel ikke vedkommende med noen forkynnelse av søndagsskolemoral. For det andre - nei, det er ikke en latterliggjøring av vedkommende person. Det var en personlig betegnelse på et sett med moraler jeg er uenig i.

Men ok - HELT nøytralt var det selvfølgelig ikke. Hvis noen kommer inn på et seksualforum og mener at dette er galt, at vi sitter og snakker om sex uten å sensurere fører til ungdomstragedier etc. - så er det å legge opp til en diskusjon.

"................................"

Annonse

ShitDiddelyDo

"En annen ting er jo også at det kommer nye folk innom dol, og de må jo også få lov til å spørre om ting, selv om det har vært oppe utallige ganger før"

Det er absolutt ikke de jeg sikter til.

Det er behandlingen av disse.

Et eksempel: Noen har den mening at man ikke skal stappe ting i baken.

Man kan være så uenig man bare vil. Det er ikke saken. vedkommende er i sin fulle rett til å mene at det ikke er bra. Det er ikke å håne andre, slik jeg ser det.

Men svaret vedkommende får er helt hårreisende.

Jeg reagerer på at de faste traverene her inne, skal prøve sette en standard på hva som er greit å mene og ikke mene.

En her har f.eks gjentatte ganger inndirekte hånet jenter som ikke barberer seg.

Men blir han slått ned på av de samme "dolkompisene"?

Nei, og hvorfor ikke?

Hvis man først reagerer på fordomsfullehet, så hvorfor gjelder det bare noen og ikke andre?

Du kan umulig eie kontroll på ditt eget fordøyelsessystem.

Her maser du om at folk blir kritisert fordi de ikke liker å stappe ting opp i baken.

Har du noensinne sett eksempler her på at folk har blitt kritisert fordi de ikke liker å stappe noe opp i tarmsystemet?

Vis meg ETT eksempel på det!

Nettopp. Det klarte du ikke.

Du har derimot sett eksempler på mr. Mislykket/Vinc, kall han hva du vil. Som løper rundt her og skriker om sine analfobier og skjeller ut oss som liker en dildo i et hårløst fordøyelsessystem.

Som sagt: Finn ett eksempel på det motsatte!

IngenLurerDenneGutten

Tja, nå er jeg delvis enig i det du skriver, men det er vel en viss fare for at man blir uglesett hvis man er enig med deg. Men jeg tar den sjangsen.

Jeg er stort sett enig med damer jeg også, men det er fordi jeg er dressert sånn.

Gjest KariKruskakli

"Et stygt ordbruk er primitivt."

Sludder. Det er ikke ordene, men meningen - eller mangel på sådan, som avgjør det.

"Du diskuterer ikke på saklig måte. Du slakter folk."

Kanskje. Men jeg går inn for ikke å gjøre det med andre enn de som har, helt uprovosert, fremvist en dømmende holdning og mangel på respekt for andres meninger, legninger etc. etc.

"Du bruker ord som fjolle, lavmål, pisspreik, tullprat, idiot irriterende ofte."

"Fjolle" bruker jeg aldri, tror jeg. :-)

"Alle gjør det fra tid til annen, men du gjør det mer enn andre."

Mulig det. Det er også mulig at jeg gidder å svare på provokative og usympatiske innlegg i større grad enn folk flest.

"Du fremstår som en aggresetiv type, men også som en ordfattig type."

Heh-heh. Jepp. Øøøhh....sa jeg jepp...? Uhm....ok.

"Jeg har sett at du har fått pepper for dette tidligere Prozak av forskjellige annonyme nick."

Heh-heh (igjen). Det er et eller to nick som har gått igjen, ja. Og de har vært så totalt usaklige at min usaklighet har bleknet helt i forhold. Og det har ikke bare vært jeg som har svar disse feigingene som ikke tør stå frem med sitt ordentlige nick. Dessuten - jeg sier stort sett alltid hva jeg mener. Hadde jeg vært redd for "pepper", spesiellt fra folk som ikke har noe konstruktivt eller sammenhengene å komme med i noe tilfelle, så hadde jeg neppe gjort det.

"Jeg har vært enig da, men jeg har ikke sagt noe."

At du har vært enig overrasker meg ikke det sport. Heller ikke at du ikke har sagt noe. Du har ofte kommet med fordømmende innlegg, i flere sammenhenger, og jeg har alltid sagt i fra. Og du har ofte blitt meget fornærmet, hvis jeg ikke tar feil.

"Nå står jeg frem og sier det som er og jeg hjemmer meg ikke under falskt nivk heller,"

Til en forandring :-)

"så får du bare spy eder og galle utover meg."

Tja...jeg tror det meste har blitt sagt om dette arrogante innlegget ditt hvor du klassifiserer folk som "under" deg og som "primitive" - og ikke bare av meg.

"Jeg er voksen og har en sterk syke, så jeg tåler det."

Psyke, heter det (heh-heh :-)

Men "voksen" blir man ikke av å forsøke å overbevise om at debattmotstaderen er det motsatte.

"Det er ikke meningene dine det er noe galt med."

Det må jo være det? Jeg mener...jeg er "primitiv" og bruker ord som "fitte" og "knulle". Og jeg mener at du snakker tull når du, i tillegg til å lage et skille mellom deg selv "primitive folk", inntar en konstruert offerrolle fordi jeg og noen andre reagerer på at du kommer med fordømmende og nedlatende snakk om folk du ikke engang har en uenighet med.

"Men det virker som du tar diskusjoner mye mer seriøst enn andre og flyr omtrent i taket, og skjellsordene begynner hagle."

Ærlig talt - du må samle sammen noe annet enn ett eksempel på et spøkefullt sitat før jeg kan godta at "skjellsordene hagler".

Jeg gidder ikke kommentere annet enn dette. Jeg sa at jeg ikke gjemmer meg bak annet nick, og du sier til en forandring.

Jeg har faktisk ikke skrevet et eneste innlegg til deg under annet nick, så får du tro hva du vil.

Gjest KariKruskakli

Tja, nå er jeg delvis enig i det du skriver, men det er vel en viss fare for at man blir uglesett hvis man er enig med deg. Men jeg tar den sjangsen.

Det er ikke noe farlig å bli litt uglesett ;o)

Vi overlever det sant?

Gjest midia

Å ti nå med maset ditt.

Jeg skriver akkurat der det passer meg og akkurat hva jeg vil, inklusive i forum for seksualitet. Så får Webmaster ta affære om nødvendig - hvilket jeg ikke tror har skjedd med mine innlegg så lenge jeg har daffet rundt på dol.

jo du fant jo ikke den tråden som jeg ville ha som dokumentasjon så den var nok slettet ja..

Lister meg stille ut av tråden igjen..

Gjest KariKruskakli

Du kan umulig eie kontroll på ditt eget fordøyelsessystem.

Her maser du om at folk blir kritisert fordi de ikke liker å stappe ting opp i baken.

Har du noensinne sett eksempler her på at folk har blitt kritisert fordi de ikke liker å stappe noe opp i tarmsystemet?

Vis meg ETT eksempel på det!

Nettopp. Det klarte du ikke.

Du har derimot sett eksempler på mr. Mislykket/Vinc, kall han hva du vil. Som løper rundt her og skriker om sine analfobier og skjeller ut oss som liker en dildo i et hårløst fordøyelsessystem.

Som sagt: Finn ett eksempel på det motsatte!

Jeg har selv spurt et enkelt spørsmål her inne, under en annen tråd (som ikke jeg startet), hvor jeg fikk et ekkelt svar fra Prozak, og du hang deg på og sier: Hun er nok ikke så opplyst.

Det kaller jeg å gjøre narr av folk, uten at jeg fikk varige men av det da.

Men du er ikke den verste og stort sett har jeg stor sans for innleggene dine.

Annonse

Gjest Plassbakkallen

Jeg har selv spurt et enkelt spørsmål her inne, under en annen tråd (som ikke jeg startet), hvor jeg fikk et ekkelt svar fra Prozak, og du hang deg på og sier: Hun er nok ikke så opplyst.

Det kaller jeg å gjøre narr av folk, uten at jeg fikk varige men av det da.

Men du er ikke den verste og stort sett har jeg stor sans for innleggene dine.

Du er en krigersk kvinne:0)

Gjest KariKruskakli

"Ja, og jeg sikter til hvordan mange blir behandlet her, og jeg sikter til språkbruken.Jeg har ikke sagt et kleiva ord om sexen."

Språkbruken? Du takler ikke bruk av "fitte", "kukk" etc. på et seksualitetsforum? Da foreslår jeg at du finner frem litt eldre litteratur og koser deg med det.

"For å være helt ærlig tenkte jeg aller mest på deg."

Personfokusert - hvorfor overrasker det meg ikke?

"og at det ville ramle eder og galle ut av deg."

Tja...jeg synes ikke den gallen jeg har gitt deg er noe annet enn svar på tullet du presterer å lire av deg.

Som du spør, så får du svar. Og å starte en tråd av den typen her, med det innlegget, er så fjollete at det fortjener all "galle" det kan få.

"................................"

Jeg gidder ikke bruke mer tid på dette nå.

Ja, jeg får vel bare innse da at det er alderen som innhenter meg, og at jeg ikke takler slikt språk.

Jeg har en datter på 14, og jeg håper nesten at hun ikke blir som moren sin og begynner å lese på sexforumet her.Men det har jeg liten kontroll over.

Hun har allerede begynt å barebere leggene sine, uten at hun hadde noe behov for det.

Nå er det vel ikke lenge til hun føler at det eneste rette er å være glattbarbert der nede også.

Gjest KariKruskakli

Du er en krigersk kvinne:0)

Er jeg? Det visste jeg ikke :o)

Kanskje er jeg alt for snill i det virkelige liv, så jeg må ta det ut her?

Jeg får melde meg på en kampsport eller noe. Kanskje karate sammen med sønnen min hadde hjulpet meg ;o)

Gjest KariKruskakli

Trodde hun noen ganger skrev med punktum og noen ganger uten?

Men jeg tar kanskje feil?

Håper hun kan komme å bekrefte at det ikke er henne. Men er det henne skal jeg svare, hvis ikke er det nok bare noen som er ute etter å provosere.

Pga språkbruken ja.

Njei...tviler på at du blir uglesett. At noen vil lure på hvordan du kan se en ting og sitte og påstå at det du ser er det stikk motsatte, er derimot ikke overraskende.

Men hvis folk ønsker å tolke virkeligheten annerledes enn tall og målinger viser, så har man jo selvsagt full frihet til det.

"..................................."

laguna1365380434

Du kritiserte at det var for mye Holmgang her.

Jeg var ikke enig med deg.

Jeg kritiserer dette.Du er tydeligvis ikke enig med meg.

Ok, så har vi forskjellig syn på ting.

Tydeligvis..(selvom mitt "holmganginnlegg" var flåsete og relativt blidt, tross alt.

Ditt innlegg og svarene dine i denne tråden, har, så vidt jeg kan se, ikke engang en ørliten antydning til en humoristisk snert..

I tillegg til at innlegget ditt faktisk bare bekrefter det budskapet i det innlegget mitt som du går og husker..;))

Men hva slags svar er det egentlig du gir meg?

Jeg prøvde å forklare deg hva jeg mener, og du glefser?

Jeg synes jeg forklarte ganske sakelig i min tilbakemelding på noe du valgte å skrive innlegg på..

Var det ikke meningen at en skulle svare om en ikke var hundre prosent enig med deg?

Hva ønsker du egentlig?

Hva slags temaer er det du synes en kan ta opp på dette forumet?

Jeg synes det virker relativt arrogant å antyde at du og andre har et mindre "primitivt" sexliv enn folk som f.eks barberer seg på musa..?

Ærlig talt, kan en ikke bare leve og la leve?

Mange har sikkert et rikt utbytte av å bedrive former for sex (og annet også) som jeg ikke har den ringeste forståelse for at kan være givende, uten at jeg synes de verken bør slutte med det eller å la være å snakke om det fordet.

Jeg skjønner deg ikke. Og jeg skjønner ikke at noen kan la seg provosere av at andre barberer/ikke barberer har analsex/ikke har anasex osv..

Dog har jeg observert at det er de med IKKE forann som helt åpenbart ser det som sin oppgave å misjonere sitt syn til de som eventuellt ikke har prinsippielt i mot eller bedriver nevnte aktiviteter.

Med VELDIG få unntak.

Du bare understreker alle mine tidligere observasjoner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...