Gå til innhold

Hvem skal dere stemme på til fredag?

Anbefalte innlegg

Gjest eline1975
Skrevet

Hvem skal dere stemme på til freadag?

Jeg skal stemme jorun.

Ikke fordet hun har en bra stemme,men fordet hun er den som egner seg mest som et "idol".

Ja hun har sunget litt falskt de siste par gangene,men det er hun som kan bevege seg på scenen,får med seg publikum og har en spesiell utstråling som et idol burde ha.

Noen enige?

Skrevet

Jeg syns det har mye å si at utøveren har vist en viss utvikling i løpet av konkurransen. Det har ikke Jorun, hun har tvert imot begynt å synge falskere og tammere for hver gang. Før ville jeg sagt at Jorun fortjener å vinne. Nå er jeg ikke så sikker mer.

Men det er jo topp at det blir jenteseier i år ;)

Lips1365380508
Skrevet

Jepp, helt enig =) Hun lager mer show enn hun kan synge og det er vel det en idol skal gjøre ;o)

Gjest eline1975
Skrevet

Jeg syns det har mye å si at utøveren har vist en viss utvikling i løpet av konkurransen. Det har ikke Jorun, hun har tvert imot begynt å synge falskere og tammere for hver gang. Før ville jeg sagt at Jorun fortjener å vinne. Nå er jeg ikke så sikker mer.

Men det er jo topp at det blir jenteseier i år ;)

Fordet om Jorun synger falskt fortjener hun alikevel å vinne.

Hun har sjarmen på scenen som Tone ikke har.

Det er jo bare å se på super stjernene det,som brittney spears,madonna osv,de er ikke verdens beste vokalister,men entertainere,det er de.

Det er utrolig å de kan mikse og trikse i studio,ser du :o)

Skrevet

Fordet om Jorun synger falskt fortjener hun alikevel å vinne.

Hun har sjarmen på scenen som Tone ikke har.

Det er jo bare å se på super stjernene det,som brittney spears,madonna osv,de er ikke verdens beste vokalister,men entertainere,det er de.

Det er utrolig å de kan mikse og trikse i studio,ser du :o)

Det virker som om Jorun har begynt å slappe litt for mye av, hun gir ikke det lille ekstra lenger. Ikke på scenen heller syns nå jeg.

Men det trenger hun jo ikke heller. Folk syns tydeligvis det er bra nok likevel.. Og nå som Ali er ute, er hun vel bortimot garantert å vinne.

Skal ikke si så mye mer, for jeg har ikke sendt en eneste stemme i år. Da kan jeg vel ikke klage på resultatet heller :)

Gjest sallasso
Skrevet

Man kan ikke bli et Idol når store deler av den norske befolkningen misliker deg sterkt som person.

Gjest bjerk i storm
Skrevet

Skal ikke stemme på noen.Idol er bare karaoke...

Gjest begonia
Skrevet

Man kan ikke bli et Idol når store deler av den norske befolkningen misliker deg sterkt som person.

Joda! Så lenge den delen som misliker deg er de som ikke flyr på konserter eller kjøper plater, så går det helt fint!

JEG liker ikke Kurt, ikke Bertine Zetlitz, ikke Morten Abel, men de har da tjent sine kroner alle tre.

Gjest sallasso
Skrevet

Joda! Så lenge den delen som misliker deg er de som ikke flyr på konserter eller kjøper plater, så går det helt fint!

JEG liker ikke Kurt, ikke Bertine Zetlitz, ikke Morten Abel, men de har da tjent sine kroner alle tre.

Jeg snakket vel om å like en PERSONLIGHET, ikke om kvaliteter som artist. Jorun mangler forsåvidt i grunnen begge egenskapene.

Skrevet

Jeg kan godt se på, men det engasjerer meg ikke så mye at jeg stemmer.

Og jeg tror ingen av de som er med vil bli store "Idol" og huska særlig lenge heller.

Gjest togli
Skrevet

Gosh, når jeg så overskriften din begynte jeg jammen meg å lure på om Stortingsvalget var flytta fram til før sommeren!

Skrevet

Jeg synes ingen av finalistene har vært noe å rope hurra for. Ja, de har vært søte/flinke og gjort fine førsteinntrykk, men man blir liksom lei dem ganske fort!

Tror ikke at jeg gidder å kjøpe plata til verken Jorun eller Tone.

Derfor tror jeg ikke at jeg skal stemme i det hele tatt, gitt! Blir noen kroner spart, det og! :)

Skrevet

HELT enig! :) Jorun er mye mer superstjerne enn Tone pga det artistiske, ikke det vokale. Men jeg gidder ikke bruke pengene mine på dem, så mye har jeg ikke ;)

Gjest cindytilhenger
Skrevet

Sluttet å stemme da Cindy gikk ut! Synes ikke noe om Jorun - som type, verken stemmen eller framtoningen. Tone passer vel best som koredame - søt og pen og grei stemme, men ingen artist. Derfor er det helt likegyldig hvem som vinner; ingen av dem blir noe IDOL.

Gjest Shrekk 78
Skrevet

Sluttet å stemme da Cindy gikk ut! Synes ikke noe om Jorun - som type, verken stemmen eller framtoningen. Tone passer vel best som koredame - søt og pen og grei stemme, men ingen artist. Derfor er det helt likegyldig hvem som vinner; ingen av dem blir noe IDOL.

Hadde ikke Cindy vært så fjåttete og blond, så hadde hun ikke røket ut! Jorunn vinner Idol. Jeg er ikke fan av henne, men jeg tror likevel hun har det som skal til.

Skrevet

Jeg skal stemme på Tone, og det kun for at jeg ikke unner Jorun å vinne.Hun har ikke prestert noen ting de siste fredagene, men alikevel skryter dommerne henne opp i skyene. De har banet veien for henne, noe som hun ikke fortjener. Håper virkelig ikke at hun vinner, og kommer aldri til å kjøpe plata hennes. Ali derimot.... Der har du gutten sin.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...