Gå til innhold

Flystreik? Noen som er oppdatert?

Anbefalte innlegg

Gjest blir det flystreik?
Skrevet

Hei

Har hørt at det muligens blir flystreik i juni? Noen som har flere opplysninger? Hva med reise som er betalt om det blir streik, blir den refundert?

Gjest å neeeei!
Skrevet

Du tulle nå? Blir det streik både for inn og utlandet? Skal nemlig reise begge deler...det blir stor KRISE for meg hvis det blir streik!

Skrevet

Hvor har du dette fra?

Jeg skal på ferie i juni, så det er uaktuelt at det blir hindret pga streik altså!!! hehe

Molly Mandy
Skrevet

Tuller du?

:-(

Om reisen vår går i vasken begynner jeg å grine. Vi reiser 6 juni.

Gjest blir det flystreik?
Skrevet

Du tulle nå? Blir det streik både for inn og utlandet? Skal nemlig reise begge deler...det blir stor KRISE for meg hvis det blir streik!

Hei igjen,

Hørte dette på lokaltv, tok et søk nå det jeg fant var at det gjelder visstnok kun Widerøe fra den 30.mai om det blir akutuelt. Håper det ikke er noe annet som gjelder. Noen som vet mer?

Men er det noen som vet om tilbakebetaling av billetter om man blir rammet av streik?

Skrevet

ja....hørte noe om dette på nyhetene en dag....

Er ikke meglingsfristen for ansatte i flyselskapene tirsdag 31.mai kl. 24.00

Så kan det bli streik etter det?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...