Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis man kjøper en "tre-pack" betaler man alt på engang. Lykke til!

Ja, det har jeg fått med meg. Men om det er sånn at vi får det på regning, før vi starter med forsøket/ene?

Hvis det er sånn... kommer denne regningen i posten sammen med reseptene på medisinene?

Jeg har sendt en mail til danmark for litt siden, men har ikke fått noen svar.

Er litt greit å vite sånt syns jeg :)

Gjest tidl. kul

Ja, det har jeg fått med meg. Men om det er sånn at vi får det på regning, før vi starter med forsøket/ene?

Hvis det er sånn... kommer denne regningen i posten sammen med reseptene på medisinene?

Jeg har sendt en mail til danmark for litt siden, men har ikke fått noen svar.

Er litt greit å vite sånt syns jeg :)

Ja, betaler før forsøkene, og jeg tror vi fikk faktura sammen med reseptene.

vannmann721365380861

Ja, betaler før forsøkene, og jeg tror vi fikk faktura sammen med reseptene.

Hei. jeg bare lurer på hvorfor dere har brukt Maigaard? Ser at mange er fornøyde med dem.. Grunnen til at jeg lurer er at vi er igang med siste forsøk i det offentlige ganske snart og hvis det ikke går bra denne gangen heller, så har vi tenkt oss over i det private og "prøve lykken der". Har Maigaard bedre graviditets prosent enn de andre klinikkene? Andre grunner til å velge dem? Noen gode klinikker i Norge?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...