Gå til innhold

Kjedeliiig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finne på?:-) Slappe av er vel en grei ting.

I går var vi utpå sjøen og fisket vi, og fikk to torsk gitt. Så det spiste vi i 2300 tiden.

Blåste fælt, men det er litt artig å dra på når det sjøer også, får nesten en slags orgasmisk følelse ;)

Sitter og ser an været NÅ, for det er sånn - enten så begynner det å regne, eller så bryter det opp og blir sol. Blir det bra, så durer vi utpå igjen.

Hva du skal gjøre, annet enn å slappe av vet jeg ikke. Butikkene er jo ikke åpne hos deg ;) men du kan vel handle litt stæsj på nettet. Er det ikke du som er så glad i det.

Da har du noe å glede deg til i det minste :-)

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

17

• Gyda

3

• laguna1365380434

3

• Ade|ina

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jepp. :)

Nå ble det med tanken ,for vi blåser bort her.

Vi prøvde oss på stranda, men nå får vi spille kort isteden. *blunke sand ut av øynene*

:)

Ja, mannen og jeg er helt alene vi, og det er neimen ikke ofte, så vi kan gjøre akkurat det som passer oss :-)

Trenger ikke å tenke på middag eller noe, kan knulle hvor som helst hvis vi skulle få et sånt anfall, spise boksemat eller pytt i panne - ja gjøre akkurat det vi vil, om det så er å sitte dønn på rumpa ;)

Å DER var vi ikke alene lenger, så noe knulling hvor som helst blir det ikke. Sønnen kom akkurat hjem. Han skulle egentlig vært hos noen kamerater til i morgen, men men.

Får se om jeg lager noe middag da, eller så får han klare seg sjøl. Kommer an på om vi blir hjemme eller drar utpå.

laguna1365380434
Skrevet

Trodde det .Men jeg vet ikke.

Nå ble det avsluttet, for det blåser som et rent helvete her. Går ikke an å plante i sånn vind.

Snuppa foreslo tur til Solastranden for å fly med drage, så vi prøvde det.

Endte opp med øyne fulle av sand, og svære svarte ringer rundt øynene.

Tror vi tar det litt med ro idag, jeg. ;)

Gjør det!:-) Det er jo koselig å bare laxe helt innimellom og:)

hjertebarnet
Skrevet

Et godt råd som pleier å hjelpe meg når jeg kjeder meg, er å skrive dagbok (på pc'n). Skrive ned mine tanker og følelser akkurat der og da. Skrive fritt alt som faller meg inn, uten sensur, etterhvert som det kommer.

Hvis man vil ha noe mer konkret å skrive om, kunne man feks skrive ned "ti ting jeg ønsker å ha utrettet i livet mitt før jeg dør". Så kan du jo i neste omgang se om det er noen av disse målene du kan begynne på AKKURAT NÅ.

Da tenker jeg du slutter å kjede deg!

Mrs. Wallace
Skrevet

Du kan få komme hjem til meg og klippe plenen, bære bord, lage mat eller stryke bunadsskjorte!

Skrevet

Du kan få komme hjem til meg og klippe plenen, bære bord, lage mat eller stryke bunadsskjorte!

Hm...*tenke*

Da melder jeg meg til å bære bord og lage mat. :)

Klippe plen og stryke tøy er ikke moro, så det står jeg over :-p

Skrevet

Skaff deg bikkje; da er det alltid noen som vil gå tur med deg!

*Tar på vinterstøvler og vandrer ut i gjørme, sørpe, hagl og regn...*

Skrevet

Skaff deg bikkje; da er det alltid noen som vil gå tur med deg!

*Tar på vinterstøvler og vandrer ut i gjørme, sørpe, hagl og regn...*

umm..eh...nei. Jeg tror ikke det. Jeg har ikke så lyst til å måtte gå ut på tur med bikkja i all slags vær, ser du :)

Så, i hensyn til hunden, så lar jeg være å skaffe meg hund. :)

Mrs. Wallace
Skrevet

Hm...*tenke*

Da melder jeg meg til å bære bord og lage mat. :)

Klippe plen og stryke tøy er ikke moro, så det står jeg over :-p

Ok, da kan du få bake brytebrød og olivenfoccaccia, lage tzatziki og blande salat. ;o)

Jeg får heller sette mannen til å klippe plenen. Det er noe av det gørreste i verden.

Skrevet

Ok, da kan du få bake brytebrød og olivenfoccaccia, lage tzatziki og blande salat. ;o)

Jeg får heller sette mannen til å klippe plenen. Det er noe av det gørreste i verden.

Finfint! :) Det høres ut som noe for meg.

Selv om jeg må innrømme at jeg ikke er helt sikker på hva "olivenfoccaccia" er. Men det finner jeg glatt ut av :)

Skrevet

umm..eh...nei. Jeg tror ikke det. Jeg har ikke så lyst til å måtte gå ut på tur med bikkja i all slags vær, ser du :)

Så, i hensyn til hunden, så lar jeg være å skaffe meg hund. :)

Det er ok når man kommer hjem igjen - men utrolig seigt å komme i gang noen dager :-(((

Skrevet

Det ble ikke noe plantekjøp, det blåser noe langt inn i helvete her.

Som jeg skrev til laguna, så dro vi for å fly med drage på Solastranden. Dragen hoppet som en slapp flyndre på sanden og ville ikke opp, vi fikk øynene fulle av sand og jeg kjørte hjem med svære svart ringer rundt øynene. Skulle visst droppet mascaraen før vi dro dit ;)

Vel. Så har vi ihvertfall vært litt ute idag *s*

Jaja. Med utealibiet i orden er det enda bedre å bare kose seg inne.

Nå har vi begynt å spille over gamle hjemmevideoer til DVD (er akkurat i påsken -99). Artig å se barna så små.

Skrevet

Jaja. Med utealibiet i orden er det enda bedre å bare kose seg inne.

Nå har vi begynt å spille over gamle hjemmevideoer til DVD (er akkurat i påsken -99). Artig å se barna så små.

"Nå har vi begynt å spille over gamle hjemmevideoer til DVD (er akkurat i påsken -99). Artig å se barna så små. "

DET var en super ide! Det har jeg lyst til. :)

*går og finner fram gamle filmopptak fra da snuppa var 1-2-3år gammel. *

Skrevet

prøv å lage to yummy kaker uten å få lov til å spise de med en gang du :P

håper noen svarer meg ang. god vaffelrøre :)

Skrevet

kjeder du deg og liker kjendisgossip og sånn så sjekk ut eonline.com imens :P feks "watch with kristin" holder deg rimelig oppdatert på tvryktefronten :)

hare1365380455
Skrevet

Hm.... Du kan jo se en film i kveld?

Skrevet

Tja.. Mye som kan gjøres på kjedlige dager.

- Leie 3 filmer, kjøpe en stor pose smågodt og tilbringe resen av dagen på sofaen.

- Bake boller, gulrotkake eller noe annen snadder.

- Rydde i sokkeskuffen.

- Sortere bilder å putte i album.

- Kaste ut hybelkaninene. (grunnet manglende husleie)

- Last ned en god serie du altid har ønsket å se på http://www.torrentspy.com/directory.asp?mode=main&id=5&cat=TV (du må bruke azureus eller anna bit torrent)

- Gå en lang tur i styggeværet og så tar du en god varm dusj etterpå og kryper opp i sofaen med kakao og en god film (kanskje litt feil årstid).

- Brenn en cd med alle yndlingsangene dine som du kan kose deg med senere

Mrs. Wallace
Skrevet

Finfint! :) Det høres ut som noe for meg.

Selv om jeg må innrømme at jeg ikke er helt sikker på hva "olivenfoccaccia" er. Men det finner jeg glatt ut av :)

foccaccia= deilig, italiensk brød som stekes i panne. Jeg lager det med masse oliven og urter. Nammenam!

...men om jeg staver det riktig, se det er en annen sak.

Skrevet

Hm.... Du kan jo se en film i kveld?

:) Nå er jeg hjemom en liten tur, før jeg drar på skravlekveld hos søsteren min. Så nå er det jammen ikke så kjedelig lenger. Dessuten er sola tilbake!

Mulig vi smugtitter litt på den ene av episodene, men skal prøve å la være ;)

Takk igjen *s*

Skrevet

Tja.. Mye som kan gjøres på kjedlige dager.

- Leie 3 filmer, kjøpe en stor pose smågodt og tilbringe resen av dagen på sofaen.

- Bake boller, gulrotkake eller noe annen snadder.

- Rydde i sokkeskuffen.

- Sortere bilder å putte i album.

- Kaste ut hybelkaninene. (grunnet manglende husleie)

- Last ned en god serie du altid har ønsket å se på http://www.torrentspy.com/directory.asp?mode=main&id=5&cat=TV (du må bruke azureus eller anna bit torrent)

- Gå en lang tur i styggeværet og så tar du en god varm dusj etterpå og kryper opp i sofaen med kakao og en god film (kanskje litt feil årstid).

- Brenn en cd med alle yndlingsangene dine som du kan kose deg med senere

Bra forslag, dog ikke alt som kan gjøres med en 6åring *s*

Men - nå er sola kommet fram igjen, og vi har gjort litt av hvert, likevel. :)

Takk for tips!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...