Gå til innhold

Kjedeliiig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

prøv å lage to yummy kaker uten å få lov til å spise de med en gang du :P

håper noen svarer meg ang. god vaffelrøre :)

*kremt* Jeg er ikke kakemenneske, jeg.

Ang. vaffelrøre så lager jeg Toro vafler når jeg steker vafler, jeg. ;)

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

17

• Gyda

3

• laguna1365380434

3

• Ade|ina

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

foccaccia= deilig, italiensk brød som stekes i panne. Jeg lager det med masse oliven og urter. Nammenam!

...men om jeg staver det riktig, se det er en annen sak.

Åjå! Det vet jeg hva er. Spiste det på et julebord jeg var på, det var kjempegodt!

:)

hare1365380455
Skrevet

:) Nå er jeg hjemom en liten tur, før jeg drar på skravlekveld hos søsteren min. Så nå er det jammen ikke så kjedelig lenger. Dessuten er sola tilbake!

Mulig vi smugtitter litt på den ene av episodene, men skal prøve å la være ;)

Takk igjen *s*

Du får prøve å vente til onsdag...;) Bare hyggelig å kunne hjelpe andre fans! (Hehe...) Og nå vet du jo at det bare er å spørre om du/svogeren din skulle gå glipp av en episode en annen gang. Høres ut som om du får en koselig kveld:)

Skrevet

Jeg melder meg på her.

Har sikkert sitter i tre timer på gulvet sammen med jentungen og bygget legohus...

Gubben driver med vinkurs, har noe som skal leveres fredag og er rimelig stressa. Bruker maskina gjør han også *hrmff*

Gjest avslappa
Skrevet

Ja er det ikke deilig?

Har aldri hatt det så "kjedelig" på lenge og koser meg med å gjøre ingenting ; )

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...