Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

skrekk og gru, det snør i Molde. Og jeg som skal på fotballkamp da... det blir nok votter, lue, stilongs og varmedress dette:)

men den blir nok ikke liggende så lenge....

(det snødde 20.mai i fjor også, da kom det 15-20 cm med snø)

Gjest engel 49+
Skrevet

heia dere på den kanten av landet! Godt dere holde befolkningen oppe, og avler bondevik'er og annet ;)

Skrevet

Og AaFK vinner - uansett vær!

;o)

Hehe, har en følelse av at Molde vinner i år... Men alt kan skje, så...

Det blir værtfall en kjempespennende kamp, med masse folk på stadion, noe som en ikke er så vant med her i byen.

Skrevet

Hehe, har en følelse av at Molde vinner i år... Men alt kan skje, så...

Det blir værtfall en kjempespennende kamp, med masse folk på stadion, noe som en ikke er så vant med her i byen.

Ja, det blir vel tilnærmet fullt, vil jeg tro.

Dere får ha lykke til - og måtte det beste laget vinne!

Og så får vi bare håpe på at hovne ålesundssupportere ikke greier å ødelegge for mye, ikke minst utenom selve kampen.

Skrevet

Ja, nå snør det i Oslo også, midt i sentrum. Fysj....

Skrevet

Jeg er notorisk aktivt uinteressert i sport generelt - og fotball spesielt - men akkurat denne her kampen kunne jeg tenkt meg å se...

Ups! Nå kom det en solbyge! Kanskje det letter :)

Skrevet

Gjør det det? Guri....

2 pluss her da gubben sto opp i dag morges. Han tente liksogodt opp i peisen....

Skrevet

Eg bur i hordaland, sunnhordland. Ein times kjøring nord for haugesund. Me har strålande sol og kjempefint ver :-))

Skrevet

Gjør det det? Guri....

2 pluss her da gubben sto opp i dag morges. Han tente liksogodt opp i peisen....

Typisk til 17 mai.

Nå kryper jeg snart under dyna igjen ;o)

Skrevet

Eg bur i hordaland, sunnhordland. Ein times kjøring nord for haugesund. Me har strålande sol og kjempefint ver :-))

Dere er heldige. Håper det holder til i morgen.

Gratulerer med dagen forresten :o)

Skrevet

Dere er heldige. Håper det holder til i morgen.

Gratulerer med dagen forresten :o)

tusen takk. håpar veret holder siden eg skal ha bunad på meg i morgon :-)

Gjest togli
Skrevet

Og AaFK vinner - uansett vær!

;o)

Ja, klart det!! Nå er jeg halvt moldenser, så jeg tar det nok ikke så tungt om Molde vinner heller da ;-)

Gjest engel 49+
Skrevet

Jeg er notorisk aktivt uinteressert i sport generelt - og fotball spesielt - men akkurat denne her kampen kunne jeg tenkt meg å se...

Ups! Nå kom det en solbyge! Kanskje det letter :)

hie, hvorfor er du intr. i akkurat den kampen? Jeg deler nemlig din sportsinteresse, så da lurer jeg....

laguna1365380434
Skrevet

Nei! Dorthe si at det ikke snør da! Jeg registrete at det regnet på grensen til sludd, men har det begynt å SNØ?!

*grem*

Skrevet

Nei! Dorthe si at det ikke snør da! Jeg registrete at det regnet på grensen til sludd, men har det begynt å SNØ?!

*grem*

Det har sluttet nå :o)

Jeg fikk litt dilla jeg også, faktisk så ser det ut til at sola har tenkt å titte fram hvis vi er heldige.

Skrevet

Det snør i Nord-Trøndelag i dag også, men heldigvis blir ikke snøen liggende i det minste...

*Lei av dritt-vær!*

Skrevet

Og her er lokalværmeldingen for imorgen:

"Vestlandet

tirsdag 17. Skyet til halvskyet og regnbyger. I indre strøk ventes det lite nedbør om formiddagen. Nordvest bris, fra midt på dagen vestlig. Uendret temperatur. omkring 6-7 grader. Lokalt oppimot 8-10 grader i indre strøk. "

De regnbygene skal bort!

*mumle*

:) Jepp :)

Skrevet

Det lå hvitt på takene i Trondheim i morges og, men nå er det hele sju grader og sol ute. Hehe... typisk 17.mai-vær. Håper sola titter frem i morra og, så ungene slipper å bli våte...

Skrevet

hie, hvorfor er du intr. i akkurat den kampen? Jeg deler nemlig din sportsinteresse, så da lurer jeg....

Fordi jeg bor midt mellom disse byene, og det er litt sånn Norge-Sverige stemning.

Forresten ikke bare _litt_...Folk blir jo helt usaklige, og lettopphisselige...

Det er jo rene folkevandringen, og det er jo artig å se :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...