Gå til innhold

Jeg er så betatt,mne hva skal jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Gjest betatt 23

JEg var lenge ute med en kjempe koselig gutt,men fant tu han ikke var noe for meg allikevel.Men forige helg var vi en gjeng ute på byen på lørdagen så traff jeg han gutten jeg har vært ute med og vi pratet litt sammen som venner. MEn plutselig kom kammeraten til han jeg hadde vært ute med bort til oss. Og jeg ble helt stum. Han var så utrolig kjekk. Siden den lørdagen har jeg nesten bare tenkt på han gutten. Og spørsmålet mitt er : KAn jeg evnt. flørte litt med han hvis han vil? Eller blir det galt siden jeg har vært ute med kammeraten? Vi kikker på hverandre hver gang vi ser hverandre,men ingen av oss smiler så veldig for det er litt flaut synes jeg hvertfall.

Takk for alle svar.

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...