Freya Skrevet 17. mai 2005 Forfatter Skrevet 17. mai 2005 Du kan prøve å løyse det i litt vann og la vannet trekkes inn i tørrforet... men ellers er det vel bare å foreslå sprøyte. og sprøyte dritten ned i halsen på'n! Eller så kan du knuse den, ha den på ei skje, og tømme den ned i halsen på'n?? Om du bare holder munnen hans lukket en del sukunder etter så skal det vel funke greit det også.. I dag var siste dag av tredagerskuren, jeg blandet det med majones og han spiste opp storparten av det frivillig! Trikset var visst å blande det i noe nytt for hver dag. Hvis jeg blander det i det samme tre dager på rad så lukter han lunta. Håper det blir lenge til neste gang! 0 Siter
Piraye Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 I dag var siste dag av tredagerskuren, jeg blandet det med majones og han spiste opp storparten av det frivillig! Trikset var visst å blande det i noe nytt for hver dag. Hvis jeg blander det i det samme tre dager på rad så lukter han lunta. Håper det blir lenge til neste gang! :-) så flott da! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.