Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest så leit

Jeg er en jente på 24 år som har veldig lyst på ny kjærste,men det er så vanskelig. Har hatt noen forhold før,men nå har jeg snart vært singel i 3 år. Synes det er litt flaut å være singel for jeg er den eneste i vennegjengen min som er singel. Synes det er så leit å være sammen med alle vennene min som har kjærste og jeg som er singel. Hvis de skla finne på noe som par så kan jo ikke jeg være med og jeg blir veldig lei meg. Hva er galt med meg siden jeg ikke har fått meg noen ny kjærste? Jeg har en god jobb er butikksjef, har bygd hus har bil og alt dette er jeg jo kjempe glad for,men det mangler en bit i livet mitt. Tror dere den snart vil komme?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/184627-hva-skal-jeg-gj%C3%B8re/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke sant???

Det er ikke noe galt med deg. Du kunne sikkert fått maaaange gutter, men man tar vel ikke alle som byr seg gjør man vel? Man velger den man passer best med, og det er ikke akkurat SÅÅ mange er det vel? Du har bare ikke funnet den rette ennå.

Du finner sikkert en du passer godt med, MEN når du ikke er på jakt. Det er da han kommer... Jeg selv fant min hos noen venner av foreldrene mine... og han var på besøk der han også ;)

Man kan heller ikke forvente at han skal dukke opp i døra, men gå ut, ha det gøy, flørt med alle. Du kommer garantert til å finne en når din tid kommer. Da kommer du til å tenke; aha, da var jo denne ventetiden verdt det. =)

Bare ikke mist håpet... Du er ikke den eneste som er singel...

Gjest Ikke venner spør du meg..

Jeg heller forstår ikke dei vennane dine. Hvorfor får ikke du bli med når de skal finne på "par-ting"? Hva mener du med det..? Det er da i tilfelle veldig dårlig gjort av ekte venner å stenge deg ute for du ikke er ilag med noen. Har du tenkt på det? Er de venner får du bli med på ALT de finner på!

petter smart

Selvfølgelig er det vanskelig å få en kjæreste når en prøver på det.

Da blinker "desperat"lysene og skremmer alle unna. En kjæreste er ikke noe man skaffer seg.

Kjærester dukker opp når du minst venter det. Og det må jo være den rette, ikke hvem som helst.

Du er bare 24 år, hadde du vært 54 og ukysset hadde jeg forstått at du var flau og desperat.

Få deg i alle fall ikke kjæreste fordi "alle" andre har det.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...