Gå til innhold

Telio ip-tlf

Gjest er det noen som har det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere som har Telio ip-telefoni? Altså den som er gratis å ringe, både inn og utland, men du betaler bare 150 kr i mnd... Er den noe bra? Har en rask internett. 4 megabite, så det skulle vel gå greit eller hur?

Skrevet

Har bestilt abonnement hos telio jeg også, fått adapter og greier. Har ikke tatt det i bruk ennå...vi får krysse fingrene

Skrevet

Har bestilt abonnement hos telio jeg også, fått adapter og greier. Har ikke tatt det i bruk ennå...vi får krysse fingrene

Kjenner tre personer som har det, men ville bare høre med andre om de var fornøyd..

Skrevet

Foreldrene mine har det, og er brukbart fornøyde. De hadde en del problemer i starten, og av og til endal, med at mottakeren ikke hørte noe som helst.

De har ringt hit flere ganger, og da har det vært helt stille i andre enden. Andre ganger er det helt greit igjen...

Alt i alt er det nok verdt det.

Skrevet

har det jeg og, har det samme problemet med at det hender at jeg ikke hører de på den andre enden og da må jeg trekke ut ledningen, alt i alt er det verdt det men det er ganske irriterende med det problemet ;)

Skrevet

Vi har hatt Telio ip-telefon i over et år og er stort sett fornøyd.

Det største problemet er når vi glemmer å betale adsl-regninga og hastigheten settes ned - men det kan jeg ikke akkurat laste Telio for.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...