Gå til innhold

Nå er det så mange innpå her... at noen må da vite!?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen i dette land som vet hva den heter den sangen som spilles på Sigurds verden? Som liksom tilhører serien... I starten.... På forhånd kjempe takk!!!

Skrevet

Kanskje til litt hjelp

http://www.tvnorge.no/programmer/sigurd/nettmote/1021656 ;

"Arne Chr. A: - 29.03.2004 kl. 15.11 -

Heisann Siggy!!

Takker for fine reiseprogram, der er du konge!!

Jeg lurer på om du kan fortelle meg hvem som spiller og synger sangen, i åpningen av programmet ditt?? Hørte den så mye på Bali-Indonesia for 2 år siden, av et lokalt Band fra Java. Håper du kan svare meg, da de ikke svarer på mailen jeg sendte til TVN.

Mvh Arne

Sigurd:

Mail meg på [email protected], så skal jeg svare deg der. Har den ikke i hue her....

Takk for at du liker programmene..."

Skrevet

Kanskje til litt hjelp

http://www.tvnorge.no/programmer/sigurd/nettmote/1021656 ;

"Arne Chr. A: - 29.03.2004 kl. 15.11 -

Heisann Siggy!!

Takker for fine reiseprogram, der er du konge!!

Jeg lurer på om du kan fortelle meg hvem som spiller og synger sangen, i åpningen av programmet ditt?? Hørte den så mye på Bali-Indonesia for 2 år siden, av et lokalt Band fra Java. Håper du kan svare meg, da de ikke svarer på mailen jeg sendte til TVN.

Mvh Arne

Sigurd:

Mail meg på [email protected], så skal jeg svare deg der. Har den ikke i hue her....

Takk for at du liker programmene..."

tusen takk.. har prøvd å sende mail, men den kom rett i retur... får prøve å mase på tvn da... ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...