Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest mitamita
Skrevet

Jeg blir 45 og tror nok jeg nærmer meg overgangsalderen. Hyppige menstruasjoner og fryktelig pms.. Jeg har ikke særlig lyst til å begynne med østrogen, og lurer på om det er noe annet som hjelper mot spesielt "fysisk forfall" heretter... Fysj, rynker og greier:)

Skrevet

Jeg har venninner som har god effekt av soyaprodukter fra helsekosten. De hjelper nok bra for de som ikke har en hard overgangsalder men bare lette plager.

Gjest mitamita
Skrevet

Jeg har venninner som har god effekt av soyaprodukter fra helsekosten. De hjelper nok bra for de som ikke har en hard overgangsalder men bare lette plager.

Tja.. vet det, men hjelper det mot rynker og grått hår?? :)

Skrevet

Tja.. vet det, men hjelper det mot rynker og grått hår?? :)

Tja, jeg vet ikke. Men jeg vet mange andre ting som hjelper mot rynker og grått hår. Jeg er ikke rynkefri selv om jeg går på hormoner og hårfarge er en fin ting. Jeg har farget eller bleket håret siden jeg var 25 år så det har liksom ikke noe med overgangsalderen å gjøre :o) Jeg vet faktisk ikke hvordan håret mitt ser ut nå jeg.

• 2 uker senere...
arda1365380791
Skrevet

Østrogen er medisin som skal brukes mot helt spesifikke plager - spesielt siden disse medisinene også har alvorlige og hyppige bieffekter. Når det gjelder hud, hår og "ungdommelighet" er det ikke dokumentert noen som helst effekt av disse medisinene - men mytene er mange. Det er dokumentert at brukere av østrogen har langt flere plager enn kvinner som ikke bruker østrogen. Finn noe annet!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...