Gjest mitamita Skrevet 16. mai 2005 Skrevet 16. mai 2005 Jeg blir 45 og tror nok jeg nærmer meg overgangsalderen. Hyppige menstruasjoner og fryktelig pms.. Jeg har ikke særlig lyst til å begynne med østrogen, og lurer på om det er noe annet som hjelper mot spesielt "fysisk forfall" heretter... Fysj, rynker og greier:) 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. mai 2005 Skrevet 16. mai 2005 Jeg har venninner som har god effekt av soyaprodukter fra helsekosten. De hjelper nok bra for de som ikke har en hard overgangsalder men bare lette plager. 0 Siter
Gjest mitamita Skrevet 16. mai 2005 Skrevet 16. mai 2005 Jeg har venninner som har god effekt av soyaprodukter fra helsekosten. De hjelper nok bra for de som ikke har en hard overgangsalder men bare lette plager. Tja.. vet det, men hjelper det mot rynker og grått hår?? 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. mai 2005 Skrevet 16. mai 2005 Tja.. vet det, men hjelper det mot rynker og grått hår?? Tja, jeg vet ikke. Men jeg vet mange andre ting som hjelper mot rynker og grått hår. Jeg er ikke rynkefri selv om jeg går på hormoner og hårfarge er en fin ting. Jeg har farget eller bleket håret siden jeg var 25 år så det har liksom ikke noe med overgangsalderen å gjøre ) Jeg vet faktisk ikke hvordan håret mitt ser ut nå jeg. 0 Siter
arda1365380791 Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Østrogen er medisin som skal brukes mot helt spesifikke plager - spesielt siden disse medisinene også har alvorlige og hyppige bieffekter. Når det gjelder hud, hår og "ungdommelighet" er det ikke dokumentert noen som helst effekt av disse medisinene - men mytene er mange. Det er dokumentert at brukere av østrogen har langt flere plager enn kvinner som ikke bruker østrogen. Finn noe annet! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.