Gå til innhold

Familiedrama :-(

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg skriver et innlegg her for nå vet jeg snart ikke hva jeg skal gjøre lenger. Here it goes:

For et par måneder siden fikk storebroren min en ny kjæreste, og det er jo vel og bra, i begynnelsen virket hun riktig pen og sympatisk, men så ble det familiemiddag i forbindelse med faren vår sin 60 - årsdag, og både hun, broren min, kjæresten min og jeg var tilstede.

Jeg har vært sammen med kjæresten min i rundt tre år nå og er kjempeglad i han. Allerede under middagen satt hun og blunka til kjæresten min og gjentok hele tida at han så sexy ut og at jeg var heldig. Og det hadde vært greit om det hadde stoppa der, men etterpå, da vi skulle danse, kom hun bort til han, kløyp han i rumpa og kalte han for supermann. Og etterpå, da hun og broren min skulle dra, smilte hun og sa at han bare måtte ringe henne hvis det skulle være noe. Jeg snakka med boren min om dette noen dager seinere, men han bare lo og sa at det var sånn Marianne var og jeg måtte ikke være sjalu. Men hør dere, i går ringte Marianne og ville snakke med kjæresten min, og jeg hørte han lo mens han snakket med henne. I dag kom han ikke hjem fra jobben klokka fem som vanlig, og jeg har fortsatt ikke hørt noe fra han. Hva har skjedd? Er de sammen? Er det bare jeg som er sjalu eller er det tilfelle? Måtte bare få ut frustrasjonene. Håper på svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/18464-familiedrama/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Ta dette opp med din kjærste så fort som mulig, før dere får enda flere problemer å bale med. Snakk også med din brors kjæreste, si henne noen sannheter, gjerne mens de andre er til stede.

Hennes være måte har ikke noe med folkeskikk å gjøre. Hun er ute etter å digge seg selv, teste ut sine forførende egenskaper. Gi henne skikkelig inn, så lærer hun kanskje en lekse.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/18464-familiedrama/#findComment-82555
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...