Gå til innhold

Akupunktur

Anbefalte innlegg

Gjest Vårslapp
Skrevet

Har du noen bra erfaringer med akupunktur?

Gjest engel 49+
Skrevet

Jada, vet om mange som er hjulpet av akupunktur. Vel og merke "TRADISJONELL akupunktur", også kalt 'five elements acupuncture'.

Ikke 'KLASSISK' akupunktur. Og: ja, det er forskjell på de to.

Klassisk er mest vanlig, dessverre, sikkert fordi den er lettest å lære seg.

Gjest togli
Skrevet

Jeg har forsøkt akupunktur mot bekkenløsning, etterrrier etter fødsel og som fødselslindring.

Akupunkturen jeg fikk mot etterrier etter fødselen var en stor suksess. Smertene forsvant helt bare få minutter etter at nålene var satt!

Mot bekkenløsning hjalp også akupunktur veldig godt, men smertene kom likevel delvis tilbake etter en tid.

Akupunkturen i forbindelse med fødsel er det vanskelig å uttale seg om. En fødsel er uansett smertefull og det er nærmest umulig å vite om smertene ville vært kraftigere uten akupunkturen eller ikke.

Skrevet

har bare prøvd det i forb mmed fødsel, og i likhet med togli synes jeg det var vanskelig å kjenne om smertelindringen hadde noen effekt...kanskje det stagget smertene noe, men ved fødsel nr to måtte jeg tilslutt bare hvese "ta de vekk!!" da det føltes som om de forverret smertene :P men er i utgpkt veldig åpen for at sånk kan hjelpe da...bare ikke fødselssmerter :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...