Gå til innhold

Ønsker alle en fin 17. mai!

Anbefalte innlegg

hare1365380455
Skrevet
:) Og så håper vi at det blir bra vær... Nå er det i alle fall sol her!
Skrevet

De sa akkurat på nyhene at vi burde finne fram lue, ullstilongs og paraply... :(

Må vel finne noe å ha under skjorta mi i morgen. Uaktuelt å fryse.

Men happy 17.mai til deg og!!

Gjest Shira12
Skrevet

Det samme til deg også!

Og alle andre her inne :-)

hare1365380455
Skrevet

De sa akkurat på nyhene at vi burde finne fram lue, ullstilongs og paraply... :(

Med vinden som er her må vi bare glemme paraplyer! :)

Skrevet

God 17 mai til deg også og alle andre her inne.

Mrs. Wallace
Skrevet

En riktig glad og fin 17.mai til deg og alle andre her inne!

Vi krysser fingrene for oppholdsvær.

Skrevet

Ja, må finne noe å ha under skjorta jeg også (bunadskjorta). Tror ikke det hjelper at stakken er i ull i dette sure været som kom idag. Skal ut før kl. 8 imorgen.

Får nok spare til cape.

God 17. mai!

Skrevet

Ja, må finne noe å ha under skjorta jeg også (bunadskjorta). Tror ikke det hjelper at stakken er i ull i dette sure været som kom idag. Skal ut før kl. 8 imorgen.

Får nok spare til cape.

God 17. mai!

Skal nok ikke ut før i ett-tida, det er vel litt varmere da enn tidlig på morran. Skal ikke ha på bunad, men svart bukse og jakke, og hvit stripete skjorte inni. Jakka og skjorta er innsvinget altså, syns plutselig det hørtes så maskulint ut, men det er innmari pent og jentete nok.

Neste år skal jeg nok ha bunad, får håpe på varmere vær da.

Skrevet

Takk for det, jeg ønsker deg også en glitrende syttende mai - og det samme til alle andre dolere.

Men med de værmeldingene? Huff. Håper de ikke slår til!

HURRA! *vifter med flagget*

Skrevet

Skal nok ikke ut før i ett-tida, det er vel litt varmere da enn tidlig på morran. Skal ikke ha på bunad, men svart bukse og jakke, og hvit stripete skjorte inni. Jakka og skjorta er innsvinget altså, syns plutselig det hørtes så maskulint ut, men det er innmari pent og jentete nok.

Neste år skal jeg nok ha bunad, får håpe på varmere vær da.

Høres stilig ut, antrekket ditt for morgendagen.

Huff, attpåklatten vil så gjerne fortsatt til barneskolen for å overvære flaggheisinga og da drar vi likegodt rett ned til sentrum etterpå. Alltid mye å se på denne dagen, ikke minst liker jeg å se alle de fine bunadene.

Andre året med bunad for min del, ønsket meg det i årevis og endelig, ifjor stilte både datteren og jeg i hver vår til hennes konfirmasjon.

Ha en koselig 17. mai med fint antrekk, og sikkert koselig med barnevogn også, Åsemor.

Skrevet

Ønsker deg det samme :)

Nå er jo været blitt kjempefint, jeg satser på at det holder seg!

Ha en kjempefin dag -

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...