hare1365380455 Skrevet 16. mai 2005 Skrevet 16. mai 2005 Og så håper vi at det blir bra vær... Nå er det i alle fall sol her! 0 Siter
Åsemor Skrevet 16. mai 2005 Skrevet 16. mai 2005 De sa akkurat på nyhene at vi burde finne fram lue, ullstilongs og paraply... Må vel finne noe å ha under skjorta mi i morgen. Uaktuelt å fryse. Men happy 17.mai til deg og!! 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 16. mai 2005 Skrevet 16. mai 2005 Det samme til deg også! Og alle andre her inne :-) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Skrevet 16. mai 2005 De sa akkurat på nyhene at vi burde finne fram lue, ullstilongs og paraply... Må vel finne noe å ha under skjorta mi i morgen. Uaktuelt å fryse. Men happy 17.mai til deg og!! Med vinden som er her må vi bare glemme paraplyer! 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. mai 2005 Skrevet 16. mai 2005 God 17 mai til deg også og alle andre her inne. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 16. mai 2005 Skrevet 16. mai 2005 En riktig glad og fin 17.mai til deg og alle andre her inne! Vi krysser fingrene for oppholdsvær. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 16. mai 2005 Skrevet 16. mai 2005 De sa akkurat på nyhene at vi burde finne fram lue, ullstilongs og paraply... Må vel finne noe å ha under skjorta mi i morgen. Uaktuelt å fryse. Men happy 17.mai til deg og!! Ja, må finne noe å ha under skjorta jeg også (bunadskjorta). Tror ikke det hjelper at stakken er i ull i dette sure været som kom idag. Skal ut før kl. 8 imorgen. Får nok spare til cape. God 17. mai! 0 Siter
Åsemor Skrevet 16. mai 2005 Skrevet 16. mai 2005 Ja, må finne noe å ha under skjorta jeg også (bunadskjorta). Tror ikke det hjelper at stakken er i ull i dette sure været som kom idag. Skal ut før kl. 8 imorgen. Får nok spare til cape. God 17. mai! Skal nok ikke ut før i ett-tida, det er vel litt varmere da enn tidlig på morran. Skal ikke ha på bunad, men svart bukse og jakke, og hvit stripete skjorte inni. Jakka og skjorta er innsvinget altså, syns plutselig det hørtes så maskulint ut, men det er innmari pent og jentete nok. Neste år skal jeg nok ha bunad, får håpe på varmere vær da. 0 Siter
Gyda Skrevet 16. mai 2005 Skrevet 16. mai 2005 Takk for det, jeg ønsker deg også en glitrende syttende mai - og det samme til alle andre dolere. Men med de værmeldingene? Huff. Håper de ikke slår til! HURRA! *vifter med flagget* 0 Siter
Hønemoren Skrevet 16. mai 2005 Skrevet 16. mai 2005 Skal nok ikke ut før i ett-tida, det er vel litt varmere da enn tidlig på morran. Skal ikke ha på bunad, men svart bukse og jakke, og hvit stripete skjorte inni. Jakka og skjorta er innsvinget altså, syns plutselig det hørtes så maskulint ut, men det er innmari pent og jentete nok. Neste år skal jeg nok ha bunad, får håpe på varmere vær da. Høres stilig ut, antrekket ditt for morgendagen. Huff, attpåklatten vil så gjerne fortsatt til barneskolen for å overvære flaggheisinga og da drar vi likegodt rett ned til sentrum etterpå. Alltid mye å se på denne dagen, ikke minst liker jeg å se alle de fine bunadene. Andre året med bunad for min del, ønsket meg det i årevis og endelig, ifjor stilte både datteren og jeg i hver vår til hennes konfirmasjon. Ha en koselig 17. mai med fint antrekk, og sikkert koselig med barnevogn også, Åsemor. 0 Siter
amber sun Skrevet 16. mai 2005 Skrevet 16. mai 2005 Ønsker deg det samme Nå er jo været blitt kjempefint, jeg satser på at det holder seg! Ha en kjempefin dag - 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.