Gå til innhold

Spørreundesøkelse: hva gjør du på lørdagskveldene?

Anbefalte innlegg

Gjest wonderinggirl
Skrevet

Har tenkt litt i det siste på hva folk egentlig gjør på lørdagskveldene. La oss si vi tar utg.pkt i 10 lørdagskvelder etter hverandre. Hva gjør du på disse 10 lørdagskveldene? Her er mine 10: 2 kvelder på byn, 3 kvelder på fest, 2 med noen få venner, og 2 hjemme med familie.

Gjest Wer bist du?
Skrevet

10 av 10: Hjemme alene foran TV :)

Gjest begonia
Skrevet

Her må en vel vite alder for å kunne sammenligne? Lista di var slik min var da jeg var 25.

Nå kan du doble den alderen der, så lista blir som følger:

2 kvelder ute med gubben i en forening, om vinteren tilbringes de andre som regel med god mat foran TV'n. Sjelden vi orker be noen, blir bedt noe sted. Om sommeren når grillsesongen trår til, er vi opptatt halvparten av de 10 på en konsert eller revy og utepils/middag med gode venner eller bar en tur ut for å se folk. De andre fem tilbringer vi med grillen hjemme. Ender opp med litt rødvin foran TV'n.

Skrevet

To ute på byen og resten av gangene sitter jeg hjemme alene.

Skrevet

De fleste lørdagskveldene her dreier seg om god mat og god vin, laget og fortært sammen med gubben og jentungen på åtte.

Innimellom drar vi på hytta, eller på besøk til foreldre/svigerforeldre. Det er sjeden vi ikke er sammen alle.

Skrevet

De fleste lørdagskveldene her dreier seg om god mat og god vin, laget og fortært sammen med gubben og jentungen på åtte.

Innimellom drar vi på hytta, eller på besøk til foreldre/svigerforeldre. Det er sjeden vi ikke er sammen alle.

_sjelden_

Ja,ja....

Skrevet

1 kveld på fest eller ute på by'n, 1 kveld (kommer an på årstid) på hyttetur, 8 kvelder hjemme med mann og barn.

-dette er jo avhengig av livsfase, før vi fikk unger var fordelingen av hjemme-ute kvelder motsatt av nå...

Skrevet

Hv gjør du forresten den siste kvelden sjøl da?

Skrevet

Hv gjør du forresten den siste kvelden sjøl da?

Antageligvis noe unevnelig???

Skrevet

Alle ti hjemme med familien, god mat og drikke. De største "ungene" som har flytta hjemmefra kommer ofte hjem hit på lørdag. Gode samtaler og litt TV-underholdning om det er noe vi liker.

I sommerhalvåret det samme, men da på campingen med grilling for det meste.

En sjelden gang lørdagkveld med venner.

MEN, så er jeg et skikkelig hjemmemenneske og ingen ungdom lengre :-)

Skrevet

Hehe. Regner med at jentungen på åtte ikke fortærer så mye av vinen (kunne ikke dy meg fra å erte litt ...)?

;o)

Skrevet

Har forholdsvis små barn, så det blir nok i alle fall gjennomsnittlig 9 lørdagskvelder hjemme med god mat og vin (vin til oss voksne da - siden jeg mobba annegunn litt med skrivinga om vindrikking). Så blir det tevetitting - eller ofte doling og MSN-skravling utover senkvelden og natta ...

Den siste kvelden blir enten hjemme med middagsgjester, borte hos venner - eller en tur på byen, én av oss eller sammen.

Men det bli svært sjelden en lørdagskveld uten vin!

Skrevet

Hehe. Regner med at jentungen på åtte ikke fortærer så mye av vinen (kunne ikke dy meg fra å erte litt ...)?

;o)

Nei, hun er billig i drift i så måte - ennå....

Skrevet

Tja, det varierer jo med årstiden. Prøver likevel:

Tre lørdagskvelder er jeg på jobb.

Tre kvelder er det hjemmekos med vin og mat sammen med familien.

To kvelder treffer vi vennepar m.barn og gjør noe sosialt, evt vi besøker familien utenbys.

En kveld er er jeg alene hjemme med ungene mens mannen er ute med venner.

En kveld er mannen alene hjemme med ungene mens jeg treffer mine venner.

Sånn ca..

Skrevet

....etter en heller intensiv "ut på byen" periode" så er jeg så lei utelivet at jeg tror jeg 8-9 av 10 kvelder sitter hjemme, og 1-2 kvelder tilbringes med gode venner.

Skrevet

Nei, hun er billig i drift i så måte - ennå....

*s*

Skrevet

Har forholdsvis små barn, så det blir nok i alle fall gjennomsnittlig 9 lørdagskvelder hjemme med god mat og vin (vin til oss voksne da - siden jeg mobba annegunn litt med skrivinga om vindrikking). Så blir det tevetitting - eller ofte doling og MSN-skravling utover senkvelden og natta ...

Den siste kvelden blir enten hjemme med middagsgjester, borte hos venner - eller en tur på byen, én av oss eller sammen.

Men det bli svært sjelden en lørdagskveld uten vin!

*noterer at Gyda skal mobbes tilbake*

Skrevet

7 kvelder på internett, 2 kvelder ser på tv, 1 kveld på besøk hos venner eller fest/bytur.

Skrevet

*noterer at Gyda skal mobbes tilbake*

Hehe. Jeg får vel bare stålsette meg. Anledningen kommer helt sikkert ...

Skrevet

Hehe. Jeg får vel bare stålsette meg. Anledningen kommer helt sikkert ...

Hehe... *gnir meg i hendene*

Jeg er utenfor dol godt kjent som kverulat, så det er nok bare å sette se ned og vente :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...