Gå til innhold

Spørreundersøkelse: hva gjør du på lørdagskveldene?

Anbefalte innlegg

Gjest wonderringgirl

Har tenkt litt i det siste på hva folk egentlig gjør på lørdagskveldene. La oss si vi tar utg.pkt i 10 lørdagskvelder etter hverandre. Hva gjør du på disse 10 lørdagskveldene? Her er mine 10: 2 kvelder på byn, 3 kvelder på fest, 2 med noen få venner, og 2 hjemme med familie.

Fortsetter under...

Av ti lørdagskvelder tilbringes 6 hjemme med mann og barn, 2 ute med venner (cafe eller på besøk) og 2 hjemme med min kjære. De to sistnevnte kveldene brukes gjerne til å sitte og prate, se film eller noe annet vi ønsker å gjøre sammen.

Gjest @riele

Lørdagskvelder ja, over et par måneder:

nr 1. Hjemme med kjæresten

nr 2. Ute med venninner

nr 3. På fest med kjæresten

nr 4. På fest med venninner

nr 5. Hjemme med kjæresten

nr 6. Hjemme med familien

nr 7. På fest med kjæreste OG venninner

nr 8. På hytta med familien

nr 9. Hjemme med kjæresten

nr 10. Jentekveld med venninnene

Og nei, jeg har seff ikke barn...20 år...og såklart kommer det an på hva man har gjort på fredag også!

Annonse

Gjest mest hjemme

Av ti lørdagskvelder tilbringes 6 hjemme med mann og barn, 2 ute med venner (cafe eller på besøk) og 2 hjemme med min kjære. De to sistnevnte kveldene brukes gjerne til å sitte og prate, se film eller noe annet vi ønsker å gjøre sammen.

Da blir det vel 8 kvelder med mannen din? Jeg er selv hjemme ca. 9 av ti kvelder (har mann og barn).

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...