Gå til innhold

hjelp!!

Anbefalte innlegg

Gjest takk for all hjelp

Jeg har et veldig stort problem. HAr en kammerat som jeg har kjent siden jeg var 17 år (er nå 23) Vi er veldig gode venner og han er veldig hyggelig. Problemet er bare det at han har spurt meg mange ganger om jeg kunne tenke meg å bli sammen med han. Dette har jeg sagt klart i fra til han om at jeg ikke er innteresert i. Men det skjer igjen og igjen. For to år siden ble jeg samboer med en helt utrolig gutt og vi har det kjempe fint sammen. Når kammeraten min fikk vite dette ble han helt gal. Ha ringer meg stadig og sier at han vil ha sex med meg og mye mere det spiller ingen rolle for han om samboeren min er der ikke ikke for han han ringer når som helst på døgnet. Dette er ganske plagsomt og jeg har sagt det til samboeren min som er ganske så sur på kammeraten min. Men i fjor sommer fikk kammeraten min seg kjærste og da tenkte jeg at dete ville ta slutt,men neida det fortsetter som før og hun vet ingen ting. I påsken fant jeg ut at jeg ikke klarer og være venn med han lengre så jeg sa dette til han og grunnen til det også og han ble veldig lei seg og sa at det ikke skulle skje igjen,men han fortsetter fordi om. I går når jeg leste avisa så jeg navnet hans stå under spalten på hvor folk som skal gifte seg neste helg. Jeg fikk sjokk. Hva skla jeg gjøre. Han fortsetter og fortsetter med dette tullet sitt selvom han skal gifte seg neste helg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/184664-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

skorpionfisken

Jeg hadde vel gjort klart for ham for leeeengeee siden at om han ikke sluttet med det tullet sitt øyeblikkelig så ville hans kjæreste fått vite hvordan han var.

Om jeg hadde gifta meg med en sånn idiot, og etterpå fått vite at det fantes mennesker som kunne ha advart meg så ville jeg syntes det var veldig ille.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/184664-hjelp/#findComment-1258668
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...