Gå til innhold

Allmenlege og jordmor eller spesialist.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Etter en MA trengs det ikke spesialist. Det er dessverre ganske vanlig med MA og SA, så du kan gå både til allmennlege og jordmor - akkurat som du ville ha gjort om du ikke hadde hatt en MA.

Har du hatt 3 SA/MA, så vil du nok bli henvist til spesialist for utredning.

Etter en MA trengs det ikke spesialist. Det er dessverre ganske vanlig med MA og SA, så du kan gå både til allmennlege og jordmor - akkurat som du ville ha gjort om du ikke hadde hatt en MA.

Har du hatt 3 SA/MA, så vil du nok bli henvist til spesialist for utredning.

Takk for svar, jubalong70. Er vel det samme som du skriver jeg har tenkt. Gjelder min datter det jeg skriver om, men har selv vært igjennom to tidligaborter, graviditet nr. 2 og 5, av 6. De andre gangene har det gått bra.

Det er bare det at det er så trist når det oppleves igjen, når det er datteren som vil ha barn, men er jo veldig vanlig. Idag får man jo så tidlig greie på at man er gravid også. Hun har time hos allmenlege, på legesenteret der ville dem at hun skulle komme litt tidligere enn vanlig fordi det endte som det gjorde sist gang. Jordmortime i juli, da knappe 3mnd. på vei. Får ta en dag av gangen og håpe det beste.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...