nyca Skrevet 16. mai 2005 Skrevet 16. mai 2005 Noen som har prøvd denne? Selv etter innslaget på tv? Positive og negative erfaringer mottas med takk! ;o) 0 Siter
Åsemor Skrevet 16. mai 2005 Skrevet 16. mai 2005 Tror ikke jeg vil ha noe sånt i hus. "skyll med MASSE vann" "la virke i MAX 1 minutt" "les bruksanvisningen NØYE før bruk" Høres ikke veldig barnevennlig ut, og sikkert sterkt for mine stakkars hender også. 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. mai 2005 Skrevet 16. mai 2005 Tror ikke jeg vil ha noe sånt i hus. "skyll med MASSE vann" "la virke i MAX 1 minutt" "les bruksanvisningen NØYE før bruk" Høres ikke veldig barnevennlig ut, og sikkert sterkt for mine stakkars hender også. Er det den du MÅ bruke hansker når du anvender den? Høres sunt ut for miljøet... 0 Siter
flisa Skrevet 17. mai 2005 Skrevet 17. mai 2005 Er det den du MÅ bruke hansker når du anvender den? Høres sunt ut for miljøet... Helt sunt for miljøet ikke verre enn plumbo som er kaustisk soda - men hardt for hendene -det etser rett og slett, 0 Siter
Gjest funker som fy Skrevet 17. mai 2005 Skrevet 17. mai 2005 Jepp, den er bare super bra! Anbefales! Jeg hadde strevd i to år med brune flekker i toalettet, prøvde alt, og da mener jeg ALT, ingenting nytta! MEN cillit bang gjorde susen ja, toalettet er så rent og blankt at jeg kan speile meg i det! 0 Siter
nynne Skrevet 17. mai 2005 Skrevet 17. mai 2005 Jeg liker den! Hansker har jeg på stort sett når jeg vasker uansett- hvis ikke får jeg veldig skrukke hud... 0 Siter
nyca Skrevet 17. mai 2005 Forfatter Skrevet 17. mai 2005 Jepp, den er bare super bra! Anbefales! Jeg hadde strevd i to år med brune flekker i toalettet, prøvde alt, og da mener jeg ALT, ingenting nytta! MEN cillit bang gjorde susen ja, toalettet er så rent og blankt at jeg kan speile meg i det! Men det er så at jeg ikke kan vaske fliser med den? 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 Kan ikke brukes på fuger. Dermed er den ubrukelig på mitt bad. Metall tåler visst heller ikke Cillit Bang i mer enn 1 minutt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.