Gjest må vite det NÅ! Skrevet 16. mai 2005 Skrevet 16. mai 2005 tror den er noe ala sånn: When I need you, I just close my eyes, and I hold you........Hva heter den? Hvem synger den? mannlig sådan... 0 Siter
Åsemor Skrevet 16. mai 2005 Skrevet 16. mai 2005 Prøv følgende: Gå til www.google.com Søk på "when i need you i just close my eyes" Så finner du det nok ut. 0 Siter
Atene Skrevet 16. mai 2005 Skrevet 16. mai 2005 When I need you, tror jeg den heter. Leo Sayer synger. 0 Siter
MsSophie Skrevet 16. mai 2005 Skrevet 16. mai 2005 WHEN I NEED YOU (Albert Hammond/Carole Bayer Sager) When I need you I just close my eyes And I’m with you And all that I so wanna give you It’s only a heartbeat away When I need love I hold out my hands And I touch love I never knew there was so much love Keeping me warm night and day Miles and miles of empty space in between us A telephone can’t take the place of you smile But you know I won’t be travelling forever It’s cold out But hold out And do like I do When I need you I just close my eyes And I’m with you And all that I so wanna give you babe It’s only a heartbeat away It’s not easy when the road is your driver Honey that’s a heavy load that we bear But you know I won’t be travelling a lifetime It’s cold out But hold out And do like I do Oh I need you (Solo) When I need love I hold out of my hands And I touch love I never knew there was so much love Keeping me warm night and day When I need you I just close my eyes And you’re right here by my side Keeping me warm night and day I just hold out my hands I just hold out my hands And I’m with you darling Yes I’m with you darling And all I wanna give to you It’s only a heartbeat away Oh I need you darlin’ Oh I want you darlin’ synges av leo sayer. FYI: Det er kjappere å søke i google enn å skrive her. 0 Siter
Gemini Skrevet 16. mai 2005 Skrevet 16. mai 2005 Google er et fint dyr ;-) http://www.google.com/search?hl=en&lr=&c2coff=1&q=lyrics+%22When+i+need+you%2C+i+just+close+my+eyes%22&btnG=Search 0 Siter
Gjest uten hell... Skrevet 16. mai 2005 Skrevet 16. mai 2005 Prøv følgende: Gå til www.google.com Søk på "when i need you i just close my eyes" Så finner du det nok ut. Har prøvd, men den får ikke opp siden med navn på vedkommende.....Finner ikke server...bla..bla..bla.. 0 Siter
Gjest med hell! Skrevet 16. mai 2005 Skrevet 16. mai 2005 WHEN I NEED YOU (Albert Hammond/Carole Bayer Sager) When I need you I just close my eyes And I’m with you And all that I so wanna give you It’s only a heartbeat away When I need love I hold out my hands And I touch love I never knew there was so much love Keeping me warm night and day Miles and miles of empty space in between us A telephone can’t take the place of you smile But you know I won’t be travelling forever It’s cold out But hold out And do like I do When I need you I just close my eyes And I’m with you And all that I so wanna give you babe It’s only a heartbeat away It’s not easy when the road is your driver Honey that’s a heavy load that we bear But you know I won’t be travelling a lifetime It’s cold out But hold out And do like I do Oh I need you (Solo) When I need love I hold out of my hands And I touch love I never knew there was so much love Keeping me warm night and day When I need you I just close my eyes And you’re right here by my side Keeping me warm night and day I just hold out my hands I just hold out my hands And I’m with you darling Yes I’m with you darling And all I wanna give to you It’s only a heartbeat away Oh I need you darlin’ Oh I want you darlin’ synges av leo sayer. FYI: Det er kjappere å søke i google enn å skrive her. Takk takk- jeg er fryktelig dårlig på det med google, så jeg har enda ikke funnet det ut. Så takk skal DU ha!!!!!!!!!!!!!!!! 0 Siter
Gemini Skrevet 16. mai 2005 Skrevet 16. mai 2005 Takk takk- jeg er fryktelig dårlig på det med google, så jeg har enda ikke funnet det ut. Så takk skal DU ha!!!!!!!!!!!!!!!! Se hvordan mitt google-søk ser ut. Klikk på linken - og se hva som står i søkefeltet, så lærer du litt til neste gang :-) 0 Siter
Gjest snøball Skrevet 16. mai 2005 Skrevet 16. mai 2005 WHEN I NEED YOU (Albert Hammond/Carole Bayer Sager) When I need you I just close my eyes And I’m with you And all that I so wanna give you It’s only a heartbeat away When I need love I hold out my hands And I touch love I never knew there was so much love Keeping me warm night and day Miles and miles of empty space in between us A telephone can’t take the place of you smile But you know I won’t be travelling forever It’s cold out But hold out And do like I do When I need you I just close my eyes And I’m with you And all that I so wanna give you babe It’s only a heartbeat away It’s not easy when the road is your driver Honey that’s a heavy load that we bear But you know I won’t be travelling a lifetime It’s cold out But hold out And do like I do Oh I need you (Solo) When I need love I hold out of my hands And I touch love I never knew there was so much love Keeping me warm night and day When I need you I just close my eyes And you’re right here by my side Keeping me warm night and day I just hold out my hands I just hold out my hands And I’m with you darling Yes I’m with you darling And all I wanna give to you It’s only a heartbeat away Oh I need you darlin’ Oh I want you darlin’ synges av leo sayer. FYI: Det er kjappere å søke i google enn å skrive her. Synger ikke Celine Dion denne sangen også? Syns den virka kjent. Trodde det var hun som hadde skrevet den...men i usa så kopierer visst alle. 0 Siter
MsSophie Skrevet 16. mai 2005 Skrevet 16. mai 2005 Synger ikke Celine Dion denne sangen også? Syns den virka kjent. Trodde det var hun som hadde skrevet den...men i usa så kopierer visst alle. Det erhvertfall ikke hun som har skrevet den, og originalen ble fremført av Leo Sayer. Men det kan godt tenkes at hun har gjort en cover av låta. Celin Dion er ikke blant mine favoritter så det vet jeg igrunn fint lite om! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.