Gå til innhold

Iiik! Mus på soverommet!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oppdaget til min fortvilelse at en (eller flere) mus hadde vært å spist av en sjokolade som lå på nattbordet mitt i dag.

Min far kom å satte opp musefelle rett ved siden av sengen, mente at musen kommer tilbake dit den har spist før. Jeg må bare la døren stå åpen i natt slik at den kommer inn!

Har desverre en ganske irrasjonell frykt for mus da, så det blir nok sofaen på meg i natt. Håper den onde musen blir tatt snart!

Skrevet

"Håper den onde musen blir tatt snart!"

Har du satanistiske mus? *ler*

Skrevet

Det er du ikke alene om, når jeg oppdaget mus i leiligheten så måtte jeg ha søsteren min til å overnatt hos meg...jeg lå i senga - men hun fikk ligge på gulvet...hehe.

...og sånne vitstegninger av hylende damer opp på et bord med en liten mus som står å ser på....det var nok ganske likt hvordan jeg oppførte meg ja...:-)

Skrevet

"Håper den onde musen blir tatt snart!"

Har du satanistiske mus? *ler*

Hehe.... Den er ond i mine øyne. Skikkelig skummel skapning! Enda så liten den er...

Skrevet

Det er jo ikke sikkert at det er en mus da .. det kan jo være en rotte :-))

Skrevet

Det er jo ikke sikkert at det er en mus da .. det kan jo være en rotte :-))

Hehe.. tenkte tanken du! Min far forsikret meg derimot om at det var en søt liten mus som hadde laget de små tannavtrykkene...

Skrevet

Hehe.... Den er ond i mine øyne. Skikkelig skummel skapning! Enda så liten den er...

Jeg forsto hva du mente. Men jeg får en ualminnelig sjuk humor når jeg er trøtt. Musa er nok sikkert reddere for deg enn du for den. Lån deg en katt et par netter så blir det nok bra

Skrevet

Jeg forsto hva du mente. Men jeg får en ualminnelig sjuk humor når jeg er trøtt. Musa er nok sikkert reddere for deg enn du for den. Lån deg en katt et par netter så blir det nok bra

Skjønte at du spøkte da :)

Får satse på musefellen og at min far svidde noe spekepølse på rommet mitt (musen liker visst den skarpe lukten!)

*sukk*

Skrevet

Bor på landet jeg, og hver gang bonden slår kornet så raser musene inn i huset, inn i kjøkkenbenken.

Heldigvis vet vi akkurat hvor musene kommer inn, så vi har feller stående klar der, men det er veldig lite koselig..

Et par ganger har fellene vært fulle og da har musene løpt rundt på kjøkkenet. Pyh..æsj..

Men vi klarer som regel å utrydde dem i løpet av en måneds tid. Også er det på'an igjen på høsten :-)

Skrevet

Så den er ond, musa atså?

jeg kan komme å fange den, hehe *peiver med labben*

Skrevet

jeg kan komme å fange den, hehe *peiver med labben*

:-X

bugge -jenta
Skrevet

Bor på landet jeg, og hver gang bonden slår kornet så raser musene inn i huset, inn i kjøkkenbenken.

Heldigvis vet vi akkurat hvor musene kommer inn, så vi har feller stående klar der, men det er veldig lite koselig..

Et par ganger har fellene vært fulle og da har musene løpt rundt på kjøkkenet. Pyh..æsj..

Men vi klarer som regel å utrydde dem i løpet av en måneds tid. Også er det på'an igjen på høsten :-)

Vi har også som regel mus på soverommet..

Kunne ikke dy meg, samme hvor dårlig den var :o)Dahhhh.

Skrevet

Vi har også som regel mus på soverommet..

Kunne ikke dy meg, samme hvor dårlig den var :o)Dahhhh.

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...