PunkyPie Skrevet 16. mai 2005 Skrevet 16. mai 2005 Oppdaget til min fortvilelse at en (eller flere) mus hadde vært å spist av en sjokolade som lå på nattbordet mitt i dag. Min far kom å satte opp musefelle rett ved siden av sengen, mente at musen kommer tilbake dit den har spist før. Jeg må bare la døren stå åpen i natt slik at den kommer inn! Har desverre en ganske irrasjonell frykt for mus da, så det blir nok sofaen på meg i natt. Håper den onde musen blir tatt snart! 0 Siter
Osiris Skrevet 16. mai 2005 Skrevet 16. mai 2005 "Håper den onde musen blir tatt snart!" Har du satanistiske mus? *ler* 0 Siter
MsSophie Skrevet 16. mai 2005 Skrevet 16. mai 2005 Det er du ikke alene om, når jeg oppdaget mus i leiligheten så måtte jeg ha søsteren min til å overnatt hos meg...jeg lå i senga - men hun fikk ligge på gulvet...hehe. ...og sånne vitstegninger av hylende damer opp på et bord med en liten mus som står å ser på....det var nok ganske likt hvordan jeg oppførte meg ja...:-) 0 Siter
PunkyPie Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Skrevet 16. mai 2005 "Håper den onde musen blir tatt snart!" Har du satanistiske mus? *ler* Hehe.... Den er ond i mine øyne. Skikkelig skummel skapning! Enda så liten den er... 0 Siter
chanti Skrevet 16. mai 2005 Skrevet 16. mai 2005 Det er jo ikke sikkert at det er en mus da .. det kan jo være en rotte :-)) 0 Siter
PunkyPie Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Skrevet 16. mai 2005 Det er jo ikke sikkert at det er en mus da .. det kan jo være en rotte :-)) Hehe.. tenkte tanken du! Min far forsikret meg derimot om at det var en søt liten mus som hadde laget de små tannavtrykkene... 0 Siter
Osiris Skrevet 16. mai 2005 Skrevet 16. mai 2005 Hehe.... Den er ond i mine øyne. Skikkelig skummel skapning! Enda så liten den er... Jeg forsto hva du mente. Men jeg får en ualminnelig sjuk humor når jeg er trøtt. Musa er nok sikkert reddere for deg enn du for den. Lån deg en katt et par netter så blir det nok bra 0 Siter
PunkyPie Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Skrevet 16. mai 2005 Jeg forsto hva du mente. Men jeg får en ualminnelig sjuk humor når jeg er trøtt. Musa er nok sikkert reddere for deg enn du for den. Lån deg en katt et par netter så blir det nok bra Skjønte at du spøkte da Får satse på musefellen og at min far svidde noe spekepølse på rommet mitt (musen liker visst den skarpe lukten!) *sukk* 0 Siter
maire Skrevet 16. mai 2005 Skrevet 16. mai 2005 Bor på landet jeg, og hver gang bonden slår kornet så raser musene inn i huset, inn i kjøkkenbenken. Heldigvis vet vi akkurat hvor musene kommer inn, så vi har feller stående klar der, men det er veldig lite koselig.. Et par ganger har fellene vært fulle og da har musene løpt rundt på kjøkkenet. Pyh..æsj.. Men vi klarer som regel å utrydde dem i løpet av en måneds tid. Også er det på'an igjen på høsten :-) 0 Siter
cathlin Skrevet 16. mai 2005 Skrevet 16. mai 2005 Så den er ond, musa atså? jeg kan komme å fange den, hehe *peiver med labben* 0 Siter
cathlin Skrevet 17. mai 2005 Skrevet 17. mai 2005 jeg kan komme å fange den, hehe *peiver med labben* :-X 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 17. mai 2005 Skrevet 17. mai 2005 Bor på landet jeg, og hver gang bonden slår kornet så raser musene inn i huset, inn i kjøkkenbenken. Heldigvis vet vi akkurat hvor musene kommer inn, så vi har feller stående klar der, men det er veldig lite koselig.. Et par ganger har fellene vært fulle og da har musene løpt rundt på kjøkkenet. Pyh..æsj.. Men vi klarer som regel å utrydde dem i løpet av en måneds tid. Også er det på'an igjen på høsten :-) Vi har også som regel mus på soverommet.. Kunne ikke dy meg, samme hvor dårlig den var )Dahhhh. 0 Siter
maire Skrevet 17. mai 2005 Skrevet 17. mai 2005 Vi har også som regel mus på soverommet.. Kunne ikke dy meg, samme hvor dårlig den var )Dahhhh. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.