Gjest svaksterk Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Jeg liker ikke 17 mai. Jeg liker ikke julen. Jeg finner ingenting å ha på meg. Jeg føler meg rar. Jeg liker ikke sånne dager. Vil ikke ha dem! Nå skal jeg ut og smile! Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira12 Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Hei. Håper du får en noenlunde ok dag i dag allikevel. Liker ikke 17.mai jeg heller, eller liker og liker. Blir bare så trist når jeg må sende guttungen avgårde med pappaen til barnetoget, selv kan jeg ikke være med pga den j**** sykdommen min :-( Og så får jeg slengt i trynet at jeg burde komme meg i toget jeg også (ikke av guttungen og pappaen heldigvis) Så jeg smilte til gutten min og sendte han avgårde, men inni meg gråter jeg. Sånn, nå har jeg klaget jeg også. God 17.mai til deg, håper inderlig dagen din blir bra! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svaksterk Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Hei. Håper du får en noenlunde ok dag i dag allikevel. Liker ikke 17.mai jeg heller, eller liker og liker. Blir bare så trist når jeg må sende guttungen avgårde med pappaen til barnetoget, selv kan jeg ikke være med pga den j**** sykdommen min :-( Og så får jeg slengt i trynet at jeg burde komme meg i toget jeg også (ikke av guttungen og pappaen heldigvis) Så jeg smilte til gutten min og sendte han avgårde, men inni meg gråter jeg. Sånn, nå har jeg klaget jeg også. God 17.mai til deg, håper inderlig dagen din blir bra! Håper du får det fint sammen dem i ettermiddag. Ha det godt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira12 Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Håper du får det fint sammen dem i ettermiddag. Ha det godt. Takk. Joda, jeg satser på det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira12 Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Håper du får det fint sammen dem i ettermiddag. Ha det godt. Og forresten, så er jeg sikker på at du blir pen i de klærene du tar på deg! Er ikke alltid vi ser det selv at vi er flotte :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest den ekte noor Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 eNIG:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsSophie Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 ..du kan trøste deg med at du ikke er alene om de følelsene der! Hipp hurra:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svaksterk Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Glad jeg gikk ut. Dagen ble helt ok Godt den er over. Ha det riktig godt allesammen! Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.