Gjest tørr-ja Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Jeg er en jente ¨på 23år, og har et problem med tørr skjede. Jeg blir ikke lenger våt under seksuell stimuli, knusk tørr. Jeg er tørr hele tiden. Skikkelig ubehaglig, enkelte ganger klør/svir det.... Dette har var i lang tid nå, tror ikke det skyldes sopp heller-for jeg har ikke utflod. Jeg leste et sted på nettet at oversterin skulle hjelpe mot tørr skjede, og prøvde det-det hjalp jo, men så leste jeg en annen plass igjen at dette ikke var bra å bruke før en hadde vært hos lege-så bruker det ikke lenger... Hva kan dette skyldes og er det noe jeg kan gjøre for å bli "våt" igjen-det er ganske hemmendes i mitt sexliv....Er for ung til å legge det på hylla. Må nevne jeg har hatt fast partner i 2år og ikke gåt jeg på hormonregulerendes medisiner som p-piller osv.... For 1,5 år siden fikk jeg også med en feil ei sprøyte med testosteron, jeg har fått mer hår i ansikt-kan dette ha sammenheng? Hår og at jeg er tørr??? Takker for svar!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/184701-t%C3%B8rr/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.