Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest tørr-ja

Jeg er en jente ¨på 23år, og har et problem med tørr skjede.

Jeg blir ikke lenger våt under seksuell stimuli, knusk tørr.

Jeg er tørr hele tiden. Skikkelig ubehaglig, enkelte ganger klør/svir det....

Dette har var i lang tid nå, tror ikke det skyldes sopp heller-for jeg har ikke utflod.

Jeg leste et sted på nettet at oversterin skulle hjelpe mot tørr skjede, og prøvde det-det hjalp jo, men så leste jeg en annen plass igjen at dette ikke var bra å bruke før en hadde vært hos lege-så bruker det ikke lenger...

Hva kan dette skyldes og er det noe jeg kan gjøre for å bli "våt" igjen-det er ganske hemmendes i mitt sexliv....Er for ung til å legge det på hylla.

Må nevne jeg har hatt fast partner i 2år og ikke gåt jeg på hormonregulerendes medisiner som p-piller osv....

For 1,5 år siden fikk jeg også med en feil ei sprøyte med testosteron, jeg har fått mer hår i ansikt-kan dette ha sammenheng? Hår og at jeg er tørr???

Takker for svar!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/184701-t%C3%B8rr/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...