Gå til innhold

Sammen med en treningsnarkoman

Anbefalte innlegg

Gjest triathlet
Skrevet

Kunne dere jenter vært sammen med en som trente +/- 15 timer i uka, for å kunne hevde seg i triathlon?

+: -noe han trives med

+: -hans kjæreste hobby

+: -holder seg sunn og frisk

-: tar mye tid

-: må jevnlig nedprioritere samvær

-: tynn som en flis pga. av all treningen

Min ferske eks. mente de tre siste punktene veide tyngre enn de tre første.

Skrevet

Hvis han hadde trent noe som jeg også hadde vært interessert i slik at vi kunne trent noe sammen så. Ikke om han hadde trent noe jeg ikke hadde noen som helst interesse av å gjøre sammen med ham. Ikke når det tar så mye tid.

Gjest lev og la leve
Skrevet

Jeg ville aldri valgt å være sammen med en som trente så mye. Det finns heldigvis mange kjekke fyrer som har mer tid og lyst til andre ting.

Skrevet

ca 15 timer i uka er "bare" litt over 2 timer dagen...

Tjaaaaaaaaa...spørs hvor gald jeg hadde vært i fyren, og hans egne holdninger spiller jo en stor rolle. Hadde han hatt holdninger der han skjønner damas "problemer" med dette og legger av tid til henne jevnlig så kunne det godt hende ja..

Også spørs det jo om han hadde vært mye borte sånn over lengre perioder.

For å være helt ærlig aner jeg ikke...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...