Gjest Wer bist du? Skrevet 17. mai 2005 Skrevet 17. mai 2005 Her sitter jeg på 17. mai, ingen vinduer åpne, og FRYSER! Må snart sette på varme her. Skal man finne seg i sånt? I sør-Norge? Grrmmfh. Ingen som har en slektning i Australia som trenger arbeidskraft? 0 Siter
Gjest Ich bin hier Skrevet 17. mai 2005 Skrevet 17. mai 2005 Jeg befinner meg og i Sør men fryser da ikke. Lufter gjør vi og. Riktignok ble det gråvær etter en aldeles strålende formiddag, men nevneverdig kaldt er det da ikke. 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. mai 2005 Skrevet 17. mai 2005 Du er ikke alene. Jeg holder på å fryse ihjel jeg. Brrrr. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 17. mai 2005 Skrevet 17. mai 2005 Du er ikke alene. Jeg holder på å fryse ihjel jeg. Brrrr. Jeg måtte sette ovnen i stua på fullt tidligere i dag! Men nå er det nesten for varmt i stua (tung luft). 0 Siter
Mistera Skrevet 17. mai 2005 Skrevet 17. mai 2005 SLUTT Å KLAG!!! På sunnmøre har snøen ligget langt ned i fjellene i flere dager, og natt til i går og natt til idag snødde det:) Så..... hvem fryser mest? 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. mai 2005 Skrevet 17. mai 2005 SLUTT Å KLAG!!! På sunnmøre har snøen ligget langt ned i fjellene i flere dager, og natt til i går og natt til idag snødde det:) Så..... hvem fryser mest? De som ikke har bunad men sommerkjoler og tynne sko 17.mai ;o) Nå hadde jeg bukser da men tynne sko og topp og sommerjakke. Og småjentene i knestrømper og tynne kjoler uten jakke. Ja, for hvilken unge vil ha på mer 17.mai? 0 Siter
Mistera Skrevet 17. mai 2005 Skrevet 17. mai 2005 De som ikke har bunad men sommerkjoler og tynne sko 17.mai ;o) Nå hadde jeg bukser da men tynne sko og topp og sommerjakke. Og småjentene i knestrømper og tynne kjoler uten jakke. Ja, for hvilken unge vil ha på mer 17.mai? Ahaa... hehe.. jeg frøys iallefall idag, MASSE! Og jeg har Bunad:) 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. mai 2005 Skrevet 17. mai 2005 Ahaa... hehe.. jeg frøys iallefall idag, MASSE! Og jeg har Bunad:) Tenk deg da småjentene i knestrømper og sommerkjole ) 0 Siter
ariadne Skrevet 17. mai 2005 Skrevet 17. mai 2005 De som ikke har bunad men sommerkjoler og tynne sko 17.mai ;o) Nå hadde jeg bukser da men tynne sko og topp og sommerjakke. Og småjentene i knestrømper og tynne kjoler uten jakke. Ja, for hvilken unge vil ha på mer 17.mai? I dag hadde jeg samme undertøyet som jeg sist brukte i påska. Ullstrømpebukse, ullongs utenpå, trukket litt opp for at de ikke skulle vises under skjørtet, langermet ulltrøye. Å eg veit meg et land! 0 Siter
Gjest Wer bist du? Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 SLUTT Å KLAG!!! På sunnmøre har snøen ligget langt ned i fjellene i flere dager, og natt til i går og natt til idag snødde det:) Så..... hvem fryser mest? Jeg driter i hvor mye snø det er oppover i landet, en av grunnene til at jeg bor i sør er nettopp været. Og da klager jeg så mye jeg vil for deg når det er 5 grader midt i mai. 0 Siter
Mistera Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 Jeg driter i hvor mye snø det er oppover i landet, en av grunnene til at jeg bor i sør er nettopp været. Og da klager jeg så mye jeg vil for deg når det er 5 grader midt i mai. Huff, kan ikke være lett å være en liten drittunge altså i desse dager... stakkars mennesker som må være rundt deg! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.