Gå til innhold

Jeg slo opp med kjæresten i dag

Anbefalte innlegg

Gjest slik ble det
Skrevet

........for en 17. mai å sitter her med tårene strømmende.

Skrevet

DU slo opp, og så er det du som gråter? Hadde heller ventet at det var han som gråt...

Gjest slik ble det
Skrevet

DU slo opp, og så er det du som gråter? Hadde heller ventet at det var han som gråt...

Det vet ikke jeg noe om.

Skrevet

Det er jo du som har slått opp... Hvorfor gjorde du det da hvis du er så trist pga det?

Skrevet

Det vet ikke jeg noe om.

Nå er det vel en 17 år siden sist jeg slo opp med en gutt, men jeg pleide å føle lettelse og glede etter å ha gjort det slutt...

Gjest slik ble det
Skrevet

Nå er det vel en 17 år siden sist jeg slo opp med en gutt, men jeg pleide å føle lettelse og glede etter å ha gjort det slutt...

jeg er ingen ungdom lenger, og dette var vanskelig avgjørelse. jeg vet at jeg må være sterk og ikke svare ham på tekstmeldinger. Greier jeg det? Jeg har ikke greid det før, derfor strømmer tårene. Jeg savner ham veldig, men det kan ikke gå slik det har vært.

Gjest slik ble det
Skrevet

Det er jo du som har slått opp... Hvorfor gjorde du det da hvis du er så trist pga det?

Jeg var ikke fornøyd, og har prøvd å snakke med ham om det. Jeg har sterke følelser for ham, men det er ikke nok. Jeg har prøvd å bevare et håp om at alt ville endre seg. Jeg er voksen og vet hvor fåfengt håpet var. Derfor..........men tårene strømmer.

Skrevet

Uffda. Håper du får det bedre om noen dager.

Folk her skjønner tydeligvis ikke at det går an å være lei seg når man gjør det slutt med en man er glad i, men jeg er helt sikker på at det er veldig tungt.

Ikke heng deg opp i datoen, da får du kankje ikke en fin 17.mai neste år heller.

Skrevet

Skjønner at det er vondt.

Men hvis det er slik at du har snudd før (som du skriver lengre nede her), så må du prøve å holde fast i tankene som gjør at du ikke ønsker å være i dette forholdet. Samme hvor vanskelig det er nå i starten.

Lips1365380508
Skrevet

*Klem til deg.* Vet hvor vondt det er, og hvor mye du savner ham. Men det går nok bedre etterhvert skal du se. Selv om det ikke er no trøst nå...

Herbert Fjert og Tollef Tosk
Skrevet

Rare svar fra disse menneskene som ikke forstår at relasjoner er.. ja, nettopp relasjoner. Menneskesinnet er ikke på nivå med tyngdekraften.

Lykke til.

Gjest Også voksen
Skrevet

jeg er ingen ungdom lenger, og dette var vanskelig avgjørelse. jeg vet at jeg må være sterk og ikke svare ham på tekstmeldinger. Greier jeg det? Jeg har ikke greid det før, derfor strømmer tårene. Jeg savner ham veldig, men det kan ikke gå slik det har vært.

Føler med deg. Ser at noen lurer på hvorfor du slo opp med han, når du likavel ha så sterke følelser. For min egen del kan jeg godt si at det går så godt ann å føle det slik. Jeg var sammen med en mann i flere år, elsket han veldig og har ennå følelser for han. Jeg gjorde det slutt fordi han ikke var til å stole på. Det slet meg ut i nervene til slutt. Han løy, bedro og drakk. Det er veldig vondt, for i grunnen var han en som hadde mye problemer. Men jeg klarte ikke lengere å leve slik fordi jeg også fikk problemer av det. Men jeg elsket faktisk han svært mye og visste på bunnen at han var et godt menneske.

Jeg kan bare si til deg at du må ta den tiden du trenger, tiden ordner opp litt etter litt. Ikke mur deg inne, oppsøk aktiviteter selv om du er lei deg. Vær med på ting. Ønsker deg lykke til videre og en god klem fra noen som har opplevd lignende.

Gjest Das kleine Krokodil
Skrevet

*Klem til deg.* Vet hvor vondt det er, og hvor mye du savner ham. Men det går nok bedre etterhvert skal du se. Selv om det ikke er no trøst nå...

Krokodilletårer... det var da innsenderen som slo opp...

Lips1365380508
Skrevet

Krokodilletårer... det var da innsenderen som slo opp...

Ja, så? Går da an å være lei seg for det om...

Gjest Das kleie Krokodil
Skrevet

Ja, så? Går da an å være lei seg for det om...

Ja, da... er så synd på dem som vraker andre mennesker at det...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...