Gjest har ikke peiling Skrevet 17. mai 2005 Skrevet 17. mai 2005 hei. er det noen som kan komme med tips om hva jeg kan ta for en sunnmørsbunad(dame) ? med eller uten skjorte. jeg skal selge min da jeg skal bruke en annen. dette gjelder uten sølv. 0 Siter
Gyda Skrevet 17. mai 2005 Skrevet 17. mai 2005 Det er sikkert lurt å ringe til Husfliden i Ålesund (tlf: 70 12 16 68) og spørre der. (Men du må da ikke selge en så fin bunad ... )) 0 Siter
Gjest har ikke peiling Skrevet 17. mai 2005 Skrevet 17. mai 2005 Det er sikkert lurt å ringe til Husfliden i Ålesund (tlf: 70 12 16 68) og spørre der. (Men du må da ikke selge en så fin bunad ... )) enig i at den er fin, men trenger ikke flere av samme da:) åsså er det ingen andre som kan bruke den, så jeg prøver å selge den.. 0 Siter
Gjest lokalavisen Skrevet 17. mai 2005 Skrevet 17. mai 2005 enig i at den er fin, men trenger ikke flere av samme da:) åsså er det ingen andre som kan bruke den, så jeg prøver å selge den.. Ring husfliden der bunaden kommer fra, de kan oppgi nypris, og evt komme med tips om hvor du kan selge den. Lokalavisen(e) der dette er lokalbunaden er sikkert et bra sted å avertere. FINN er også et lurt sted. Skriv hvor den befinner seg, de fleste vil prøve / se drakten før de kjøper. 0 Siter
Gjest har ikke peiling Skrevet 17. mai 2005 Skrevet 17. mai 2005 Ring husfliden der bunaden kommer fra, de kan oppgi nypris, og evt komme med tips om hvor du kan selge den. Lokalavisen(e) der dette er lokalbunaden er sikkert et bra sted å avertere. FINN er også et lurt sted. Skriv hvor den befinner seg, de fleste vil prøve / se drakten før de kjøper. har tenkt å ha den i avisen, men vet ikke om jeg skal skrive pris eller om jeg skal skrive bud ønskes? 0 Siter
Gjest lokalavisen Skrevet 17. mai 2005 Skrevet 17. mai 2005 har tenkt å ha den i avisen, men vet ikke om jeg skal skrive pris eller om jeg skal skrive bud ønskes? Sjekk ihvertfall hva som er pris på en ny bunad, så har du noe å gå etter. 0 Siter
Gyda Skrevet 17. mai 2005 Skrevet 17. mai 2005 enig i at den er fin, men trenger ikke flere av samme da:) åsså er det ingen andre som kan bruke den, så jeg prøver å selge den.. Nei, om den andre lik så er det jo helt greit. ;o) Lykke til med salget, spør som sagt på Husfliden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.